1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.
kawa...pavel píše: Aha...a máš nějakej odkaz na to EK, rád se vzdělám...značku EK teda neznám vůbec...RK samozřejmě jo...dík.
Motonet je prodává1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.
Bubrak ZX10R píše: mam DID 525 ZVM2, najeto 23tis km a ted ho merili v servisu a je OK, s napinanim jsem porad temer na zacatku, tak 20% z toho co by slo
predtim jsem mel CZ 525 SDZ a pri 23tis uz sem ho menil (nepravidelne vytahany, caste napinani)
na to ze jezdim porad po zadnim, mam 160koni na kole (pravda uz ponekud vydechlych) a je to jen 525, tak klobouk dolu pred DID, to jen pro srovnani
Já mám na gixéru ČZ zatím najeto 8000 a dopínal jsem ho jen jednou nedlouho po nasazení když si "sednul" od té doby má zatím délku stabilní.
Ono se totiž spoustu řetězů zhuntuje špatným zacházením - přehnaným napínáním. Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.
Co se porovnání kvalit mezi těmito dvěma týče, v té nevyšší řadě bych řekl EK že je lepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.
To jsem nějak nepochopil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.
tomi píše: --VinCenzo--> Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.
To jsem nějak nepochopil
Naposledy editováno 03.02.2012 12:23:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.
Pokud neni řetězový kolečko v ose kyvky, tak je nejvíc napnutej, když s ním osa kola svírá úhel 180stupňů. Na obě strany od této roviny se už jen povoluje. Nechápu jen, jaká má na to váha jezdce vliv.
tomi píše: --VinCenzo-->
Pokud neni řetězový kolečko v ose kyvky, tak je nejvíc napnutej, když s ním osa kola svírá úhel 180stupňů. Na obě strany od této roviny se už jen povoluje. Nechápu jen, jaká má na to váha jezdce vliv.
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz EK vs. D.I.D.
Snad u každé motorky je to psaný v manuálu a nálepka na kyvce jaký má mít min a max průvěs.
Nebo si myslíte, že výrobci jsou trotli ? A je jedno jestli je jezdec těžší nebo ne!!
Když budeš mít 70kg a pujčíš moto kámovi co má 85kg, tak budeš povolovat řetěz?
Sakra proberte se už, a nevěřte furt, že jeden mechanik říkal.
--VinCenzo--> Řetěz musí na nezatížené motorce jen plandat u lehčích jezdců míň a u těžších víc.
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz EK vs. D.I.D.
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz EK vs. D.I.D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz EK vs. D.I.D.
adosmoto píše: No tývole a to jako zx-10r má jako fakt v serii řetěz 525? To je mazec. Na ten objem a výkon mají všechny moto 530
menší tření více koní.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |