Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 23:28 | Nahoru | #1
Joraell-TE>díkec za odkaz :) *yes*
s tou boční stabilitou - já myslím že to je daný konstrukcí tý gumy - když srovnáš uspořádání špuntů u C-10 a maxxisky tak ta C10tka má na středu ty špunty v jedný řadě a tak to asi nebude ve vzpřímený poloze moc držet do boku, kdežto v náklonu "zahraněná" už by mohla.. já jsem měl na XR něco podobnýho a zajímavý bylo že když jsem ji nafoukl na 1 atm tak to lítalo jak blázen ale když měla tak 0,6 tak se zřejmě k zemi přitiskly i boční špunty a držela suprově i do boku...
Teď mám na DR-Ztku něco podobnýho jak je ta Maxiska, akorát je to od Michelinu - boční špunty vypadají úplně stejně, akorát je už sjetá a je sucho a tak nemůžu posoudit.. do strany ale řekl bych drží dobře.
Na drasťárny s Autorem ale asi budu potřebovat víc něco do bahna, no půjdu se na to vyspat :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 23:43 | Nahoru | #2
Vespa>no ja myslel u te c 10 i tu bocni stabilitu ze porat uletavala .. jedine na co je dobra tak do mekkeho nejlepe bahno nebo neco rozoranyho ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist