Naposledy editováno 24.01.2012 16:09:34
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na ty co jen nejezdí ale motorce taky rozumí
Pak je nejjednodušší použít spínací relé (stačí i malé, nejedná se o silové proudy), jehož cívka se napojí mezi + (nejlépe kontakt spínačky, který je pod napětím při zapnutém zapalování) a čidlo. Kontakty relé se napojí mezi + a kontrolku budíku.
Jinak souhlasím s dva_hrnce, že pro spolehlivou kontrolu by bylo lepší namontovat manometr. Dle mých zkušeností jsou kontrolky tlaku oleje na většině motorek dobré spíše k indikaci zhasnutí motoru za jízdy (při řazení) než ke včasné indikaci poruchy mazání.
J.M.K. píše: Nějak mi nejde do hlavy ta formulace "originál je do ní připojen stálý proud a kontrolka zhasne když čidlo do ní pustí kostru". Snad je to tak, že kontrolka je napojena na + a ukostřuje se se přes čidlo, které při správném tlaku rozepne, tím přeruší okruh a kontrolka zhasne.
Pak je nejjednodušší použít spínací relé (stačí i malé, nejedná se o silové proudy), jehož cívka se napojí mezi + (nejlépe kontakt spínačky, který je pod napětím při zapnutém zapalování) a čidlo. Kontakty relé se napojí mezi + a kontrolku budíku.
Jinak souhlasím s dva_hrnce, že pro spolehlivou kontrolu by bylo lepší namontovat manometr. Dle mých zkušeností jsou kontrolky tlaku oleje na většině motorek dobré spíše k indikaci zhasnutí motoru za jízdy (při řazení) než ke včasné indikaci poruchy mazání.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |