Před rokem na počátku zimy jsem po dlouhém přemítání pořídil pro svého Saaba 9000 "bezúdržbový" akumulátor Yuasa 12V/62Ah (Ca/Ca technologie), který jsem nechtěl trápit mrazem, a tak jsem ho po zbytek zimy skladoval ve sklepě činžáku a zhruba 2x ho přitom dobil. Od instalace do vozu v březnu jsem ho musel dobíjet jednou, a to někdy v polovině prosince, po tom, co jsem delší dobu nejezdil a baterka byla tehdy asi na 30% své kapacity (12,2V). Nyní jsem opět další zhruba měsíc a půl nejel a při vytažení ze Soba měla Yuasa klidové napětí asi 12,05V tj. vybita zhruba na 20%, magické oko se zbarvilo do módu "Recharge". Nyní jsem ji 2x v rozmezí několika dnů nabíjel obyčejnou 5A nabíječkou, která do ní vždy pumpovala něco okolo 3A po dobu 12h. Po prvním cyklu však měl akumulátor klidové U stále okolo 12,1V a nabíjecí napětí nechtělo překročit 13,2V! Přitom po prosincovém nabíjení to bylo asi 15V a po proceduře bylo klidové U 12,9V - plné nabití u "kalciovky". A kontrolní oko se stále nechce zbarvit do "nabita"... Nemám pocit, že bych něco zkazil nebo zanedbal, pouze se zdá, že by baterka potřebovala dolít. Mám ji spíše reklamovat, nebo strhnout nálepku a dolít destilku? Bojim se, že s reklamací to bude na dlouhý lokte a úspěch nezaručen... Co radíte, jaký máte zkušenosti? Díky všem za názory.