nějak nevím, jak se počít pravděpodobnost, ale když je tam 5 míčků, tak jeden z pěti LIDÍ určitě nevyhrává... Co tak nějaké dva rozbory právníka? jako obhájce zákazníka a pak Mounfieldu? co, např bluedevile?
1 reakcí na tento příspěvek Není to tak malinko klamavá reklama...,
diakritik píše: Ovšem z jinýho soudku, jim se vyplatí každýmu pátýmu dát něco zadarmo, protože to je sice 20% z lidí, který se dokopou k tomu losování, zdaleka ne všichni nakupující, ale přitáhne to do krámu mraky lidí, který utratěji spousty peněz a to bude zisk, kterej pokreje a předčí ztrátu z losování
Je to kapku jinak - jednoduše maj ceny udělaný tak, aby z nich mohli dát 20% slevu (při tom počtu nákupů v jejich prodejní síti to bude na těch 20% vycházet poměrně přesně a myslím že losovat půjde každej), no a nalákaj tam zákazníky mimo jejich prodejní sezonu (kdo by jinak kupoval v únoru sekačky a bazény ) a věř tomu že na lidi ta nabídka "každej pátej zadarmo" zabere víc než 20% slevy. No a počítám že brzo budou dávat reklamy se šťastnejma výhercema něčeho hodně drahýho
Čau, Tom