pijanst> Přesně jak píše kajman78 a tak jsem to už popisoval na té stránce 23, když jsem tam dával to schema.Nic neuchčiješ.Zapneš klíček zapalování,zmáčkneš tlačítko,čerpadlo začne cvakat a ta frekvence cvakání se postupně zpomaluje,jak jehlový ventil pomocí plováku přívod benzínu uzavírá.To cvakání čerpadla potom přestane úplně i když budeš to tlačítko držet zmáčknutý.V tom okamžiku to pustíš a můžeš startovat.Funguje to tak třeba i u "plechovky".Scválně se zaposlouchej když startuješ auto - zapneš klíček a ozve se bzučení čerpadla a za moment to stichne když je natlakováno.Jedinej rozdíl je v tom že tam se to děje automaticky,bez nějakýho ručního mačkání tlačítka - stejně jako u VS 1400.Snad jsem to teď popsal už dost srozumitelně.A rozhodně tím dočerpáváním míň trápíš baterku, než zdlouhavým startováním studenýho motoru, třeba po zimní odstávce nebo nějaké opravě palivového okruhu (karbce,hadičky atd...)