paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 1290 SuperDuke
3.2.2012 v 16:05
Tak to vypadá, že se chlapi z KTM vydali správným směrem aneb objem ničím nenahradíš...
KTM 1290 SuperDuke



Zdroj: MCN (proto ten vodoznak...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

10.2.2012 v 21:42 | Nahoru | #1

drippera píše: o jo, s tímhle se dá souhlasit. Teda snad až na tu elektroniku. Já vim, že bez ní byste dneska byli out a každý není tak dobrej pilot jako my ale když na to koule nemáš, tak na to nelez a né že si ze 160 koňový bestie se vzhledem pitbula uděláš jediným zmáčknutím knoflíku ukňouranou stokoňovou služku. Tohle nééééé... Pak si to koupí i poserové a bude jich jako much.



Já to spíš myslel například v rámci cestování, což se u nakedu dá předpokládat, nějaký výlety do Alp atp., takže například do mokra, když prší, lehce se ti stane při tom množství výkonu a krouťáku, že ti to někde uchčije. Jinak je fakt, že pokud na to jedinec nemá, ani za ideálních podmínek, ať na to neleze. Já novýho Duka vnímám velmi velmi pozitivně, už se na něj těším.

Vpodstatě jakým pro mě byl nový Speedtriple zklamáním, tak u SuperDuka je to naopak. Abych byl správně pochopen, nemyslím, že je Speed špatný, ale ikdyž se pánové hodně snažili, prostě Speed už měl mít zcela nový tříhrnek 1200ccm a válcoval by naprosto všechny... Motorka je celá nová, ovládá se jak kolo, jede skvěle, vpodstatě je tam stejný pouze motor, ale právě s tím motorem podle mě tak trochu zaspali. Po zkušenostech které se Speedem mám, má motor spoustu síly, ale je tak nějak málo rošťácký, výbušný, nebo jak bych to popsal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

11.2.2012 v 09:16 | Nahoru | #2
Hansell> No já ještě hodnotit nemůžu. Neujel jsem ani metr a o to víc se nemůžu dočkat jara. Asi ti rozumím. Průběh toho tříhrnku je lineárnější, než u dvouválců. A to jsem právě chtěl zkusit. Nemyslím si, že by obsah 1200 Triumphu nějak výrazně pomohl. Podle mě je 135PS dostačujících a když je téměř od volnoběhu k dispozici hodnota přes 90Nm, nemůže být na té motorce nuda. Dvouválcové Tuono, se kterým jsem měl tu čest je chrakterově podobné Dukovi. Sesbírá se poměrně dole a má sílu a chuť až do omezovače. Prakticky. Je ovšem takové předvídatelnější než např. DUCATI SF. Tam to bylo už opravdu moc agresivní. Testastreta začínal "normálně" fungovat až od nějakých 4200 ot./min. Pod touto hodnotou to křápalo, škubalo řetězem, štěkalo a nechtělo to jet a pak chytly saze, ovšem rozlet velice záhy utnul omezovač. párkrát se mi podařili streetfightera i "přetočit" a člověk se musel pořád pekelně soustředit na to, jaký kvalt tam má a kolik to točí. Navíc ten kostičkový otáčkoměr stál za hovno, zlatá ručička na bílym podkladu! Právě z důvodu příjemnější jízdy ale pořád s dostatkem sex-appealu jsem zvolil Speed Tripla a ukončil tak (doufám) trápení se s tvrdým šasim a závodními komponenty DUCATI. No, uvidíme na jaře...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Svod výfuku KTM 990 SM R , KTM 990 SuperDuke R Vesuv 3 28.5.2019 v 10:51 kawar125
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Rambooo 22 20.9.2018 v 19:05 gugo


TOPlist