1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
BagoBorec píše: Hele a tu o sedmi trpaslíkách taky umíš?
Neni treba ji umet . Naco bych si mel obycenjy clovek kupovat diesla (ojeteho) kdyz jezdi 15tkm rocne ? ano auto ma sice nizsi spotrebu hlavne tééédééíííčka f čipu ale tj tak vsechno , problemove zimni starty nachylnost na palivo a to to nemusi byt common rail ale staci péédécko , dale diesel je tezky na predek tak je auto nedotacive , u diesla s turbem je treba po jizde dochlazovat turbo pokud nechces aby se ti odjebaly lopatky , a dalsi vec proc diesel nekoupit nafta patri do kamen
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
Beny. píše: Neni treba ji umet . Naco bych si mel obycenjy clovek kupovat diesla (ojeteho) kdyz jezdi 15tkm rocne ? ano auto ma sice nizsi spotrebu hlavne tééédééíííčka f čipu ale tj tak vsechno , problemove zimni starty nachylnost na palivo a to to nemusi byt common rail ale staci péédécko , dale diesel je tezky na predek tak je auto nedotacive , u diesla s turbem je treba po jizde dochlazovat turbo pokud nechces aby se ti odjebaly lopatky , a dalsi vec proc diesel nekoupit nafta patri do kamen
Hele, nikdy bych neřek že zrovna já budu obhajovat diesela, ale ta tvoje pohádka o hustokrutně jednoucí osumnáctistovce vocpoda a když to překročí 3500 tak už to jede "jako píchlá svině" mě doopravdy rozesmála
Mimochodem, když teda budu mluvit za sebe a za auto se kterým mám zkušenost tak žhavení pouze 2 vteřiny a to jen když je -5°C a míň, žádný problémový starty neznám.Náchylnost na palivo neznám, nedotáčivá je každá předokolka a dochlazování turba neznám.
Ale to že nafta patří do kamen souhlasím