globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: časté startování motoru
25.1.2012 v 16:11
Ahoj, chci se zeptat má vliv na životnost motoru časté popojíždění a startování s tím že se třeba několikrát ten motor vůbec nezahřeje? Zajímá mě to u benzínového a i naftového motoru, protože pokaždé když jdu pro něco do garáže tak musím vyjet s autem/motorku a pořád něco startuji. Nafťáky prý jsou na to horší, ale nevím co je na tom pravdy......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru

25.1.2012 v 19:00 | Nahoru | #1

vonZahn píše: Nafta je dražší minimálně, v tom bych zásadní argument neviděl.
A když někdo najedzí ročně 50 000km, tak je ten rozdíl v nákladech na palivo velkej.
Opel Insignia 2.0 D 160k jezdí za 6,5l/100km. Benzín se srovnatelným výkonem a polovičním točivým momentem bude jezdit tak za 9, ne? u dodavek ten rozdíl v provozních nákladech ještě poroste. Proto nedělaj výrobci náklaďáky v benzínu, není to žádný konspirační spiknutí


V prumeru rozdil az 1 kc na litr. Nebavim se o noname pumpach a JZD, tam proste s comonrailem zajet nemuzes. Udrzba min o 1/3 drazssi, vymena filtru prachovejch castic po 100-160 tis.+vstriky
Vem si kalkulacku a vypocitej kolik by si musel najezdit km aby si ten usetrenej litr-dva na 100km vyplatil.
Vstriky 4*7000 za repasy kdyz mas stesti a neni to siemens. Filtr pevnych castic 60-100 tis, a pak si pripocitej jeste cca 2 koruny na litr, protoze s benzinakem muzes klidne jezdit k jaky pumpe chces (berte rezervou).
A spiknuti zatim trochu vidim, protoze treba minulej model tranzita se delal s 2l benzinem uz se nedela, predminulej model H1-Hyundai taky , uz ne.
Neber to jako brblani nekoho kdo zavrhuje naftu, sam mam bohuzel jednu dodavku s dieselem a bohuzel hodlam kupovat druhou.
Ale kdyby me velikostne stacilo auto typu kombik mondeo, nevaham ani chvili a jdu do benzinu.

(reakce na) časté startování motoru

25.1.2012 v 21:22 | Nahoru | #2

gugo píše: V prumeru rozdil az 1 kc na litr. Nebavim se o noname pumpach a JZD, tam proste s comonrailem zajet nemuzes. Udrzba min o 1/3 drazssi, vymena filtru prachovejch castic po 100-160 tis.+vstriky
Vem si kalkulacku a vypocitej kolik by si musel najezdit km aby si ten usetrenej litr-dva na 100km vyplatil.
Vstriky 4*7000 za repasy kdyz mas stesti a neni to siemens. Filtr pevnych castic 60-100 tis, a pak si pripocitej jeste cca 2 koruny na litr, protoze s benzinakem muzes klidne jezdit k jaky pumpe chces (berte rezervou).
A spiknuti zatim trochu vidim, protoze treba minulej model tranzita se delal s 2l benzinem uz se nedela, predminulej model H1-Hyundai taky , uz ne.
Neber to jako brblani nekoho kdo zavrhuje naftu, sam mam bohuzel jednu dodavku s dieselem a bohuzel hodlam kupovat druhou.
Ale kdyby me velikostne stacilo auto typu kombik mondeo, nevaham ani chvili a jdu do benzinu.



co prispevek to perla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist