1 reakcí na tento příspěvek Kuchnutí výfuku BMW 650 gs
Modifikace jsou vpodstatě 3.
1. Nejjednodušší - zezadu do levé koncovky vyvrtat několik děr o průměru 8-10mm, do hloubky 10cm.
2. Složitější - v levé koncovce je ucpávka s trubičkou o malém průměru, kterou prostě vymlátíš.
3. Komplexní: bod 2 + ucpání trubky mezi koncovkami, uříznutí a úplné zrušení pravé koncovky.
Každopádně i bod 1 ti přinese výše popsaný nárůst výkonu a krouťáku v nižších otáčkách. Ve všech bode (i v bodu 1) je ovšem se obrnit trpělivostí a vytrvalostí. Je to nějaká nerezová ocel a práce je s ní obtížná.
Naposledy editováno 31.01.2012 15:51:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kuchnutí výfuku BMW 650 gs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kuchnutí výfuku BMW 650 gs
HeXedito píše: seikos> a co katalyzátor? ten nic neovlivní? ten se taky dost vyndává.. ostatní jsou ochotní dokonce rozřezat koncovku, aby ho dostali ven..
pokud mě paměť neklame, tak katalyzátor je v trubce, těsně před tím než začíná levá koncovka. V koncovkách není.
Co jsem slyšel, tak vykuchání toho katu výkon znatelně zvýší, ale je s tím spojena nutnost (nebo potřeba) instalace KN filtru a (případně) odladění bohatosti směsi
Katalyzátor ve svodu
edit: tak ten kat je údajně opravdu na začátku levé koncovky. Na obrázku pod číslem 2.
Když ji sundáš, měl bys ho vidět. Pokud ho vymlátíš a dáš KN filtr, mělo by to jet i bez jakékoliv nutnosti odladit.
Naposledy editováno 31.01.2012 16:50:22