Téma: ČZ dvouválec nevíte o tom něco?
 
25.1.2012 v 21:37
Neznáte to někdo??


V diskuzi na jednom zahraničním webu mě zaujal obrázek naší ČZ. Byla to diskuze o projektech dvouválců v motokrosu. Také se tam zmiňují o krásném modelu dvouválce ČZ. Nevíte náhodou někdo o tom více???
Tyto snahy ukončil zákaz FIM.
Protože tento směr vývoje byl v tu dobu reálný, tak vznikaly podobné projekty v různých továrnách. Pokud si uvědomíme jak bylo těžké u nás za komunistů něco vyvinout a dotáhnout do ko zdařilého konce, tak se zdráhám uvěřit, že projekt ČZ byl projekt továrny ve Strakonicích. Jestli to nebyla stavba nějakého šikovného nadšence.
Gilera 2x 125cm




Honda




Benelli
vývoj ing Františka Krňávka na podvozku ČZ




Naposledy editováno 28.01.2012 11:31:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ dvouválec nevíte o tom něco?

29.1.2012 v 23:40 | Nahoru | #1
IvoTregr> když vidím co jedou dneska v ČZ twinshock tak je to samej ohlins cortecoso nebo
něco takového a krňávky maj na motorkách který se vystavujou ale nikdo to nejede protože to prostě nefungovalo a to že na tom naše elita jela tak dobře vypovídá spíš o tom že to byli chlapy který by zajeli na všem a kdyby měli šanci jezdit a trénovat na japoncích nebo ktm
tak by tu bylo asi pár mistrů světa v motocrosu

(reakce na) ČZ dvouválec nevíte o tom něco?

29.1.2012 v 23:56 | Nahoru | #2

sxs525 píše: IvoTregr> když vidím co jedou dneska v ČZ twinshock tak je to samej ohlins cortecoso nebo
něco takového a krňávky maj na motorkách který se vystavujou ale nikdo to nejede protože to prostě nefungovalo a to že na tom naše elita jela tak dobře vypovídá spíš o tom že to byli chlapy který by zajeli na všem a kdyby měli šanci jezdit a trénovat na japoncích nebo ktm
tak by tu bylo asi pár mistrů světa v motocrosu


No, já mám osobní zkušenosti z doby kdy to vznikalo a co v tu dobu bylo možné ve světě sehnat. Kamarád jak jsem psal dělal Frantovi testovacího jezdce. V dobu byly ve světě na vrcholu Koni. Po Krňávkách byly ještě na vrcholu Bilstein a podobně. Jirka Ondriáš mě vykládal, jak ho pustili jet na MS 500. Říkal jaký měli Bilstein servis přímo na závodech. Neměl peníze na zakoupení tlumičů , tak mu je jen půjčili na závod, ale protože na nich slušně zajel, tak mu je nechali. Změřili mu uchycení tlumičů, zvážili jezdce a podle toho mu vybrali tlumiče i péra. Po tréniku říkal Jirka, ještě než dobělh jeho mechanik, byl u něj technik od Bilsteinu a ptal se jak to funguje. ještě mu to přenastavoval. To by ČZ nikdy nedokázala Prostě máš komunistický systém byl nepružný a vše dobré pošlapal a zničil Ještě že se mu to ve všem nepodařilo Krňávky původně vůbec ČZ nechtělo, ale neměli jinou volbu, protože to jezdci požadovali

Naposledy editováno 29.01.2012 23:59:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist