Přesto že má výbrus najeto jen cca 2 tisíce,už je na něm v pracovní oblasti patrné opotřebení.Nejzvláštnější je fakt,že ten úbytek materiálu má podle pozice mazací kroužek!
Nikdy jsem se s tímhle nesetkal a vrtá mi hlavou čím by to mohlo být způsobeno.Mazací a těsnící kroužek už mají vůli přes milimetr,těsnící je ještě v normě,cca 0,7 mm.Ve válci je v pracovní části cítit na horní i dolní úvrati "rantl",na dolní úvrati je o něco větší.Píst je netknutý,má zatím jen částečně ošoupaný grafitový nástřik.
Setkal se s tímhle někdo?Jaké mohou být příčiny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
Janek píše: Nevím, co je mazací kroužek, ale určitě máš na mysli skládaný stírací kroužek. U něj bych řekl, že ty ocelový kroužky nejsou značený (ani v manuálu o tom není zmínka) a můžeš je dát libovolně. Jen se musí dát správně "zámky" u ocelových kroužků a prostředního expanderu.
Označenou polohu mají jen dva horní těsnící kroužky. Taky píst by měl mít značku
Vcelku je to hodně nemilý , ale příčinu problému nevím. Napadá mě nevyúhlovaná ojnice nebo špatný výbrus.
Kdyby bylo špatný čerpadlo, tak by to prvně odnesly vačky. Stěna válce bude nejvíc mazaná rozstřikem oleje.
No, moc jsem ti neporadil , sám o tom víš hodně. Zkus písnout na nicky Dřík nebo MikiberG . Motorům dost rozumí, myslím .
Já tedy nevím, jak to má KLR, ale třeba u KTM LC4 jsou dvě olejová čerpadla. Jedna na vršek a druhá na spodek. Kámošovi kleklo jen jedno čerpadlo a zjistil to až při generálce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
Kazy píše: Já tedy nevím, jak to má KLR, ale třeba u KTM LC4 jsou dvě olejová čerpadla. Jedna na vršek a druhá na spodek. Kámošovi kleklo jen jedno čerpadlo a zjistil to až při generálce
Opotrebeni valce rozhodne nema nic spolecnyho s nefunkcni mazaci soustavou. V pripade nedostatku oleje na stene valce proste dojde ke klasickymu zaderu jak u nam vsem znamych jawek, dokonce dnesni oleje jsou tak vyborny, ze kdyz prestalo mazat FJcko kvuli ucpanymu sacimu kosi, tak se zadrely dva valce temer na tvrdo a klika to prezila a dodnes jezdi jak vino.....Jinak to opotrebeni vlivem uvolnenyho chromu z kliky zni zajimave, ale nevysvetluje plne proc opotrebeni zacina az na poslednim stiraku i kdyz na druhou stranu tudy odchazi vetsina oleje ze steny valce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Kkk Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |