Téma: Jízda v písku s mastodontem
 
15.1.2012 v 13:39
Chci se poradit a zeptat, zda má smysl u mastodontu typu Transalp 650, při jízdě v písku ufoukávat vzduch v pneu a o kolik asi. Nebo zda jde jen o psychickou záležitost a je to o jezdci a význam to má jen u lehkých endur. Hmotnost stroje se všemi náplněmi a plnou nádrží je cca 230 kg + 100 kg váha jezdce s výstrojí a cca 20 kg 50 l vak. Pneu přední Trelleborg T644, zadní Mitas C-02.Doporučené tlaky výrobce motocyklu 2,0/2,0 solo jezdec, 2,082/2,25 se spolujezdcem. Ještě dodám, že během dne se bude střídat terén: písek/kamenité cesty, tak jestli pak při jízdě kamenitým terénem spíše nebudou pneu náchylné k proražení...

1 reakcí na tento příspěvek Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 17:17 | Nahoru | #1
Ta C02 bude naprd, to je tak do bahna ale na pisku to nebude dobre podle me, ma to male kostky takze asi nic moc odpich atd... ja jel na Dakarech a pohoda, zapadl jsem jednou z rana a pak cely den nic a to jsme najeli v pousti asi 200 km

(reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 17:55 | Nahoru | #2
naprcccs> jak to myslíš malé kostky? 20 mm ti přijde málo? navíc má C-02 i boční vedení což E-09 nemá... kromě saharského sypkého písku můžeš narazit i na mokré písky na vyschlým jezerech nebo kamenité horské cesty....tam teprve pak tu pneu oceníš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist