globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
Uvažuji o změně motorky. Již delší dobu sedlám FZ6N a jsem s ním spokojenej. Ta motorka je fakt těžkej univerzál. Ale abych ze sebe dostal širokej úsměv,tak to vždycky končí tím,že letím jak "magor" 2kila. Je to o tom,že ta motorka,respektive motor, je nejspokojenější když jí držíte pod krkem. Všechno je to super,ale v těchto rychlostech se nechci pohybovat,když mně to chytne (ačkoliv nutno dodat,že v různých zatáčkách to FZ6 umí krásně).
Proto hledám něco,co sice taky "jede",ale dá se i něco vyvádět otočením plynu dejme tomu i na pomalé vyjíždce s ostatníma.
Nejvíc mně lákají vyzkoušet tříválce od Triumpha (je asi jedno jestli obsah 675 nebo 1050). Pak se tady nabízí motrárdy v silničních verzích (čistokrevného motárda asi ne,to bych ležel věčně na zádech na silnici).
No a nakonec moje srdcovka,lokomotiva na dvou kolech MT-01,ale tam se obávám,že to asi taky poletí a bude s tím větší práce v serpentýnách než s uváděnými předchůdci.
To bych ještě do stejné kategorie k MT-01 mohl nahodit i Moto Guzi Griso 8V.

Tak kam dál??
Anketa: V čem hledat zábavu?
Ve stylu "motard"
22%
20
Ve třech válcích
23%
21
Ve velkém objemu s málo válci
54%
49

2 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2012 v 21:38 | Nahoru | #1
A já jsem zkoušel více motorek, ale jak jsem si sednul na KTM 990SMT, tak bylo rozhodnuto. Ducati asi dobré, ale ty servisní intervaly v souvislosti s desmodromickým rozvodem a ceny za výměnu opotřebených dílů na ventilech - no to mě tedy určitě odradilo, neboť ten nárůst výkonu je těžce vykoupen četností a cenou servisu. KTM 990 SMT je hodně hravá motorka s dostatečným výkonem, možnostmi nastavení a trochu i terénními schopnostmi.

(reakce na) Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.

31.1.2012 v 10:57 | Nahoru | #2

Kolic píše: A já jsem zkoušel více motorek, ale jak jsem si sednul na KTM 990SMT, tak bylo rozhodnuto. Ducati asi dobré, ale ty servisní intervaly v souvislosti s desmodromickým rozvodem a ceny za výměnu opotřebených dílů na ventilech - no to mě tedy určitě odradilo, neboť ten nárůst výkonu je těžce vykoupen četností a cenou servisu. KTM 990 SMT je hodně hravá motorka s dostatečným výkonem, možnostmi nastavení a trochu i terénními schopnostmi.



12000 Km interval na servis u Ducati je často? Paneeeeee.....

(reakce na) Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.

1.2.2012 v 08:15 | Nahoru | #3
Kolic> Příteli, opak je pravdou, s Káťou musíš na servis častěji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Flyscreen/štítek Triumph street tri... Triumph Street Triple Lozik 2 Dnes v 10:44 Lozik
Jak vyměnit rozdvojený výfuk, Umí t... Yamaha MT-03 Svipe 12 Včera v 09:11 Medved
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
Nejde otočit maticí předpětí na pře... Aprilia Dorsoduro 1200 DuK-MZ 8 20.4.2024 v 19:57 DuK-MZ
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 Radik55 10 18.4.2024 v 10:24 Radik55


TOPlist