globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
30.1.2012 v 22:14
Ahoj má někdo zkušenost s čištěním palivového systému?(čištění vstřiků a ventilů pomocí-adativa přímo do benzínu) například tady jsou nějaký aditiva. Zajímalo by mě jestli s tim má někdo zkušenosti. Píšou že se dají použít do všech druhů benzínovejch motorů, tak by to moto myslim vadit nemělo a někde psali i přímo moto.

http://www.oleje-adi...systemu-motoru-300ml

http://www.znackoveo...ector-Cleaner-Petrol

http://www.znackoveo...-Sytem-Cleaner-300ml

http://www.znackoveo...jector-Cleaner-375ml

http://bikersplanet....em-guard-0-125l.html


Anketa:
STP-Fuel-Injector-Cleaner-Petrol
33%
5
Motul-Fuel-Sytem-Cleaner-300ml
13%
2
TEC-2000-Fuel-Injector-Cleaner-375ml
20%
3
motorex-system-guard
13%
2
liqui-moly-cistic-benzinoveho-systemu-motoru-
20%
3
Předchozí
1 2
Následující

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

30.1.2012 v 22:17 | Nahoru | #1
Proč čistit něco, co by mělo být čisté? Stačí tankovat normální benzín a není důvod.

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

30.1.2012 v 22:17 | Nahoru | #2
máš s tím nějakej problém nebo to chceš dělat jen pro dobro duše?

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

30.1.2012 v 22:32 | Nahoru | #3
No použít to můžeš. Ale myslím že nejdříve by jsi měl vyměnit palivový filtr pokud máš.Jinak jak píše kolegy výše pokud je tankován normální benzín měla by být soustava čistá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

30.1.2012 v 22:34 | Nahoru | #4
WenCa> Ne problém s tim nemám ale do motoru nevidim a chtěl bych pro nějto nej...(tak nevim v jakym stavu jsou ventily a vstřiky)ten carbon se tam po letech usazuje ne? a u 10letý motorky si myslim že by to smysl už mohlo mít. a 200kč neni zas tak moc. když bych věděl že to mašině pomůže...zkušenosti ostatních by se hodily. jde mi hlavně o to aby to tý mašině naopak neublížilo, přece jenom ty motorky točej o hodně víc jak auto...

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

30.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #5
ve vstřikách, který jsou v sání, se vážně žádnej karbon neusazuje... do motorky bych si to nenalil, není tam nic, čemu by to mělo pomoct...

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

30.1.2012 v 23:40 | Nahoru | #6
u některých píšou že to je schopné vyčistit karburátor apod... to myslím že je i teoreticky možné že něaké nečistoty to v karbecu pošle do kopru, ale já si přece jen radši ty karbeci vyndám a vyčistím růčo než tohle a dál jak píše "WenCa" ve vstřikách není co čistit..

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 00:02 | Nahoru | #7
Nevím, čističe bych se bál... Maximálně aditiva, která můžou v určitých situacích zlepšit kvalitu paliva, hlavně při delším stání. Čističe bych nepoužíval, můj názor.
Jen dodám, soused si koupil nový auto, teda 4 roky starý. Už nevím co to bylo, ale byl to turbodiesel, všechno šlapalo relativně v pohodě, jen do té doby, než tam nalil čistič... To mělo za následek, že to opravdu asi něco pustilo a to něco pak zadřelo vstřiky.
Pro dobrotu na žebrotu... Já před zimou projel 2 nadrže 100 okt benzínu a dolil do plna opět 100okt(měl by byt bez biopřísad) a o čisotu motoru si nedělám starosti, teď jsem to po 3 měsících startoval a krásně na po druhý blafla, chcípla a na potřetí držela. To se mi minulý rok s N95 nepvedlo a dlouho to trvalo, než se to rozhýbalo(usazeniny).

(reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 00:05 | Nahoru | #8
WenCa> já si právě myslim že na těch ventilech je právě carbon nebo co to je za usazeniny? vis 2videjka

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 00:28 | Nahoru | #9
Pokud te zajimaji motocykly a vse kolem,tak si nejdrive precti neco o principu 4taktu a pak system vstrikovani.Nic ve zlem,ale veskera rozpostedla musi neco rozpustit a to se pak v lepsim pripade vypali a vyleti laufem.Nic mene si uvedom,ze pokud neco prilejes do nadrze,tak to musi projit celym vstrikovacim traktem - a tady je ten problem.Ses si jisty,co tam lejes?Presne,jak tu psal kolega.Podle mne to nepoznas a doufej,ze se nic nestane(muze se projevit az po x km).Pokud chces,tak zacni treba iridiovejma svicema,ja u karbecu jsem to poznal.Ne kazdy to povazuje za nejake vylepseni.Nicmene,pokud se motor nehada,necuka a tahne,necoudi,nezere olej..tak to moc nedrazdi.

Naposledy editováno 31.01.2012 00:29:24

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 06:29 | Nahoru | #10
Já sem si dovolil nalít čistič ventilů do svojí Felicie 1,6Mpi, najeto 158tisíc km a je fakt, že sem pozoroval, že se motor trochu stišil, takže to asi nějaké nečistoty vyhnalo. Jenom pro rýpali, o auto se starám tak jak mám, takže hluk motoru před použitím toho aditiva byl v normálu......

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 07:24 | Nahoru | #11
carbon tam nech pěkně usazený. pokud tam dáš nějakou takovou sračku, tak sice budeš mít možná krásný čistý motor, ale taky bude mít obrovské vůle, protože ten carbon tam působí jako nějaké těsnění. pak ti může stoupnout spotřeba oleje a tak dále. já bych to tam prostě nedal

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 07:54 | Nahoru | #12
Wenca píše:máš s tím nějakej problém nebo to chceš dělat jen pro dobro duše?

No co se divíš chlape, zima je dlouhá a do jara je také ještě daleko.
Je potřeba motku trochu rozrejpat, aby mohla vzniknou tady na motorkářích slušná debata o tom jak motku spravit, aby znovu fungovala jako dřív.

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 08:15 | Nahoru | #13
Pokud vstřiky chceš opravdu vyčistit, najdi si místo kde mají systém ASNU.
Ověřeno jak na motorkách, tak na autech. Aditiva, fungují, jen omezeně a navíc ne na dlouho a ještě je nebezpěčí, že Ti ten bordel co tam je vyplaví do palivového systému a ucpou ho (už popsal digison).
A rada "ber dobrej benzin" je vcelku mimo, protože s kvalitou našich benzinů je to na draka i na značkových benzinkách (nejednou ověřeno)
Naposledy jsem dělal TL-R, doveženou z Francie. Nějak se mi nezdálo jak motor vrní. Po vvyčištění jela jako víno. U nás chce 600,- za vstřik.
Celkově jsem k těmto "zázračným tekutinám" hodně skeptický a toto mám i ověřený.

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 08:20 | Nahoru | #14
Do motorky ne, dávali jsme to do Fábie která začala trošku hučet ale na diagnostice nic nebylo. První flaška toho moc neudělala, tak jsme tam nalili ještě jednu (tehdy bylo nějaký zlevněný balení dvou za cenu jednoho) pak se ten motor docela uklidnil. Vliv na spotřebu to nemělo, ani jsme od toho moc nečekali, jenom pro dobrej pocit

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 08:24 | Nahoru | #15
věř a víra tvá tě uzdraví, vyprdnul bych se na to velebnosti.

(reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 08:26 | Nahoru | #16
Kubát> Ano,to jsem zapomel.Vetsinou je to subj. pocit.Sam jsem silnej lestitc a udrzovatel aut,moto.O motorech taky trochu neco vim.Mel jsem taky Feldu 1.6MPI,velmi podarenej starej 8v(ventil) motor,pak byl i v Octavkach.Jinak valce jsou po letech zalesteny s pistama a tesni.Nahoda je blbec,zacne to zrat olej.U moto bych byl vic opatrnej nez u auta.U strikacky obzvlast..

Naposledy editováno 31.01.2012 09:03:18

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 09:56 | Nahoru | #17
VlastíkPlamínek píše:věř a víra tvá tě uzdraví, vyprdnul bych se na to velebnosti.

Svatá pravda, Amen.

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #18
kašli na to rozpouští to sračky a pak se ti nějaká usazenina uvolní a ucpeš něco co nechceš např čerpadlo vstřik atd...zbytečný

2 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 15:38 | Nahoru | #19
S čištěním palivového okruhu zkušenosti nemám, nicméně přikláním se k názoru, že rozpuštěné usazeniny mohou pak nadělat víc škody jak užitku.

Dobré zkušenosti jsem měl s přípravkem do oleje, prodával jej jeden maník s díly v Hradci, bohužel už tu není a označení si nepamatuju. Bylo to ve dvou variantách:
Červená plechovka - nalít do teplého motoru před výměnou oleje, nechat cca 15 min. brblat, pak olej vypustit.
Modrá plechovka - Hustá "medovina", která se potom nalila do nového oleje a působila jako aditivum proti úsadám apod.
Po aplikaci do motorů Š100, 120, Fiat 125 a 128 se tyto po desítkách let provozu znatelně zklidnily. Pokud by někomu dle popisu byl tento přípravek povědoný, nechť sem napíše název.

Taktéž si vzpomínám, jak jednou po rozebrání karbce po 30ti letech provozu byl v plovákovce jakýsi "lógr". I proto bych se měl na pozoru před různými "čističi vstřiků".

Pozor však na přípravky jako je třeba tento . Navzdory tomu, jak úžasně byl před léty prezentován, jsem na něj neslyšel v praxi jediné dobré slovo. Prý jej zkoušeli někde na okruhu a skončili s prasklou hlavou a pak jsem sám na vlastní oči viděl, jak pár chlapů z Hradce zkusilo v praxi to, co bylo v reklamě - jak vypustili olej a motor běžel dál. Zkusili to tady se žigulem a motor se beznadějně zadřel ani ne po půlkilometrové jízdě!

Proto za mě... Když vše šlape, jak má, nic takového nepoužívat, snaha "dát motoru to nej" se může taky vymstít. Krom toho výrobce motoru řekne: "Do oleje ani do paliva nic nepřidávat", výrobce oleje řekne totéž.

(reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 15:55 | Nahoru | #20

J.M.K. píše: S čištěním palivového okruhu zkušenosti nemám, nicméně přikláním se k názoru, že rozpuštěné usazeniny mohou pak nadělat víc škody jak užitku.

Dobré zkušenosti jsem měl s přípravkem do oleje, prodával jej jeden maník s díly v Hradci, bohužel už tu není a označení si nepamatuju. Bylo to ve dvou variantách:
Červená plechovka - nalít do teplého motoru před výměnou oleje, nechat cca 15 min. brblat, pak olej vypustit.
Modrá plechovka - Hustá "medovina", která se potom nalila do nového oleje a působila jako aditivum proti úsadám apod.
Po aplikaci do motorů Š100, 120, Fiat 125 a 128 se tyto po desítkách let provozu znatelně zklidnily. Pokud by někomu dle popisu byl tento přípravek povědoný, nechť sem napíše název.

Taktéž si vzpomínám, jak jednou po rozebrání karbce po 30ti letech provozu byl v plovákovce jakýsi "lógr". I proto bych se měl na pozoru před různými "čističi vstřiků".

Pozor však na přípravky jako je třeba tento . Navzdory tomu, jak úžasně byl před léty prezentován, jsem na něj neslyšel v praxi jediné dobré slovo. Prý jej zkoušeli někde na okruhu a skončili s prasklou hlavou a pak jsem sám na vlastní oči viděl, jak pár chlapů z Hradce zkusilo v praxi to, co bylo v reklamě - jak vypustili olej a motor běžel dál. Zkusili to tady se žigulem a motor se beznadějně zadřel ani ne po půlkilometrové jízdě!

Proto za mě... Když vše šlape, jak má, nic takového nepoužívat, snaha "dát motoru to nej" se může taky vymstít. Krom toho výrobce motoru řekne: "Do oleje ani do paliva nic nepřidávat", výrobce oleje řekne totéž.



Něco takového prodáváme u nás v kšeftě. Jsou to přípravky od Wynns. Do starého oleje naleješ oil system cleaner (mělo by to rozpustit usazeniny) a pak do nového dáš super charge (přípravek o hustotě medu, měl by zlepšit viskozní vlastnosti oleje a celkově motor ztišit).

Naposledy editováno 31.01.2012 17:19:09

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 16:16 | Nahoru | #21
Tec 2000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 16:16 | Nahoru | #22
J.M.K.> Hmm to je dobgrej zazrak cituji"
PS 23 - elixír mládí pro motory a převodovky. Vlastnosti: PS23 má unikátní složení na bázi čistě minerálního oleje. Svými unikátními vlastnostmi díky elektromagnetické polarizaci molekul se molekuly uhlíkového řetězce spojí s povrchem mazaných součástí, které tak jsou neustále chráněny olejovým filmem. Tím je zaručeno snížení tření kovu na minimum, následně snížení spotřeby paliva a oleje, snížení teploty a hluku motoru, snížení množství výfukových plynů, zvýšení výkonu motoru. PS 23 "
To me fascinuje jak ruzni "obchodnici" umi pouzivat ty neprokazatelne formule. Elektromagneticka polarizace. to je jak ty uzasny magnety na trubky co ti mely zaridit ze budes pit zmekcenou vodu

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

31.1.2012 v 17:02 | Nahoru | #23
Rogerer> Je to možné, že je to tento proplach a tahle medovina . Ty plechovky sice tenkrát jistě vypadaly jinak, ale je to skoro 10 let, co jsem to používal, takže mohli změnit obaly. Každopádně díky za info.

gugo> Jasně, jde jim jen o to, něco prodat a vydělat na tom a nestydí se zneužívat nevědomosti lidí, kteří nemusí zas tak dobře rozumět fyzice, chemii a tak.
Ohledně toho odvápňování vody... Stacionárním polem to fungovat nebude. Je třeba dát na trubku cívku, která je napájena proudem s rozmítanou frekvencí. Tyto se běžně prodávají za nejméně několik stovek, ale já jej mám doma postavený za pár korun, zapojení je podobné tomuto . Mám to odzkoušené a znatelná funkčnost tam je.
Prstencový permanentní magnet se občas nasazoval na hrdlo zalévací konve, s tím, že pak kytky lépe prospívají, nicméně na to jsem žádný spolehlivý důkaz neviděl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 07:57 | Nahoru | #24

gugo píše: J.M.K.> Hmm to je dobgrej zazrak cituji"
PS 23 - elixír mládí pro motory a převodovky. Vlastnosti: PS23 má unikátní složení na bázi čistě minerálního oleje. Svými unikátními vlastnostmi díky elektromagnetické polarizaci molekul se molekuly uhlíkového řetězce spojí s povrchem mazaných součástí, které tak jsou neustále chráněny olejovým filmem. Tím je zaručeno snížení tření kovu na minimum, následně snížení spotřeby paliva a oleje, snížení teploty a hluku motoru, snížení množství výfukových plynů, zvýšení výkonu motoru. PS 23 "
To me fascinuje jak ruzni "obchodnici" umi pouzivat ty neprokazatelne formule. Elektromagneticka polarizace. to je jak ty uzasny magnety na trubky co ti mely zaridit ze budes pit zmekcenou vodu


Ohledně PS23. Za mých studií na VUT jsme to zkoušeli. Jak mají v tom shotu test tření dvou válečků kolmo osami na sebe s přidáváním závaží. Tam PS23 funguje opravdu líp než motorovej olej (při testu Castrol). PS23 vydrželo cca 30 procent víc. Ale ostatní testy tření totálně vyhořel, resp. se vůbec nic nezměnilo... A řekněme si na rovinu, kde potkáme v motoru bodové tření (což válec kolmo na válec má)? Nikde. Jen chytrej marketingovej tah na nevědomí lidi.
Proto nevěřím těm zázračným tekutinám, jak jsem už napsal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 11:35 | Nahoru | #25
Dřík> Přesně tak... Bodové tření se pokud vím, v praxi vyskytuje snad jen u hypoidálního soukolí, které snad na žádné motorce není. Proto je třeba u něj používat speciální olej. Své o tom vědí majitelé FIATu 125, kde se dost stávalo, že řidič přivezl do opravny celou zadní nápravu s tím, že hlučí, což bylo způsobeno zničenou rozvodovkou (hruška-talíř) v důsledku použití běžného převodového oleje. V té reklamě na PS23 mě odradila už jen ta emotivní stylizace-moderace ve stylu Horsta Fuchse. To zadření motoru bez oleje chápu, nikdy bych nevěřil "zázračnosti" podobných přípravků, ovšem není mi moc jasné, jak mohla aplikace PS23 způsobit prasknutí hlavy. Že by nějaké "naleptání" materiálu oním přípravkem?

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 12:32 | Nahoru | #26
Hypoidní soukolí je specifické jen v tom, že je tam smykové tření. Ne valivé, jako u normálního soukolí. Tudíž proto je potřeba jiný olej pro udržení mazacího filmu při smýkání kol po sobě. Holt daň za jejich vyšší účinnost.
Prasknutí hlavy nezpůsobila PS23, ale to, že to auto jelo bez oleje, který celý motor nejen maže, ale taky z velké části chladí!

(reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 13:19 | Nahoru | #27
Dřík> Tím prasknutím hlavy nemyslím tu jízdu bez oleje, kterou jsem popsal výše. Informoval mne o tom kdysi spolužák na SŠ, že prý tento přípravek testovali (snad v Pacově, nepamatuju přesně) na okruhu a tam skončili s "dírou v hlavě". Nevím ale, zda to byla jízda bez oleje. Spíš to ukazuje na to, že (dle reklamních keců o chemické přilnavosti na povrch) PS23 jaksi naleptává povrch matroše a prasknutí hlavy bylo důsledkem tohoto.

Jinak zastávám názor, že motor je třeba mazat olejem, pro který je navržen. Každopádně staré minerální oleje (nejsem si už jist jejich označením) způsobovaly úsady na částech motoru, které se pak odstraňovaly vyplachovacím olejem. Olejový filtr byl tehdy nezřídka pouze sítkem proti šponám. Pokud byl do takového motoru nalit moderní, aditivovaný olej, usazeniny včetně karbonu se mohly rázem uvolnit a přinejmenším ucpat mazací kanály, v horším se utrhl karbon a nadělal ve válci pěknou paseku. Nemluvě o použití bezolovnatého benzínu ve starých motorech bez tvrzených ventilových sedel.

(reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 13:31 | Nahoru | #28

Dřík píše:
Ohledně PS23. Za mých studií na VUT jsme to zkoušeli. Jak mají v tom shotu test tření dvou válečků kolmo osami na sebe s přidáváním závaží. Tam PS23 funguje opravdu líp než motorovej olej (při testu Castrol). PS23 vydrželo cca 30 procent víc. Ale ostatní testy tření totálně vyhořel, resp. se vůbec nic nezměnilo... A řekněme si na rovinu, kde potkáme v motoru bodové tření (což válec kolmo na válec má)? Nikde. Jen chytrej marketingovej tah na nevědomí lidi.
Proto nevěřím těm zázračným tekutinám, jak jsem už napsal.


Vsechno co se prodava a je zazracne / unikatni / ma to ultimativni silu / patentovane formule atd je minimalne podezrele. No a hlavne kdyz je to zkouseny u Swiss Quality Control.

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 16:20 | Nahoru | #29
ty vogo ventili cistit za chodu,brrrr jestli chces pro moto to nej,tak na ni nejezdi,radsi si kup neco do bezpecnosti,tohle ti akorat ublizi

čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

1.2.2012 v 21:32 | Nahoru | #30
Ja pouzivam pouze aditivum oleje pro motocykly s mokrou spojkou od BishopsOriginal a minimalne mam alespon citlivejsi a mekkci razeni... http://www.bishopsoriginal.cz/?cat=3 - je tam mozno i dohledat reference napr. od J.Machacka

Jinak nikomu tento produkt nenutim!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist