nakupuji občas v německém louisu, kde nabízejí tento olej:
Procycle 10W40
Znáte ho někdo? Použili jste ho? A vaše zkušenosti jsou pozitivní nebo negativní? V čem?
Říkal jsem si, že bych ho koupil do svého SV, ale abych se přiznal, nemám k němu až takovou důvěru. I když podle popisu by měl být zcela standartní a motorce i mně dostačující.
Jen mě zajímají reference - abych zjistil, zda se mu radši nevyhnout.
Díky všem za postřehy.
Naposledy editováno 25.01.2012 22:33:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Durex píše: Honda má dlouho servisní interval 12 000 km. Zbytek je po 6000 km. nemyslým,že by honda měla v motorech něco speciálního,co by prodloužilo životnost oleje o 100 %
Takže Honda jen tak kecá,aby ušetřila zákazníkovi pět stovek za olej,ne?
NecMaster- Jinak v manuálu píší, že výměna při každých 12 tisících, myslim, že po 6ti to bude akorát.
Takže když výrobce napíše 12,ty myslíš,že po 6ti bude akorát?
Pokud výrobce napíše foukat gumu na 2,5 atm.,foukej ji na 1,2,to taky bude akorát.
prackarr píše: Takže Honda jen tak kecá,aby ušetřila zákazníkovi pět stovek za olej,ne?
NecMaster- Jinak v manuálu píší, že výměna při každých 12 tisících, myslim, že po 6ti to bude akorát.
Takže když výrobce napíše 12,ty myslíš,že po 6ti bude akorát?
Pokud výrobce napíše foukat gumu na 2,5 atm.,foukej ji na 1,2,to taky bude akorát.
Souhlas, častější výměnou nic nezkazíš, ale proč to dělat když nemusíš - navíc tady se řeší úspora peněz za olej, a nakonec se dostaneme k tomu, že koupíme levnější olej (ca za 2/3 ceny) a interval zkrátíme na polovinu. No to je mi teda úspora :)
I když si trochu seru do vlastního hnízda, protože já mám interval taky 12000, což zdaleka za sezonu nenajedu, ale na každou sezonu dávám novej omastek, sakra asi bych měl přestat bejt snobák a letos už nedávat Motul, ale koupit něco v OBI "fakcivoe" :)
Doporučený interval výměny se ale zvyšuje, nebo spíše snižuje s prostředím a stylem jízdy. To samé pneumatiky, pokud budu vážit 150kg těžko si nafoukám 2,5. Osobně vážím skvělých 67kg, když nafoukám 2,5 jezdím jak na vomastku, takže standard je 2,2-2,3. To samé je s tím olejem.
V každém případě v tomhle opravdu Hondě nevěřím, a souhlasím s názorem, že asi v tom motoru nemaj nic jinýho než ostatní výrobci, co doporučují 6000km. Spíše je to marketingový tah, protože všichni víme, že ten olej by vydržel i 15tis. km. Jinak diskuse je o tom, zda nalít či nenalít, protože šetřit na oleji se opravdu nedá, to bych musle najet 20 tisíc za sezónu, abych něco ušetřil. Za 1 hospdou vypiju za víc, než je rozdíl v ceně oleje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |