globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Zdarec bikeři.

Má cenu za 19 000 Kč s DPH koupit starší ŘJ Ignijet, el.propojení, carbonové sání, větší airbox min. o 2/3, větší vstřiky, sportovní filtr a power commander ? Nezní to špatně, ale může to mít nějaké úskalí ? Pokud tomuto někdo rozumí ( Millek, Fizerr.... ), byl bych rád za názor. Za každé info předem díky. Díky KLIK



Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 14:24 | Nahoru | #31
KLIKOUS> no sefe nejlepsi a nejvice vykone bys to mel vymena za RSV4 Na 2V bych se vysral.

Tady mas komplet ladeni vykon RSV2V a je to slabota.
TADY

Naposledy editováno 25.01.2012 14:25:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 17:10 | Nahoru | #32
FiZzeR> to vyjmutí klapky je mi jasný,jelikož sem dával motor z rsv2005 do rámu 2001 tak jsem tuhle klapku musel zrušit uplně,ale ještě jsou tam hadičky vedoucí do č.11 -elmag.ventil a druhá do vstřikovačů(to je u starých modelů zaslepena).tak tam nepíšou jestli i ten elmag. ventil odpojují a hadičku do vstřikovačů zaslepují.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 17:13 | Nahoru | #33
ManiaC> a dělal jsi to s elektrikou z 05, nebo jsi dával "starý" senzory? co mapa, dával jsi tam power comm?
tohle mě docela zajímá - mám o tom celkem dost načteno, ale zajímaly by mě zkušenosti někoho konkrétního... V990RR má o něco větší potenciál než starý modely...

2 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 17:17 | Nahoru | #34
KLIKOUS: 15-20PS by bylo pekny.. ale je to otazka jestli je tam dostanes no...
PC a ignitech ti je k nicemu dohromady, takze v tom baliku vzit jen jedno z toho... tim naky kacky usetris...

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 17:18 | Nahoru | #35

assassin píše: KLIKOUS: 15-20PS by bylo pekny.. ale je to otazka jestli je tam dostanes no...
PC a ignitech ti je k nicemu dohromady, takze v tom baliku vzit jen jedno z toho... tim naky kacky usetris...



... myslím že to druhý když hodíš na inzerci za nějakou reasonable price tak ti někteří zdejší jedinci urvou ruce

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 17:27 | Nahoru | #36
Fizzer> Myslim ze nejlepsi by to bylo narvat s elektronikou 05+... preci jen lepe funguje a hlavne ma vetsi klapky 58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 18:40 | Nahoru | #37
FiZzeR> Tak je to komplet elektrika,CDI,budíky a vstřikovače prům. 57mm,Nechtěl jsem dělat nějaký pokusy,jediný čeho se bojím jsou svody.Udělal jsem svod do jednoho výfuku,s tím že jsou průměrem 55mm.Commander budu řešit před laděním-zatím to ještě nevrčelo.Jinak motor tam pásne,to byly moje největší obavy.

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 18:41 | Nahoru | #38

assassin píše: KLIKOUS: 15-20PS by bylo pekny.. ale je to otazka jestli je tam dostanes no...
PC a ignitech ti je k nicemu dohromady, takze v tom baliku vzit jen jedno z toho... tim naky kacky usetris...



já kdyžtak jedno z toho vezmu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 18:43 | Nahoru | #39

ManiaC píše: FiZzeR> Tak je to komplet elektrika,CDI,budíky a vstřikovače prům. 57mm,Nechtěl jsem dělat nějaký pokusy,jediný čeho se bojím jsou svody.Udělal jsem svod do jednoho výfuku,s tím že jsou průměrem 55mm.Commander budu řešit před laděním-zatím to ještě nevrčelo.Jinak motor tam pásne,to byly moje největší obavy.



hmm... tak to já právě chtěl jít cestou naroubování motoru na starou elektroniku... se mi k tomu ty nový budíky nehoděj

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:06 | Nahoru | #40
Koukám, pěkně jse to rozjíždí. Ten výkon o 15 až 20 PS beru tak, že k stávajícímu stavu motky ( BMC, svody, koncovka výfuku, úprava rotoru na motoru, iridiové svíčky, palivo pouze N98 a úprava již výše řešeného kanálu ) přidám tyto díly. Vím, že je to dost optimistické. Ono není 155 PS jako 155 PS - záleží na průběhu. Ono někdy max. výkon pouze ve špičce otáček není subjektivně nejsilnější. Ono je spoustu "těch" vychytávek ( viz. V2, RSVZONE.. ), ale záleží na tom, zda-li to opravdu pomůže. Můžu třeba potvrdit, že úprava rotoru je v určitém spektru otáček opravdu znát.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:09 | Nahoru | #41
KLIKOUS> úpravou rotoru myslíš demontáž toho závaží?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:15 | Nahoru | #42
FiZzeR> joo,jooo

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:22 | Nahoru | #43
FiZzeR> Vyrobyl jsem karbon držák na budíky a nevypadá to nějak zle Já se právě ty elektriky bál,tak sem to hodil celý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:23 | Nahoru | #44

FiZzeR píše: KLIKOUS> úpravou rotoru myslíš demontáž toho závaží?


Popiš mi vyjmutí toho závaží,co to přináší a obnáší,anglicky mluvící fora moc nemusím

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:25 | Nahoru | #45

KLIKOUS píše: FiZzeR> joo,jooo



jo, ok... já si právě začal lámat šišku, kde by se tam dalo ještě něco ubrat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 19:28 | Nahoru | #46

ManiaC píše: Popiš mi vyjmutí toho závaží,co to přináší a obnáší,anglicky mluvící fora moc nemusím



no sundáš rotor a z druhý strany je přišroubovaný závaží, prej aby moc rychle nepadaly otáčky při řazení a má to vyrovnávat nějaký rázy od motoru či co, každopádně četl jsem že to lidi houfně vyndávaj, neb pak jde motor mnohem líp za otáčkama a nic negativního to nepřináší
každopádně moc jsem tomu nevěnoval pozornost, páč stará mille to nemá víc asi bude vědět kolega KLIKOUS

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 20:05 | Nahoru | #47
Je to jak říká FIZzer, mě to dál můj otec, protože já jsem pouze teoretik. Pár úskalí to má, hlavně to chce čistotu, nový šrouby, zajištění a člověka, co ví co dělá. V akceleraci motoru je to ve spodním a středním rozsahu otáček "trochu" znát. Možná i na poslech při tahání za heft na neutrál je to znát. Možná placebo, nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 20:16 | Nahoru | #48

FiZzeR píše: no sundáš rotor


Fuj, na to mám blbý vzpomínky při výměně volnoběžky na starým modelu

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 20:18 | Nahoru | #49

ManiaC píše: Fuj, na to mám blbý vzpomínky při výměně volnoběžky na starým modelu



já z toho mám blbý spaní, mě volnoběžka vyhrožuje už asi 30 tisíc... semtam v ní dost hnusně chroupne

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 20:18 | Nahoru | #50
FiZzeR> to závaží bude asi setrvačník, taky se ho chystám odlehčit, ale radši kvůli tomu koupím jinej. Mělo by to kromě lehčího vytáčení i pak víc brzdit motorem, ale to vás s antihopem asi netrápí. Další věc je redukce rotujících hmot, takže lepší ovladatelnost.

Negativum může bejt že porušíš dynamickou rovnováhu na klice, ale na vtr se to používá běžně takže aspoň tam to asi nevadí, taky se pro jistotu ten odlehčenej setrvák převáží.

RSV se možná obejde bez něj, to jsem samozřejmě nezkoumal

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 22:36 | Nahoru | #51
asi to bude mit jen jedno uskali, bude to mit neklidnejsi volnobeh...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 22:36 | Nahoru | #52

dakarista píše: asi to bude mit jen jedno uskali, bude to mit neklidnejsi volnobeh...



prej ne

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 22:48 | Nahoru | #53
FiZzeR>

edit:
tak takhle se to odlehcuje

Naposledy editováno 26.01.2012 05:46:37

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

10.2.2012 v 21:47 | Nahoru | #54
kurde jsem si toho tady všiml až teď.. tak pár otázek a odpovědí

myslím, že s tím, co je na foto 20k navíc nedáš... to by bylo +-150k, což má třeba ten amann a to jsou taky hrdla, vstřiky, commander a navíc 1100ccm. Podle mě těch max. 10k

k odlehčení (nebo spíš úplného vyhození) "flywheel" se taky chystám, ale bojím se o to vyvážení kliky atd., a co na to budou říkat ložiska?

no a ještě spešl for Fizzer... ohledně toho ventilu v sání... když ho odstraním, nebo stačí když od něj odpojím hadičky, tak to na volnoběh chcípá, proč? Ä co s tím? Ucpat ji?

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

10.2.2012 v 22:31 | Nahoru | #55
KLIKOUS> jinak to karbon sání bych vzal a pokud by sis nechal ignitech, tak vím o dvou lidech, co shání commandera...
jo a nejsou to náhodou věci od D. Zajíce?

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

19.2.2012 v 23:07 | Nahoru | #56
vím že je to trochu offtopic, ale já si to RSV asi taky koupím.... Z ní prostě vyzařuje tolik charisma jako z žádné jiné Teď mi jen poraďte jestli starší nebo novější model. Na starším jsem jel a mělo to fakt koule bohužel jsem tehda nekoupil

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

19.2.2012 v 23:43 | Nahoru | #57
honziskoo> každá je jiná.. nejlépe, když se svezeš na obou a vyzkoušíš...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... Michal.R6 4 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... Mates92 12 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... krusi 9 24.2.2020 v 18:09 Sculptor
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory krusi 5 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex


TOPlist