globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: hydrografika
 
16.1.2012 v 22:45
vůbec si neumím představit jakou to má trvanlivost a odolnost ... ale podle těch videí to musí fungovat





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

5.4.2012 v 20:14 | Nahoru | #31

rouhalysaco píše: Blatník polep cca 2000tis folie Hexis a Hydrografika cca 2500tis


tak jsem cekal na cenu a ze je to levnejsi jak lak je silne odvazne tvrzeni

(reakce na) hydrografika

5.4.2012 v 20:15 | Nahoru | #32

rouhalysaco píše:


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

5.4.2012 v 20:21 | Nahoru | #33

DRN. píše: tak jsem cekal na cenu a ze je to levnejsi jak lak je silne odvazne tvrzeni


Za kvalitu se plati jestli chcete folii ktera se vám za pul rolu sloupne není problém :)) je vidět že jste to v životě nedělal na ten blatnik přijde 1m2 foliee a cena za m2 je 1150kč nákup a kde je práce Hydrografika je věc druhá a to je komplet od základu příprava komplet lakýra plus vzor jaký chcete kolik by jste dal za Airbrush?Vždit je to to samé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

5.4.2012 v 21:58 | Nahoru | #34

rouhalysaco píše: Za kvalitu se plati jestli chcete folii ktera se vám za pul rolu sloupne není problém :)) je vidět že jste to v životě nedělal na ten blatnik přijde 1m2 foliee a cena za m2 je 1150kč nákup a kde je práce Hydrografika je věc druhá a to je komplet od základu příprava komplet lakýra plus vzor jaký chcete kolik by jste dal za Airbrush?Vždit je to to samé


tak dle tohodle byla rec o laku, ne airbrush ale dobrá, nicmene proc neco neprihodit a nemit dil origo v karbonu, ale kazdyho vec, kridla, narazniky a podobny voloviny u aut taky frcej

Mariodr píše: VlastíkPlamínek> Když máš odřenej blatník nebo zrcátko, tak je to docela dobrej způsob opravy.
Dobře to vypadá a stojí to mnohem míň než nový díl nebo lak.



Naposledy editováno 05.04.2012 21:59:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

5.4.2012 v 22:43 | Nahoru | #35

DRN. píše:


ok!jinak díl v origo Carbonu to myslím že by byl blatníček tak za bura min ale to fakt nevim!Hele každýho věc každý má rad něco jineho!Někdo blondýny někdo brunety není třeba někomu vyvracet jeho vkus což?

(reakce na) hydrografika

5.4.2012 v 22:52 | Nahoru | #36

rouhalysaco píše: ok!jinak díl v origo Carbonu to myslím že by byl blatníček tak za bura min ale to fakt nevim!Hele každýho věc každý má rad něco jineho!Někdo blondýny někdo brunety není třeba někomu vyvracet jeho vkus což?



to je fakt, někdo rád carbon, někdo jenom pozlátko. Něco jako červené TDI na fabii

(reakce na) hydrografika

6.4.2012 v 07:34 | Nahoru | #37

rouhalysaco píše: ok!jinak díl v origo Carbonu to myslím že by byl blatníček tak za bura min ale to fakt nevim!Hele každýho věc každý má rad něco jineho!Někdo blondýny někdo brunety není třeba někomu vyvracet jeho vkus což?

přesně, já jsem z toho pochopil levnejsi alternativu laku pri oprave po padu, takhle mi to prijde jako lakovani hovna na zlato, ale jak rikate kazdeho vec

1 reakcí na tento příspěvek hydrografika

6.4.2012 v 07:38 | Nahoru | #38
hele já koupil zadní podblatník z karbonkevlaru za 8tis. Ne kvůli tomu že je z karbonu ale protože z plastu prostě nebyl. A nevidím v tom lautr žádnou výhodu, ušetřil jsem 10dkg? No to mi to hned pojede líp. Takže jestli to má jen kvůli vzhledu tak proč ne, ušetřil aspoň 7000.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

6.4.2012 v 09:02 | Nahoru | #39

novej píše: hele já koupil zadní podblatník z karbonkevlaru za 8tis. Ne kvůli tomu že je z karbonu ale protože z plastu prostě nebyl. A nevidím v tom lautr žádnou výhodu, ušetřil jsem 10dkg? No to mi to hned pojede líp. Takže jestli to má jen kvůli vzhledu tak proč ne, ušetřil aspoň 7000.



zase mít carbonovej blatníček na GS to musej kluci na GG koukat
primárně se montuje carbon díky ušetření váhy, což využijí na dráze. Na silnici je to jen o egomasírce. Ale nechat si dělat švindlkarbon jen aby to vypadalo? Viz ten rám. Každýmu normálnímu člověku musí dojít, že carbonovej rám na suzuki a pod je nesmysl. Nevím, třeba jen moc fantazíruju ale vždycky mě to donutí se pousmát když něco takového kolem projede.

edit: vypadávaj mi slovíčka

Naposledy editováno 06.04.2012 09:29:00

1 reakcí na tento příspěvek hydrografika

6.4.2012 v 09:24 | Nahoru | #40
Tramdadadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

6.4.2012 v 09:53 | Nahoru | #41

mm-art-airbrush píše: Tramdadadá

Maaam to za seeebooou

(reakce na) hydrografika

6.4.2012 v 10:34 | Nahoru | #42

novej píše: Maaam to za seeebooou



Tak nějak

Takovéhle folie jsou hrozný, nástřikem je imitace taky dost znatelná (viz obrázek níže v bílém provedení), potažení dílů originální tkaninou je bezpředmětné (ač to pak vypadá celkem dobře, váha naopak dost vzrůstá kvůli pryskyřici a dalším lakováním. Výroba čistě z tkaniny + kvalitní povrchovka je náročná hlavně na zkušenosti, ale pokud bych něco takového chtěl, udělám si to vcelku bez problémů- pro cizího ne, jelikož by mi to těžko zaplatil.

Raději si udělám klasicky hezkej lak za pár korun.


(reakce na) hydrografika

6.4.2012 v 10:39 | Nahoru | #43

VlastíkPlamínek píše: zase mít carbonovej blatníček na GS to musej kluci na GG koukat
primárně se montuje carbon díky ušetření váhy, což využijí na dráze. Na silnici je to jen o egomasírce. Ale nechat si dělat švindlkarbon jen aby to vypadalo? Viz ten rám. Každýmu normálnímu člověku musí dojít, že carbonovej rám na suzuki a pod je nesmysl. Nevím, třeba jen moc fantazíruju ale vždycky mě to donutí se pousmát když něco takového kolem projede.

edit: vypadávaj mi slovíčka


a kryty, zapomel si na kryby treba na spojku nebo zapalko
ja to chapu tuning pyco, neco se mi taky libi, ale kdyz by slo jenom o vzhled tak si to necham potahnout pravym carbonem, viz nadrze a pod

(reakce na) hydrografika

6.4.2012 v 10:50 | Nahoru | #44
VlastíkPlamínek> prostě se někomu líbí vzhled karbontkaniny stejně jako jinýmu červená barva.

2 reakcí na tento příspěvek hydrografika

6.4.2012 v 12:39 | Nahoru | #45
Mě se líbí 3jky kozy v mladším stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

7.4.2012 v 12:33 | Nahoru | #46

mm-art-airbrush píše: Mě se líbí 3jky kozy v mladším stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

7.4.2012 v 12:34 | Nahoru | #47

rouhalysaco píše:


Samozřejme to pak jde do rudeho laku :) foto dodám

(reakce na) hydrografika

7.4.2012 v 12:35 | Nahoru | #48

rouhalysaco píše: Samozřejme to pak jde do rudeho laku :) foto dodám

hydrografika

7.4.2012 v 13:49 | Nahoru | #49

1 reakcí na tento příspěvek hydrografika

7.4.2012 v 15:04 | Nahoru | #50
to si asi doma sám neudělám že?

hydrografika

7.4.2012 v 22:31 | Nahoru | #51
strašná výhoda toho je, že se dají dělat složitý tvary. Já používám běžnou folii dělal sem si s tím interiér auta a max. náký spoilery a kryty řětězu, ale je to jeb*čka s tou horkovzduškou... Tohle je machrovina, ale ta aplikační vana bude stát balík...

1 reakcí na tento příspěvek hydrografika

7.4.2012 v 23:44 | Nahoru | #52
pěkná práce

(reakce na) hydrografika

8.4.2012 v 16:29 | Nahoru | #53
Mirek12>
Díky,

1 reakcí na tento příspěvek hydrografika

8.4.2012 v 18:19 | Nahoru | #54
edit: tak už to chápu jak to funguje

Naposledy editováno 08.04.2012 18:22:31

1 reakcí na tento příspěvek hydrografika

11.4.2012 v 23:56 | Nahoru | #55
Ten karbon fakt ne ale ty obrazky a tak proc ne doba sito zada technologie jsou

(reakce na) hydrografika

12.4.2012 v 13:19 | Nahoru | #56
Pjercak> Jojo každý člověk jiný vkus :)

2 reakcí na tento příspěvek hydrografika

12.4.2012 v 23:00 | Nahoru | #57
Jakou to ma odolnost??? ja pizlim kola na aute treba kazdy tyden

(reakce na) hydrografika

14.4.2012 v 10:32 | Nahoru | #58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydrografika

14.4.2012 v 10:33 | Nahoru | #59
Pjercak> Na kola dáváme keramický lak odolnost je

(reakce na) hydrografika

14.4.2012 v 10:34 | Nahoru | #60
rouhalysaco>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist