globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nenastartuje
28.1.2012 v 20:48
Zdar..mam takový problém s hondou XL600.
Měnil jsem na ní válec s pístem,hlavu s ventilama a komplet nový rozvody, a nemůžu jí nastartovat Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Já jsem myslel,jestli by to nemohlo být CDI..třeba špatný..
Jinak jiskru hází,a palivo tam jde taky.
Už si nevím rady
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 22:46 | Nahoru | #31

jardísek123 píše: Mirek12> "tz excentr vačky je směrem od vahadel" to jsem potřeboval vědět..(mam to tak)
T Okroužky jsou ok..a proč neroztláčet?

v první řade to sám nejseš stavu roztlčit, a jestli to nefachá tak máš furt nekde chybu, co jsi dělal z kercema? jinak XL se rádo ochčije, nejlepší je napustit karbce , zavřít benzín a skákat na tom, pak nezapomenout zapnout jinak to uliješ a musíš vyšlapávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 22:54 | Nahoru | #32
jardísek123> Ano, tak to zhruba má být, ale tím nemusíš seřízení vačky trefit "na zub přesně". Podívej se po seřizovacích značkách na vačce a klice a sešteluj podle nich. Rovněž, jak už jsem dříve psal, koukni i na karbec a těsnost příruby. Také se někdy může pootočit na klice kolo, ze kterého se snímají impulsy pro zapalování. Tím se úplně rozhodí předstih a to také dokáže nadělat pěknou paseku.

3 reakcí na tento příspěvek nenastartuje

28.1.2012 v 22:58 | Nahoru | #33
kdyz chces nastavovat ventylove vule,tak ventyly,musi byt ve strihu to znamena,ze jeden otvira a druhy zavira.Vacky se dotykaji vahadel,ale vule je mezi vahadlem a ventylem,tam se nastavuje ta vule. Takze vacky (kloubky,hrboly,nebo jak tomu rikas) musi byt nahore a ovladat vahadla.

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:06 | Nahoru | #34
KLASEKml> takže na rotoru nemam mít T??

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:07 | Nahoru | #35
Mirek12> s karbcema jsem nic nedělal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:10 | Nahoru | #36
J.M.K.> Ano na vačce jsou dvě rysky a na klice značka T..takže když mam na klice T,tak rysky na vačce mam vodorovně naproti sobě,zároveň s víkem hlavy.Takhle to je v manuálu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:12 | Nahoru | #37

KLASEKml píše: kdyz chces nastavovat ventylove vule,tak ventyly,musi byt ve strihu to znamena,ze jeden otvira a druhy zavira.Vacky se dotykaji vahadel,ale vule je mezi vahadlem a ventylem,tam se nastavuje ta vule. Takze vacky (kloubky,hrboly,nebo jak tomu rikas) musi byt nahore a ovladat vahadla.



takže, vačka má tlačit na vahadlo a budeš štelovat vůli?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:14 | Nahoru | #38

jardísek123 píše: J.M.K.> Ano na vačce jsou dvě rysky a na klice značka T..takže když mam na klice T,tak rysky na vačce mam vodorovně naproti sobě,zároveň s víkem hlavy.Takhle to je v manuálu.

když vytočíš svíčku , dej si tam šroubovák toč motorem až budeš mít Horní uvrat uplne přasne tak se podívej na ty značky .. jestli to sedí ok, a ovežíš si správnou polohu značek

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:15 | Nahoru | #39
Mirek12> no taky mi to příjde divný

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:17 | Nahoru | #40
Mirek12> taky pravda..to mě nenapadlo jako u jinejch motorek to takhle dělám..
Takže při HU májí být rysky na vačce vodorovně zároveň s víkem..
Tak zejtra se do toho pustím a napíšu jak to dopadlo..

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:19 | Nahoru | #41
Mirek12> napsal jsem,ze ventyly jsou va strihu. Je logicke,ze netlaci,ale jen se dotykaji.Urcite nejsou vacky otoceny dolu od vahadel o 180 stupnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:20 | Nahoru | #42

KLASEKml píše: kdyz chces nastavovat ventylove vule,tak ventyly,musi byt ve strihu to znamena,ze jeden otvira a druhy zavira.Vacky se dotykaji vahadel,ale vule je mezi vahadlem a ventylem,tam se nastavuje ta vule. Takze vacky (kloubky,hrboly,nebo jak tomu rikas) musi byt nahore a ovladat vahadla.

to znáš ze 4valce čtyřka stříhá první seřizuješ , to znamená ukončil se vyfuk na čtyřce, a hnedka začíná stříhat nabíhat sání pro čtyřku, jednička je naplnena a zaříná pálit jeji vule musí být nastaceny vačky se od vahadel uplne odklání a vule na vahadlech,podložkách musí byt predepsaná výrobcem. pozor na to at se do toho nezamotáme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:22 | Nahoru | #43
Mirek12> no já už v tom mam guláš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:24 | Nahoru | #44

jardísek123 píše: Mirek12> no já už v tom mam guláš

no právě ..

1 reakcí na tento příspěvek nenastartuje

28.1.2012 v 23:24 | Nahoru | #45
ale každopádně se zejtra podívám na ty značky vačky při HU a na O kroužky příruby.
Jinak nevím,co dál

2 reakcí na tento příspěvek nenastartuje

28.1.2012 v 23:26 | Nahoru | #46
Kurna ted jsem se do toho zaplantal,cumim do dvou nakresu a nejak se mi to poplantalo,ja mam DOHC tam je to trosku jinak. Je blbe,ze neni na netu zadny rozkresleny tenhle motor v cestine. nebo aspon fotky.

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:27 | Nahoru | #47
KLASEKml> jo to jo..v češtině by to bylo dobrý..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:27 | Nahoru | #48

jardísek123 píše: ale každopádně se zejtra podívám na ty značky vačky při HU a na O kroužky příruby.
Jinak nevím,co dál



v tom musíš mít jistotu, natoč si to do HU a mrkni na ty značky prezasení o zub uvidíš hnedka , rovina je proste rovina .. rep pro polohu pístu v HU používám hodinky, ale tak daleko to hnát na foru nebudem , najít to jde bez nich v pohodě , jen jesli nemáš od odstávky zalepené karbce , profoukni je vzduchem do prívodní hadičky paliva , jen lehce

ale az po kontrole tech rozvodu

Naposledy editováno 28.01.2012 23:30:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:29 | Nahoru | #49

KLASEKml píše: Kurna ted jsem se do toho zaplantal,cumim do dvou nakresu a nejak se mi to poplantalo,ja mam DOHC tam je to trosku jinak. Je blbe,ze neni na netu zadny rozkresleny tenhle motor v cestine. nebo aspon fotky.

není to jinak , je to stejné akorát to točí dvouma vačkama

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:32 | Nahoru | #50
Mirek12> mel jsem na mysli ulozeni vacek.

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:32 | Nahoru | #51
Mirek12> ok zítra dám vědět,jak to dopadlo
snad už to půjde,jsem z toho už na prášky

1 reakcí na tento příspěvek nenastartuje

28.1.2012 v 23:36 | Nahoru | #52
V jinem vlakne Leon50 pise,toto: zapalko na rysku T,pist v horni uvrati,ekcentry vacky dolu,drazky na ozubenem kole zaroven s hlavou. asi mysleno vodorovne. s vikem. Takze takhle by to melo byt,kdyz mu to slape.

1 reakcí na tento příspěvek nenastartuje

28.1.2012 v 23:38 | Nahoru | #53
kazdopadne dej vedet,taky jsem zvedavy.

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:42 | Nahoru | #54
KLASEKml> jo jo určitě..
už se chci konečně projet
Jinak nevím,co s tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:43 | Nahoru | #55

Mirek12 píše: no právě ..


A ty si to nepamatujes, to je tusim ten hoch co jsme mu predevcirem radili jak ma delat vuli ventilu. Ja uz jsem mu tenkrat rikal, ze jestli nevi jak seridit ventily ze neni dobrej napad delat rozvody. No a uz je to tady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:46 | Nahoru | #56
gugo> rozvody mám správně..T,horní uvrať,rysky vodorovně..tak já už nevím
Mslím že to bude těma vůlema,už vím jak to nastavit,tak uvidím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:46 | Nahoru | #57

KLASEKml píše: V jinem vlakne Leon50 pise,toto: zapalko na rysku T,pist v horni uvrati,ekcentry vacky dolu,drazky na ozubenem kole zaroven s hlavou. asi mysleno vodorovne. s vikem. Takze takhle by to melo byt,kdyz mu to slape.

excentry jsou dolu, protože, poté priložiš vrchní víko ve kterem jsou vahadla.

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:49 | Nahoru | #58

jardísek123 píše: gugo> rozvody mám správně..T,horní uvrať,rysky vodorovně..tak já už nevím
Mslím že to bude těma vůlema,už vím jak to nastavit,tak uvidím.

kdybys mel vule přiškrcené, tzn otevřen ventil, tak točíš motorem uplne volně bez komprese, opačne povolené, by to silne klepalo

(reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:50 | Nahoru | #59
Mirek12> jo to je pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nenastartuje

28.1.2012 v 23:51 | Nahoru | #60
jardísek123> Sorry ale to ze ti to nechyta vulema nebude. Tedy pokud tam nemas vuli 1 cm, to pak mozna jo, ale jestli tam mas vule treba 2 nasobej proti tomu co ma byt tak by ti to aspon blaflo nebo strilelo. To ja jsem to narychlo cet, tak me prijde ze ti to pali jindy nez ma.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist