globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM SMR 990 - pro a proti
14.1.2012 v 20:03
Čaute chlapi, případně i dívky, pokud máte nějaké zkušenosti s touto motorkou, napište mi je, prosím. Kladné i záporné, potřebuji vědět prakticky vše.

Po 5 letech jsem prodal svoji ZX10R a dlouho jsem hledal motorku, která by mi "vrátila" takovou tu radost z ježdění kterou jsem měl ve věku kolem 20 let, kdy jsem doslova letěl do garáže a s každým krokem kdy jsem se přibližoval mne víc a víc šimralo v žaludku. No a pak jsem se jednou projel na kamarádově SMR 990 a... bylo to tam... vrátil jsem se a takhle hubu od ucha k uchu už jsem dlouho neměl. Ještě cca po 15min se mi třepaly ruce vzrušením (fakt nekecám). Takže abych se dostal k věci. Jsem rozhodnutý na 99% že si ji koupím, ale chtěl bych o ní posbírat co nejvíce informací. Už cca 4 měsíce nedělám nic jiného než že rajbuju internet tam a zpátky a hlavu z toho mám jak pátrací balón...

Takže mi napište svoje postřehy, popřípadě názory... teď hned!
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

KTM SMR 990 - pro a proti

24.9.2015 v 19:29 | Nahoru | #121
Čau, proč to chceš měnit?

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

29.9.2015 v 23:02 | Nahoru | #122
Čau nazdar, no chytla mě taková můza, že bych vyměnil svoje žihadélko za více pohodovou moto.

Smc-R co mám sem si vysnil a jsem s ní plně spokojen ( nová motorka a navíc sem do ní fakt pustil pytel peněz i co se týče doplňků, výbavy a údržby,, 300+). Jenže co jsem koukal na fotky, tak to nevypadá zrovna nejlíp když sedím na motorce, která má jen o 20kg víc než já... Měřím 192cm a vážím 117kg bez moto oblečení a motorka se podemnou ztrácí a říkal sem si, že rozhodně u značky KTM zůstanu, ale chtělo by to něco u čeho bych nevypadal tolik jako vosa na bonboně...

A jediná moto, která přichází v úvahu je právě 990 SmR... koukal sem i po Ducati Hypermotard, jenže to je taky prcek. A já prostě dřív nebo později budu potřebovat něco na čem vypadám jako na motorce a ne jako na hračce.

Pokud se najde někdo kdo by chtěl měnit sám o tom dost uvažuju a věřím, že by to bylo těžké rozhodování i pro druhou stranu. Proto je potřeba vědět do čeho člověk jde. Na 990ce sem ještě nejel, ale na silnici sem ji potkal a ta motorka má taky koule jako 690.

tu svoji potvoru mám docela vyladěnou a byl jsem 1. v ČR o kom vím, kdo měl komplet EVO 2 kit a motorka podle toho docela pěkně maže oproti klasické 690 R, která už jako stock verze taky umí pěkně jezdit.

A pokud se nikdo nenajde, tak si nechám prostě zajít chuť a budu si dál hrát se svojí hračkou a beztak už ani moc ve dvou jezdit nebudu, jelikož příštím rokem mě čeká svatba a rodina.

Takže asi tak

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

30.9.2015 v 17:53 | Nahoru | #123
Salli> Čau, ptám se, protože když jsem sháněl SMR a dlouho nemohl sehnat, tak jsem uvažoval o tom, že koupím SMC-R, ale nikdy jsem neměl možnost se na něm svézt. Potom se zadařilo a jsem spokojený jak blecha, ale i tak mne zajímá, jak se jezdí na 690.

Jinak mi přijde jako blbost měnit motorku jen proto, že na ní (podle Tebe), vypadáš blbě Je fakt, že já si na 990 připadám normálně a to mám 190cm a 123kg. Jinak 990 opravdu guliska má, to mohu potvrdit...

KTM SMR 990 - pro a proti

1.10.2015 v 21:02 | Nahoru | #124
Hele Smc-R je taková srdcová záležitost, která rozhodně má i koule

tak to jsme na tom stejně, já měřím 192 a váha 117 bez výstroje a výzbroje , Jinak co o ní říct- hele měl sem Hondu FMX 650 - tam pohodlné cestování, ale málo výkonu. Potom Husaberg 550 na motárdech kolech- výkonu dost, hrozné cestování.
Smc-R je tak nějak něco co má fakt výkon (koule jí rozhodně nechybí) a světe div se, ale za víkend jsem projel republiku a bez problému... !!! (jel sem sám, ne ve dvou- ikdyž občas taky nějaký výlet ve dvou podnikáme se snoubenkou a taky bez problémů- jen opatrně na plyn- je potom dost váhy na zadním kole a to je potom vrk a přední kolo v luftu).

Lehká, obratná motorka, která fakt okouzlí každýho, kdo na ni sedne. Je to prostě radost na tom jezdit, ale pozor už moc chyb jen tak neodpustí jako ostatní ,,dospělé" motorky. Někdo tvrdí, že je to správná hračka a někdo zase, že je to závoďák. Z části je pravda obojí- hračka = výkonu dost a malá váha, závoďák a přitom bez servisních intervalů po motohodinách (10 000km, já s EVO 2 komplet kitem dělám servis po 5000km, ale beztak dělám olej (filtry 2x a sítka 2x měním taky) po 3000km a mám klid na duši...

Jinak 990 mě taky táhla, jenže 690ka to vyhrála, když sem ji sehnal jako poslední model 2013, co se prodával na ČR i SR a rovnou sem ji nazbrojit vším co v té době bylo a nelituju ani koruny. Už jen to, když mám moto zaparkovanou a jdu okolo ní, tak mi nedá se na ni nepodívat - je to prostě krasavice na čumendu.

S Smc-r bude každej rozhodně dost vystříkanej a svědčí o tom i jejich nákup a prodej na našem trhu

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

6.10.2015 v 14:08 | Nahoru | #125
"malá váha, závoďák a přitom bez servisních intervalů po motohodinách".....a kdyz se udelas mas to oranzovy ne?

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

6.10.2015 v 17:01 | Nahoru | #126

Oponn píše: "malá váha, závoďák a přitom bez servisních intervalů po motohodinách".....a kdyz se udelas mas to oranzovy ne?


jee, dyt je to celkem pravda. naladena 690 uz jede fakt hezky

KTM SMR 990 - pro a proti

6.10.2015 v 18:46 | Nahoru | #127
No jasne ze jede, ale malou vahu to rozhodne nema a zavodak to uz vubec neni

KTM SMR 990 - pro a proti

8.10.2015 v 07:57 | Nahoru | #128
A co třeba srovnání předchozího modelu třeba s tímto ->
http://www.icmn.cz/t...-fs570_4159.cmn-foto

A třeba i tady, kde už není potřeba srovnání a popis jen motorky beze srovnání s konkurencí -> http://www.motohouse.cz/test-ktm-690-smc-r

Jako jestli se Ti motorka co má váhu 135kg a 70 poníků na zadním kole zdá jako těžká- tak mě teda určitě ne... Jezdil sem s touto vahou na 125-ce, potom sem měl FMX 650 - ta byla těžká, následoval HsB 550 -> kvůli neustálým drobným mouchám a uvážení toho jestli chci víc na motorce jezdit než se o ni starat, protože pořád něco potřebuje a technika byla pochybná (např. neustálé ladění bohatosti směsy, ale tím trpí více motorek) a možná ještě jeden poznatek-- zkuste si někdy zvážit doopravdy Vaše motorky- nebo věříte všemu co mají uvedeno v TP (jako třeba výkon 6.1 Kw)... A potom když si necháte udělat srovnání výkon/váha, tak přijdete na taky na to, že jsou jednoválce, který se třeba nezdají, ale koule mají!

No 690 Smc-R to u mě prostě vyhrála a k tomu je to nejsilnější jednoválec co se dělá- tak co byste ještě chtěli...

A mimochodem kde je přesně definováno co je a co není závoďák - možná napoví odkazy, že Smc-R tam patřit může

Já jen řešil, to že s motorkou jsem plně spokojený, ale přijdu si poněkud velký pro takovou hračku.

KTM SMR 990 - pro a proti

13.10.2015 v 02:59 | Nahoru | #129
Ja chapu, ze kazda liska chvali svuj ocas, ale...v prvnim odkaze si neprectu vubec nic.V druhym na ni p. Taborsky zvyklej krotit 200kg stroje peje ody jako by to byla snad nejlehci/nejlepsi motorka vubec...a podivejme se kdopak se to vyjadruje v komentarich...ze bys to byl zase ty? Ale pan tau se hned nad tebou vyjadril trefne, cituji "skody ty vahy,mit to o 30kg dole tak by to byla pila ale je to civil motard zadnej zavodak".

Nikdy jsem SMC-R na vaze nevidel, ale i v tom tvym odkaze se pise 144kg bez paliva...coz rozhodne neni tebou uvadenych 135.A ten vykon se vykon se uvadi na motoru...67 a ne jak rikas 70 na kole.Takze to mame porad +- 30kg navic proti ostrymu motardu...coz je kurva rozdil.
Mluvis o pomeru vykon/vaha.Samozrejme, ze ten vykon ten pomer srazi, ale to je jako bys rekl, ze auto ktery ma 1000k a 1000kg kilo bude v zatackach a na brzdach stejne rychly jako 100konova 100kilova motokara.Samozrejme ze SMC-R koule ma...ale v ramci motardu to proste neni lehka vaha a uz vubec ne zavodak...a to se nebavim napr. o te axialni pumpe.

Definice zavodaku?Tu asi nejjednoduseji definuje zavodni scena sama aneb videl jsi nekdy nekoho profesionalne zavodit na SMC-R?Tak vidis...

Ale neboj, chapu tvoje duvody proc sis ji koupil.Jestli jsi chtel vic cestovat, min servisovat a pritom zustat porad u motardu, udelal jsi tu nejlepsi moznou volbu

Naposledy editováno 13.10.2015 03:04:19

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

15.10.2015 v 09:57 | Nahoru | #130
Váha 144kg platí pro modely 2014 +, já mám 2013- kde je váha 139kg a jen 4kg váhové úspory je v komplet titanovém výfukovém systému a to je ještě pryč originál vzduchový box nahrazený K&N kem. takže váha 135 je tedy dost možná

A v kombinaci s EVO 2 kitem, který tam je, jde moto naladit úplně jinak a těch 70 ps na kole je v klidu reálných...

Jinak díky za reakce. Dobrá debata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

15.10.2015 v 12:43 | Nahoru | #131

Salli píše: Váha 144kg platí pro modely 2014 +, já mám 2013- kde je váha 139kg a jen 4kg váhové úspory je v komplet titanovém výfukovém systému a to je ještě pryč originál vzduchový box nahrazený K&N kem. takže váha 135 je tedy dost možná

A v kombinaci s EVO 2 kitem, který tam je, jde moto naladit úplně jinak a těch 70 ps na kole je v klidu reálných...

Jinak díky za reakce. Dobrá debata


jak moc velkej je to rozdil oproti tomu Bergovi, cos mel? ne jenom ve vaze nebo servisu, ale tak celkove.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.1.2016 v 17:24 | Nahoru | #132
690 enduro jsem mel rv 2008 tusim. Docela sranda moto! a v enduru a jeste stara verze bez zvyseneho obsahu o tech asi 50ccm...
990smr mam a az na par detailu dokonala moto! Jako detail mi prijde ze to zere 10l/100km a nadrz je na cca 13l...nepocitam k tomu 1l oleje na 1000km...
...a radeji taktne zamlcim dve neplanovane navstevy servisu kvuli prusaku oleje z valce a treti navstevu servisu kvuli upadlemu stojanku. Z centra prahy jsem dojel jen diky peti gumickam do vlasy od pritelkyne a nekolika kancelarskym sponkam a izolacce od kamose (blby cidlo stojanku!!!)

shrnuto podrtzeno! nadherna motorka s drahym provozem. Ukazala se i prakticka - pod sedlo jsem dokazal nacpat plavky, zabky trenky a "spoustu" dalsiho obleceni, zbytek obleceni putoval do hrbu v kombi...tedy - i na cestu do alp prakticka!!!

jen pozor! nepujcovat z ruky! ma tendenci padat :///

P.S.: doporucuji ladaky. S nehomologovanejma sharonama v cene jedne nove koncovky se znacne zlepsil prubeh a rychlost vytaceni motoru a co k tomu - zenska v praze pozna, kdyz za ni z prdelakovic vyjizdim :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.1.2016 v 19:32 | Nahoru | #133
Miras87> Tak já si zatím nemohu stěžovat... mám tu motorku cca rok a půl a ze závad pouze to, že se mi 2x na pravém výfuku uklepaly nýty, takže jsem 2x málem přišel o obal výfuku... Jinak nic... žere to jako prase, ale to absolutně neřeším, protože je to moto pro zábavu a ne pro lámání rekordů v úspornosti. Olej nebere vůbec a papá gumy, ale s těmi to mám stejně jako s benzínem... prostě kdo chce opici, musí mít na banány... jinak totálně maximální spokojenost a i když se říká to, že pro majitele není nic lepšího než jeho vlastní motorka, tak mohu, myslím, zcela objektivně říci, že na ničem zábavnějším jsem nikdy nejel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.1.2016 v 23:43 | Nahoru | #134
MichalR10> spotrebu resim kvuli dojezdu, benzin mam zaplatpanbuh za 0,- ale dam na nadrz 120 -160km obvykle spis u ty nizsi hranice :(
jinac co mas za gumy? ja mel puvodne zanovni pirelli angel GT a po vymene za micheliny p. power 3 bych rekl ze lepsi...(coz je ale jasny :) )

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

6.1.2016 v 17:02 | Nahoru | #135
Miras87> Já tankuji cca po 100km, kdy už svítí hladové oko... Jinak jezdím Pirelli Diablo SC1, které mi dávají správný pocit sucha a bezpečí...

KTM SMR 990 - pro a proti

30.5.2016 v 14:15 | Nahoru | #136
Čaute , při pročítání vašich příspěvlů mne napadlo se zeptat , jestli se vám náhodou někomu doma neválí tlumivka do Akrapoviče na KTM 690 SMC , jezdím bez ní a je to docela rachot , prolézám internet , ale zatím se mi ji nikde nepodařilo objevit . Kdyby někdo měl, byl bych vděčný





Naposledy editováno 30.05.2016 14:16:43
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vadný imobilizér KTM 990 SM R kawar125 7 19.4.2024 v 08:40 kawar125
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R RED-MAN 3 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Integralka 10 - 15 - 20 tisic [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM R PetrXX 98 23.7.2022 v 19:34 dva_hrnce
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8


TOPlist