budou to lidi jako já, který už nebaví brousit stupačky a výfukový kolena tam kde se může namotat každé pumpičkářské blbec atd
a tak jsme dali hlavy dohromady a shodli se na tom, že by určitě chtělo pokusit se mezi pár lidima domluvit a na nějaké menší okruh vyrazit.
jednalo by se o skupinu nadšenců co by chtěli protáhnout jawu, pravděpodobně třipade
vzhledem k tomu že je k tomu přistupovat rozumně přichází v úvahu bu´d vysoký mýto nebo sosnová, to by se vidělo podle domluvy a lídí co by měli zájem.
vzhledem k těm strojům předpokládám že to bude hodně velká prdel
a nejsmělejší člověk vyjádřil myšlenku že by nemuselo byt špatný pokusit se vytvořit nové závodní seriál
takže abych se dostal k podstatě věci, důvod proč tuhle diskuzi zakládám je ten že bych chtěl ulovit nějaký další duše, další zájemce a případně se začít domlouvat a dat tomu nějaký jasnější rysy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
Killou píše: po přečtení tohoto vlákna mám jasno,chtěl sem z 350 udělat cafe racr na papírech,ale ted udělám závodní 350 .
A ty pravidla jsou fajn až na to vstřikování a váhu mota-nejmín 100 kg ?
udělám neco na ten spusob jako je foto na první straně
Povolená vstřikování je trochu recese na jednoho motorkáře, co už to intenzivně vyvíjí... nepředpokládám, že by to někdo udělal, ale aspoň vidím, jestli to někdo čte... Váha - nedovedu si přestavit, kolik oškubaná java váží, zas aby to nešlo do extrému, že se bude hodně odvtrávat.. litá kola = osobně nepovolil bych a ani ALU ráfky, aby se jelo na všeobecně dostupném materiálu. Těch kol se už na dvacet motorek nesežene - jiná = jiné vidlice, brzdy, atd. Ideální bylo, kdyby byl člověk, který by byl k dispozici pro konzultaci a řekl by: Kámo, jestli se ptáš, jestli tam může být tohle tak: Ano - Ne, aby se předešlo problémům. Myslím se to dá napsat tak, aby těch případů nebylo moc.
K příspěvku, že se to někomu nechce ani číst: Je to zlomek toho, co mají v řádech závodní motorky, je to asi polovina toho, co mají supermona, který jsou hodně volný. Potože právě supermono jsem stavěl, vím, že je dobrý mít vodítko. Některý věci tam jsou z bezpečnosti, jiný kvůli "no prototype", vždycky je lepší, když je k tomu něco napsáno. Je to vodítko pro stavbu či úpravu. Je li napsáno sedlo libovolné, je to taky informace, nemáš pochybnosti. Nikdo se neptá třeba na zajištění víčka nádrže...
Myslím by měl být ještě povinný nějaký absorbční materiál pod karbcem.
Naposledy editováno 25.01.2012 21:00:40
laďa prášil píše: Povolená vstřikování je trochu recese na jednoho motorkáře, co už to intenzivně vyvíjí... nepředpokládám, že by to někdo udělal, ale aspoň vidím, jestli to někdo čte... Váha - nedovedu si přestavit, kolik oškubaná java váží, zas aby to nešlo do extrému, že se bude hodně odvtrávat.. litá kola = osobně nepovolil bych a ani ALU ráfky, aby se jelo na všeobecně dostupném materiálu. Těch kol se už na dvacet motorek nesežene - jiná = jiné vidlice, brzdy, atd. Ideální bylo, kdyby byl člověk, který by byl k dispozici pro konzultaci a řekl by: Kámo, jestli se ptáš, jestli tam může být tohle tak: Ano - Ne, aby se předešlo problémům. Myslím se to dá napsat tak, aby těch případů nebylo moc.
K příspěvku, že se to někomu nechce ani číst: Je to zlomek toho, co mají v řádech závodní motorky, je to asi polovina toho, co mají supermona, který jsou hodně volný. Potože právě supermono jsem stavěl, vím, že je dobrý mít vodítko. Některý věci tam jsou z bezpečnosti, jiný kvůli "no prototype", vždycky je lepší, když je k tomu něco napsáno. Je to vodítko pro stavbu či úpravu. Je li napsáno sedlo libovolné, je to taky informace, nemáš pochybnosti. Nikdo se neptá třeba na zajištění víčka nádrže...
Myslím by měl být ještě povinný nějaký absorbční materiál pod karbcem.
Já chci udělat 350 styl cafe racer s SPZ,tím pádem my zustane-rám,kyvka,motor s origo karbcem,předmí brejle s tlumičema a kola,Jinak-řidítka,světla,přední blatník,nádrž,sedlo,stupačky atd. chci vyrobyt sam
Prostě moto co nejvíc origo.a stim karburátorem? já bych tam nic nedával,normálně to odteče když už,já když měl 634 málokdy se mi stalo že by sám přetek,jedině když sem cupoval před našlápnutím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |