globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
30.1.2012 v 22:14
Ahoj má někdo zkušenost s čištěním palivového systému?(čištění vstřiků a ventilů pomocí-adativa přímo do benzínu) například tady jsou nějaký aditiva. Zajímalo by mě jestli s tim má někdo zkušenosti. Píšou že se dají použít do všech druhů benzínovejch motorů, tak by to moto myslim vadit nemělo a někde psali i přímo moto.

http://www.oleje-adi...systemu-motoru-300ml

http://www.znackoveo...ector-Cleaner-Petrol

http://www.znackoveo...-Sytem-Cleaner-300ml

http://www.znackoveo...jector-Cleaner-375ml

http://bikersplanet....em-guard-0-125l.html


Anketa:
STP-Fuel-Injector-Cleaner-Petrol
33%
5
Motul-Fuel-Sytem-Cleaner-300ml
13%
2
TEC-2000-Fuel-Injector-Cleaner-375ml
20%
3
motorex-system-guard
13%
2
liqui-moly-cistic-benzinoveho-systemu-motoru-
20%
3

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 12:32 | Nahoru | #1
Hypoidní soukolí je specifické jen v tom, že je tam smykové tření. Ne valivé, jako u normálního soukolí. Tudíž proto je potřeba jiný olej pro udržení mazacího filmu při smýkání kol po sobě. Holt daň za jejich vyšší účinnost.
Prasknutí hlavy nezpůsobila PS23, ale to, že to auto jelo bez oleje, který celý motor nejen maže, ale taky z velké části chladí!

(reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 13:19 | Nahoru | #2
Dřík> Tím prasknutím hlavy nemyslím tu jízdu bez oleje, kterou jsem popsal výše. Informoval mne o tom kdysi spolužák na SŠ, že prý tento přípravek testovali (snad v Pacově, nepamatuju přesně) na okruhu a tam skončili s "dírou v hlavě". Nevím ale, zda to byla jízda bez oleje. Spíš to ukazuje na to, že (dle reklamních keců o chemické přilnavosti na povrch) PS23 jaksi naleptává povrch matroše a prasknutí hlavy bylo důsledkem tohoto.

Jinak zastávám názor, že motor je třeba mazat olejem, pro který je navržen. Každopádně staré minerální oleje (nejsem si už jist jejich označením) způsobovaly úsady na částech motoru, které se pak odstraňovaly vyplachovacím olejem. Olejový filtr byl tehdy nezřídka pouze sítkem proti šponám. Pokud byl do takového motoru nalit moderní, aditivovaný olej, usazeniny včetně karbonu se mohly rázem uvolnit a přinejmenším ucpat mazací kanály, v horším se utrhl karbon a nadělal ve válci pěknou paseku. Nemluvě o použití bezolovnatého benzínu ve starých motorech bez tvrzených ventilových sedel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist