Téma: Dakšny 2012
 
18.1.2012 v 09:08
Ahoj všichni espéčkaři,
dostala se ke mně informace, že bychom se mohli poměrně lacino svézt na MOTO-CUPu na slovenském Slovakiaringu, cca 80E na závod nebo pokud bude uhrazen celý seriál 6 závodů bude to prý vycházet ještě méně. Pokud to srovnám se startovným na příroďákách tak to vychází téměř stejně a myslím, že je to dobrá varianta pro ty, kteří se nejdou svézt na drom jen z důvodu toho, že je to drahé. V ceně startovného by měly být 2 volné, 2 měřené tréninky a závod. pro srovnání Alpe Adria 170E 2 měřené tr. a warm-up a závod, volné tr. cca 50E každý! Pokud by nás bylo hodně,patrně by byla otevřena třída jen SP. Pro start v tomto cupu postačí národní licence B. Napište předběžně, kdo by měl zájem.

více info na http://www.moto-cup...iky/slovensky-pohar/

Pro některé toto není novinka, tak mě za to neukamenujte

Naposledy editováno 18.01.2012 09:09:52

2 reakcí na tento příspěvek Dakšny 2012

25.4.2012 v 22:28 | Nahoru | #1
Jak maji byt velka cisla na kapotu? Nikde to nemuzu najit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakšny 2012

25.4.2012 v 22:40 | Nahoru | #2
L&B> Velká, aby to bylo hezký na fotkách

(reakce na) Dakšny 2012

25.4.2012 v 22:49 | Nahoru | #3
L&B> 1.3 –
Farby číselných tabuliek
Farby pre motocykle 125cc SP sú čierne pozadie s bielymi číslami, s hodnotami farebnej stupnice RAL
začínajúcimi 9005 pre čiernu a 9010 pre bielu.
Veľkosti pre predné čísla sú: minimálna výška 160 mm
minimálna šírka 80 mm
minimálny voľný priestor 25 mm
Veľkosti pre všetky bočné čísla minimálna výška 120 mm
minimálna šírka 60 mm
minimálny voľný priestor 25 mm
Pridelené číslo a tabuľka pre jazdca musí byť pripevnené na motocykli nasledovne: vpredu, buď v centre
riadenia alebo mierne do jednej strany; na pravej a ľavej strane sedadla alebo riadenia. Alternatívne
môže byť štartovacie číslo umiestnené naprieč zadnú časť sedla raz cez zadnú časť s hornou časťou čísla
smerom k jazdcovi. Toto číslo musí byť rovnakej veľkosti ako predné číslo. Číslo musí byť viditeľné pre
divákov aj oficiálnych činovníkov z oboch strán trate.
V prípade sporu v súvislosti s čitateľnosťou čísel má rozhodnutie technického komisára konečnú
platnosť.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist