Má cenu za 19 000 Kč s DPH koupit starší ŘJ Ignijet, el.propojení, carbonové sání, větší airbox min. o 2/3, větší vstřiky, sportovní filtr a power commander ? Nezní to špatně, ale může to mít nějaké úskalí ? Pokud tomuto někdo rozumí ( Millek, Fizerr.... ), byl bych rád za názor. Za každé info předem díky. Díky KLIK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
tohle mě docela zajímá - mám o tom celkem dost načteno, ale zajímaly by mě zkušenosti někoho konkrétního... V990RR má o něco větší potenciál než starý modely...
2 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
PC a ignitech ti je k nicemu dohromady, takze v tom baliku vzit jen jedno z toho... tim naky kacky usetris...
assassin píše: KLIKOUS: 15-20PS by bylo pekny.. ale je to otazka jestli je tam dostanes no...
PC a ignitech ti je k nicemu dohromady, takze v tom baliku vzit jen jedno z toho... tim naky kacky usetris...
... myslím že to druhý když hodíš na inzerci za nějakou reasonable price tak ti někteří zdejší jedinci urvou ruce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
assassin píše: KLIKOUS: 15-20PS by bylo pekny.. ale je to otazka jestli je tam dostanes no...
PC a ignitech ti je k nicemu dohromady, takze v tom baliku vzit jen jedno z toho... tim naky kacky usetris...
já kdyžtak jedno z toho vezmu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
ManiaC píše: FiZzeR> Tak je to komplet elektrika,CDI,budíky a vstřikovače prům. 57mm,Nechtěl jsem dělat nějaký pokusy,jediný čeho se bojím jsou svody.Udělal jsem svod do jednoho výfuku,s tím že jsou průměrem 55mm.Commander budu řešit před laděním-zatím to ještě nevrčelo.Jinak motor tam pásne,to byly moje největší obavy.
hmm... tak to já právě chtěl jít cestou naroubování motoru na starou elektroniku... se mi k tomu ty nový budíky nehoděj
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
FiZzeR píše: KLIKOUS> úpravou rotoru myslíš demontáž toho závaží?
Popiš mi vyjmutí toho závaží,co to přináší a obnáší,anglicky mluvící fora moc nemusím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
ManiaC píše: Popiš mi vyjmutí toho závaží,co to přináší a obnáší,anglicky mluvící fora moc nemusím
no sundáš rotor a z druhý strany je přišroubovaný závaží, prej aby moc rychle nepadaly otáčky při řazení a má to vyrovnávat nějaký rázy od motoru či co, každopádně četl jsem že to lidi houfně vyndávaj, neb pak jde motor mnohem líp za otáčkama a nic negativního to nepřináší
každopádně moc jsem tomu nevěnoval pozornost, páč stará mille to nemá víc asi bude vědět kolega KLIKOUS
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
FiZzeR píše: no sundáš rotor
Fuj, na to mám blbý vzpomínky při výměně volnoběžky na starým modelu
Negativum může bejt že porušíš dynamickou rovnováhu na klice, ale na vtr se to používá běžně takže aspoň tam to asi nevadí, taky se pro jistotu ten odlehčenej setrvák převáží.
RSV se možná obejde bez něj, to jsem samozřejmě nezkoumal
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
dakarista píše: asi to bude mit jen jedno uskali, bude to mit neklidnejsi volnobeh...
prej ne
myslím, že s tím, co je na foto 20k navíc nedáš... to by bylo +-150k, což má třeba ten amann a to jsou taky hrdla, vstřiky, commander a navíc 1100ccm. Podle mě těch max. 10k
k odlehčení (nebo spíš úplného vyhození) "flywheel" se taky chystám, ale bojím se o to vyvážení kliky atd., a co na to budou říkat ložiska?
no a ještě spešl for Fizzer... ohledně toho ventilu v sání... když ho odstraním, nebo stačí když od něj odpojím hadičky, tak to na volnoběh chcípá, proč? Ä co s tím? Ucpat ji?
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |