globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz EK vs. D.I.D.
Servus, mám v plánu výměnu komplet řetězový sady. Jen váhám, jestli jít do EK nebo D.I.D. Ve výběru mám od EK řetěz s QX kroužky a D.I.D. s XX kroužky... takže co je lepší? Dík moc!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 09:59 | Nahoru | #31

kawa...pavel píše: Aha...a máš nějakej odkaz na to EK, rád se vzdělám...značku EK teda neznám vůbec...RK samozřejmě jo...dík.

Motonet je prodává

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 10:01 | Nahoru | #32
ja měl na dominu o kroužek did a byl nerovnoměrně vytahany,ale nemam vubec sajnu kolik mohl mět najeto.byl od minuleho majitele.ja dal o kroužek od ek a po sezoně kdy jel furt bahno a prach žadna změna,mazal jsem smíchanou vazelinou a převodovym olejem každou vyjíždku

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 10:18 | Nahoru | #33
banda1250> dík mrknu

Řetěz EK vs. D.I.D.

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2012 v 10:46 | Nahoru | #34
Jezdím EK + rozety Supersprox a za mě EK se dá dobře v akci koupit u Martyho na titaniumpro.cz. Rozety supersprox jednoduše na supersprox.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 11:08 | Nahoru | #35

Bubrak ZX10R píše: mam DID 525 ZVM2, najeto 23tis km a ted ho merili v servisu a je OK, s napinanim jsem porad temer na zacatku, tak 20% z toho co by slo

predtim jsem mel CZ 525 SDZ a pri 23tis uz sem ho menil (nepravidelne vytahany, caste napinani)

na to ze jezdim porad po zadnim, mam 160koni na kole (pravda uz ponekud vydechlych) a je to jen 525, tak klobouk dolu pred DID, to jen pro srovnani

ČZ ovšem stojí půlku, co ten lepší D.I.D. - nevim ale jesi ten co píšeš je ten dražší co myslím
Já mám na gixéru ČZ zatím najeto 8000 a dopínal jsem ho jen jednou nedlouho po nasazení když si "sednul" od té doby má zatím délku stabilní.
Ono se totiž spoustu řetězů zhuntuje špatným zacházením - přehnaným napínáním. Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.

Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 12:04 | Nahoru | #36
pokud nemáte našlapaný supersporty, nebo hyperbajky typu Busa ZZR ap, co trhaj asfalt od volnoběhu tak si myslim, že postačí klidně levnější řetězy ČZ.Samozřejmě je to taky o stilu jízdy, ale pokud chce mít někdo dobrej pocit z kvalitního řetězu, i když jezdí např. Báwo jednohrnek 650 tak DID, ani EK rozhodně nic nezkazí..

Co se porovnání kvalit mezi těmito dvěma týče, v té nevyšší řadě bych řekl EK že je lepší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 12:13 | Nahoru | #37
--VinCenzo--> Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.

To jsem nějak nepochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 12:21 | Nahoru | #38

tomi píše: --VinCenzo--> Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.

To jsem nějak nepochopil

Musí být svinsky volnej. Když je už v částečném napětí na stojanu, tak po nasednutí jezdce a zatáhnutí za ceres je už taku jako sviňa. To jsem si nevymyslel, říkal mi to motomechanik - myslím to teda pro silnicu. Na silniční ježdění průvěs 4-5 podle stylu, já mám teda ještě víc, občas je tam nějaká svíce atd.

Naposledy editováno 03.02.2012 12:23:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 12:31 | Nahoru | #39
--VinCenzo-->
Pokud neni řetězový kolečko v ose kyvky, tak je nejvíc napnutej, když s ním osa kola svírá úhel 180stupňů. Na obě strany od této roviny se už jen povoluje. Nechápu jen, jaká má na to váha jezdce vliv.

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 12:48 | Nahoru | #40

tomi píše: --VinCenzo-->
Pokud neni řetězový kolečko v ose kyvky, tak je nejvíc napnutej, když s ním osa kola svírá úhel 180stupňů. Na obě strany od této roviny se už jen povoluje. Nechápu jen, jaká má na to váha jezdce vliv.

U mě to tak čistě zkusmo je, když na motorku sednu, řetěz se přitáhne...

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 13:55 | Nahoru | #41
Vypátral jsem svůj starej obrázek asi takhle jak Ti to chtěl naznačit tomi.

Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 14:19 | Nahoru | #42
Co tady melete za píčoviny o plandání řetězu!!

Snad u každé motorky je to psaný v manuálu a nálepka na kyvce jaký má mít min a max průvěs.
Nebo si myslíte, že výrobci jsou trotli ? A je jedno jestli je jezdec těžší nebo ne!!
Když budeš mít 70kg a pujčíš moto kámovi co má 85kg, tak budeš povolovat řetěz?
Sakra proberte se už, a nevěřte furt, že jeden mechanik říkal.

--VinCenzo--> Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.

Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 14:28 | Nahoru | #43
koupil bych DID kvůli servisu... EK v moc krámech nemaj (nebo aspoň neměli, dyž sem potřeboval). Když pak budeš chtít dokoupit třeba časem spojku, nebo tak, nebudeš mít takovej problém najít dýlera těch řetězů... jinač špatný teda nejsou...

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 16:38 | Nahoru | #44
-LOTR-> To dává smysl, nechal jsem se trocha zmystifuckovat

Naposledy editováno 03.02.2012 16:39:19

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 18:37 | Nahoru | #45
XTeZeto> Paráda, tohle mluví asi za vše

Řetěz EK vs. D.I.D.

3.2.2012 v 19:14 | Nahoru | #46
Každopádně dík za každej komentář, ať už byl, nebo nebyl k věci Je fakt, že ani jednou volbou neudělám špatně, takže jak psal Titus, nakonec to rozsekne asi instinkt! Teď už by to chtělo jenom změnit znaménko před současnýma teplotama!

Řetěz EK vs. D.I.D.

4.2.2012 v 06:59 | Nahoru | #47
kdyz uz jsme u tech retezu, pri hledani retezovek jsem narazil na retezy RK a EK.. maji i skoro stejne znaky, je v nich nejaky rozdil?

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz EK vs. D.I.D.

4.2.2012 v 10:39 | Nahoru | #48
Serte na DID EK a podobny predrazeny retezy. Jel sem loni nejvyssi radu CZ, stala me asi 1700,- na JT koleckach a je jak novy. Zadne dopinani, zadne opotrebeni kolecek. Pravda, mazu nejakym specialnim mazadlem s teflonem, ale i tak si myslim, ze za tu cenu jsou retezy CZ dobra volba.

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

4.2.2012 v 10:44 | Nahoru | #49
Holy-Okruharicz> Dyť jo,až dojezdim RK co tam je,jdu do ČZ.Podpoříme českou věc

Řetěz EK vs. D.I.D.

5.2.2012 v 17:26 | Nahoru | #50
Měl jsem na zpřevodované a naladěné R1 přední kolečko afam, a zadní supersprox a řetěž DID nejvyšší třídy ZVMX 530 a po 6500 km to o nčem nevědělo. Jezdil jsem často plnej plyn. Dopnul jsem ho jen jednou až si po 200 km sedl. Pak už ne. Ale hovno jsem najel. Jinak třeba přední kolečko afam vypadalo oproti Jt mnohem kvalitněji. Ale na běžný mrdání to asi nemá cenu. Jen pro pocit. Stejně nejvíc dělá jak se kdo stará k řetězovce...

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz EK vs. D.I.D.

5.2.2012 v 17:27 | Nahoru | #51
No tývole a to jako zx-10r má jako fakt v serii řetěz 525? To je mazec. Na ten objem a výkon mají všechny moto 530

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

5.2.2012 v 20:21 | Nahoru | #52

adosmoto píše: No tývole a to jako zx-10r má jako fakt v serii řetěz 525? To je mazec. Na ten objem a výkon mají všechny moto 530

menší tření více koní.

(reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.

5.2.2012 v 20:45 | Nahoru | #53

XTeZeto píše: menší tření více koní.


a taky menší životnost řetězu ale pokud řetěz vydrží 25 tis km a stojí sada 4000 tak bych to neřešil

Řetěz EK vs. D.I.D.

5.2.2012 v 21:04 | Nahoru | #54
ne tak treni ale spis mensi vaha ...
Na RSV je v serii 525 a na okruh je doporucovan 520

ale to je alchymie co jde mimo me
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866


TOPlist