1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivový Systém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivový Systém
Takže tlustá hadice z nádrže má jít dole mezi druhý a třetí karburátor, odtud benzín jde k jehlovým ventilům všech čtyř karburátorů.
Ty vyustění mezi 1.a 2. a 3.a 4. karburátorem je spojení plovákových komor s atmosférou, aby na hladiny v karburétorech tlačil atmosferický tlak, v sání vzniká podtlak když motor běží a proto atmosferický tlak vytlačuje palivo z plovákové komory tryskou do difuzoru karburátoru protože je tam menší tlak díky tomu podtlaku v sání. Jinak na ty dvě vyústění to spojení s atmosferickým tlakem je zároveň přepad z karburátorů, takže tam mají být origo nasazené hadičky které vedou někam dole pod motorku, kdyby došlo k přeplnění karburátorů aby benzín nechcal z karbeců na motor ale pod motorku. No a jestli tam máš podtlakový kouhot nádrže jako že asi jo, tak ta tenká hadička z něj jde na tu přírubu 4.karburátoru.
Toď celá věda
Naposledy editováno 30.01.2012 20:22:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |