bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba na Ethanol 85
 
14.1.2012 v 14:37
Nemá někdo zkušenost? S přestavbou na Ethanol 85? http://www.e85ka.cz/?rev=adwords

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 09:39 | Nahoru | #151

Yper píše: To jsem ani nechtěééél, jen jsem se nastartoval, protože v tom pracuji a zrovna paliva a maziva jsou můj obor.
Každá diskuse je dobrá.
A nic osobního v tom přímo není



já to taky nemyslel zle každej víme a umíme něco.Ale koníček tady máme všichni stejnej

Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 10:31 | Nahoru | #152
Prej by jsi musel malinko hnout s předstihem.

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 10:53 | Nahoru | #153
Nazdar.

Můžete mi někdo poradit, jestli se dá ten E85 míchat s benzínem do dvojtaktů a v jakém poměru.
Nebude to dělat neplechu s olejem ? Představoval bych si to na Jawu 350/634 ( ta by snad nemusela být na palivo tak citlivá ).

Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 11:21 | Nahoru | #154

NEUTRAL píše: Nazdar.

Můžete mi někdo poradit, jestli se dá ten E85 míchat s benzínem do dvojtaktů a v jakém poměru.
Nebude to dělat neplechu s olejem ? Představoval bych si to na Jawu 350/634 ( ta by snad nemusela být na palivo tak citlivá ).

Díky



Tak tam to vůbec nedávej ! Je to dal do favouše s el. řízeným karbcem a sotva že to chytlo, pak jsem ale pořádně nemohl vyjet ani kopec co máme od baráku !!!
Fotr to dal do Foresighta a při přidání plynu to vynechávalo a střílelo .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 11:56 | Nahoru | #155
Orgovany> není favorit ale čtyř takt ? Myslím, že v té 350 by to mohlo fungovat, jen nevidím důvod proč to tam lít ... říkám, si jestli ten líh nebude degradovat ten olej v té směsy a jestli se nebude motor chlazený vzduchem příliš zahřívat

Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 11:57 | Nahoru | #156
u te jawy by mohlo byt docela jednoduche to upravit - dat vetsi trysky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 12:12 | Nahoru | #157

firecracker píše: Orgovany> není favorit ale čtyř takt ? Myslím, že v té 350 by to mohlo fungovat, jen nevidím důvod proč to tam lít ... říkám, si jestli ten líh nebude degradovat ten olej v té směsy a jestli se nebude motor chlazený vzduchem příliš zahřívat



Nevim jak jiné favority, ale ten muj je dozajista 5takt. 1.sání, 2.komprese, 3.expanze, 4.výfuk a 5.hovno je z toho

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 12:48 | Nahoru | #158

Orgovany píše: Nevim jak jiné favority, ale ten muj je dozajista 5takt. 1.sání, 2.komprese, 3.expanze, 4.výfuk a 5.hovno je z toho


Tak to je v tom případě ta třinda třítakt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 15:07 | Nahoru | #159
NEUTRAL> do dvoutaktů se ta E85 musí dávat s ricinovým olejem, klasický 2T oleje se nesmísí s lihem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 15:09 | Nahoru | #160

z-x-r píše: me nemusis zklamavat..primo sama benzina toto zdelil a obsah sracek bio mas podle vytocnosti celkove toho paliva..tedy napr cepro ktera prodava i binaftu ktera ma o hodne veci mnozstvi biosracek tak v normal nafte nemaj skoro zadne bio sracky..A tak stejny je to u Vervy...Precti si rozbor paliv v SM kde o tom se psalo nedavno



Je to tak, jak píšeš. Benzin Verva100 neobsahuje žádnou biosložku. Ale některejm zdejším chytrolínům to nevysvělíš, protože:

To řikal Jouza v hospodě voe, že tam jako ta bijosloška musí bejt všude ze zákona, pyčo, tak tam prostě je. A Jouza není žádnej chuj, pyčo - ten ví všecko.... Si předěláme bajk na ňákej ten ehmm évosumdesátpět líchneboco a vyjebem s tim protože je levnej a má hodně voktanů, takže to s tim pojede jak sviňa. Řikám vo třetinu vječí povr, pyčo!

Naposledy editováno 19.01.2012 15:14:01

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 15:10 | Nahoru | #161

Vavikk píše: NEUTRAL> do dvoutaktů se ta E85 musí dávat s ricinovým olejem, klasický 2T oleje se nesmísí s lihem....



no pujde sehnat i nejakej syntetickej oil... protoze do modelarskejch motoru lejem metanol a ricin uz ustoupil naky syntetice...

Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 15:24 | Nahoru | #162
Čistej Ricin... To bys tomu dal, teda.... Spíš směs syntetiky a ricinu, kterou vyrábí Silkolene pro motokáry. Je kompatibilní s benzínem i metylem a podle vůně spalin a barvy je to něco na bázi Aerosynthu 2. Akorát když do něj přidáš nitromethan, tak to celý do tejdne zčerná.....

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 16:05 | Nahoru | #163

radi5 píše: Je to tak, jak píšeš. Benzin Verva100 neobsahuje žádnou biosložku. Ale některejm zdejším chytrolínům to nevysvělíš, protože:

To řikal Jouza v hospodě voe, že tam jako ta bijosloška musí bejt všude ze zákona, pyčo, tak tam prostě je. A Jouza není žádnej chuj, pyčo - ten ví všecko.... Si předěláme bajk na ňákej ten ehmm évosumdesátpět líchneboco a vyjebem s tim protože je levnej a má hodně voktanů, takže to s tim pojede jak sviňa. Řikám vo třetinu vječí povr, pyčo!



Tak tenhle citat beru jako opravdove slovo odbornika na slovo fundovaneho. Pomalu jsi timhle tady vsem vyrazil dech.

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 19:21 | Nahoru | #164
Už jsem to psal několikrát. E85 spoří jen z důvodu jizdy na chudou směs. Chudá směs není sama o sobě špatná(sám na ní většinou jezdím a to na LPG), ale jen v částečném zatížení.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 20:57 | Nahoru | #165
AndělČK> kdyby to auto jelo na chudou smes tak nejede tak jak jede na e85, napr. u saab kterej je ffv je na n95 psanej vykon cca 185k a na e85 220k a ver mi ze treba u mojeho auta to je jekao kdyz ten motor polejes "živou" vodou

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 21:20 | Nahoru | #166
Já jsem psal, že E85 spoří v důsledku chudé směsi. Ono totiž díky nižší výhřevnosti to ani jinak nelze.
Ten Saab určitě při plném výkoně na chudou směs nejede. Protože to by byla jeho poslední cesta.

Nechápu tvůj příspěvek.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 21:31 | Nahoru | #167
Rampa89> Hele, zase až tak jsem se tě nechtěl dotknout. Já pokud se na to podíváš do historie, tak jsem proti biopalivům a přestavbě neřekl ani ň. Spíš naopak jsem jejich zastáncem, protože je to jedna z cest, jak začít nahrazovat paliva ropná a pokud je nenahrazovat, tak jejich spotřebu alespoň snížit. Ono se to nezdá, když např. ve 100 l. biodieselu je z toho 5 litrů řepky (FAME). Když to spočítáš za rok, tak je to třeba úspora jeden tanker ropy pro jednu rafinerii. A to je pořádná porce.
Tady mne jen prostě dostalo, když jsou zdejší široké motorkářské veřejnosti podsouvány bludy. A že zrovna polovina příspěvků v tomhle vlákně jsou - konkrétně ty zaručené pravdy, které popisují z čeho se každé palivo skládá, protože to říkal ten a nebo ten....

A že se farmáři chovají tržně a ve velkém pěstují řepku? Tomu se nemůžeme divit, protože žijeme v tržní ekonomice a oni chtějí také přežít, bo banky jsou svině.
A zrovna já si například myslím, že používání biodieselu motoru neuškodí - spíš mu v některých případech pomůže navýšit výkon.
Biodiesel však uškodí každému autu, které je v majetku toho, kdo má auto proto, protože i soused má auto, nebo toho, kdo jej má proto, protože jednou za měsíc vyrazí s mámou do Kaufáče na velký nákup a jednou v roce navíc na "dušičky" na hroby.
V těchto případech probíhá oxidace a stoupá i korozní agresivita FAME vůči gumovým a plastovým částem. Nehledě na to, že může gelovatět a ucpávat filtr, čerpadla a vstřiky.
Ale kdo jezdí a několikrát za měsíc tankuje, tomu nic nehrozí.

No a Creck to napsal také výstižně. Všude jinde, na jiných fórech to je jinak. Tady se na tebe všichni sesypou jako hejno much na lejno - to je zdejší bickers kolorit.

Nic osobního v tom zase neledej.

A přestavbám celkem fandím, protože když to jde v zahraničí, proč by to nemohlo jít u nás.
I já zkoušel ve starém Fáčku líh. V karburátorových autech je třeba vyměnit trysky a pak to ůže frčet. U vstřikování se asi musí přeprogramovat jednotka, pokud neexistuje jiný fígl - třeba to o čem se zde píše.
Ricinový olej je do lihového paliva vyzkoušený. Já mám 3 modelářské motory(2,5 - 3,5 - 12,7) na methanol a žádný problém a všechny točí normálně 12 000 ot/min.
Já nevím zda už existuje náhrada za něj, protože dojíždím 5ti litrový kanystr methanolového paliva a ještě bych asi i našel litrovku toho ricinového oleje.
Ale problém by zcela jistě mohl vzniknout, když by se motorka odstavila přes zimu. Ricinový olej se sice nespálí, ale teplotou v motoru a vzdušným kyslíkem degraduje a motory od něj bývají, pokud se nerozeberou a nevyčistí, zapatlané a zalepené - jako když se natřou lakem.
A jinak pozor, čistý líh má silně leptavé účinky vůči všem lakům - jak methanol, tak ethanol.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:36:27

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 21:40 | Nahoru | #168

Orgovany píše: Tak tam to vůbec nedávej ! Je to dal do favouše s el. řízeným karbcem a sotva že to chytlo, pak jsem ale pořádně nemohl vyjet ani kopec co máme od baráku !!!
Fotr to dal do Foresighta a při přidání plynu to vynechávalo a střílelo .....

já to zkusil do svý 306tky Peugeota, motor 1,6 stříkačka poměr půl nádrže N95 a půl E85 a jelo to pořád stejně, asi jen trošku stoupla spotřeba, zkusil jsem to jen jednou a víc nic, teď už jezdím rok na plyn a spokojenost.

Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 21:54 | Nahoru | #169
Vliv použité řídící jednotky odkaz tak nevím jestli je to pravda nebo jen reklamní trik

Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 22:29 | Nahoru | #170
Jeste kdyby tohle nebylo tak drahe ihned.cz/c4-10053230-24634500-009000_d-zapomente-na-naftu-ci-benzin-vyrobte-si-vlastni-palivo



Naposledy editováno 19.01.2012 22:30:25

Přestavba na Ethanol 85

19.1.2012 v 22:40 | Nahoru | #171
Tak to by bylo celkem zajímavé co na to naše vládnoucí oligarchie, protože na provoz lihovarů mají licence jen oni sami, nebo jejich kamarádi či kámoši jejich kámošů
U nás by to chtěli hned danit, aby měli zase z čeho brát.
Čekám, kdy už zavedou daň z otevřeného okna a když nebudeme větrat, tak k tomu přidají daň ze zavřenéh okna a když si je zabetonujeme, tak zavedou i daň za NEokna!

Přestavba na Ethanol 85

20.1.2012 v 10:12 | Nahoru | #172
V prosinci 2011 testovali benzín u pump, tak zjistili podíl ethanolu až 50%.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

20.1.2012 v 10:27 | Nahoru | #173

AndělČK píše: Už jsem to psal několikrát. E85 spoří jen z důvodu jizdy na chudou směs. Chudá směs není sama o sobě špatná(sám na ní většinou jezdím a to na LPG), ale jen v částečném zatížení.



hele to je naka kravina ne? chuda smes spori ve smyslu ze kdyz jedes na bohatou za 10 tak na chudou jedes za 9 ... ale o tom E85 neni, tam je to o tom ze stoji litr o 10kc min ne? tzn ttreba auto co jezdi na benzin za 10, sezere 12 tohodle e85, ktery je ale levnejsi.....

Přestavba na Ethanol 85

20.1.2012 v 15:02 | Nahoru | #174
kde se vam porad zdrazuje ten benal ? v mosnove je benal litr za 33,-kč a v lete byl dokonce za 31,90,- staci si jen vybrat benzinku a mate usetreno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

20.1.2012 v 16:27 | Nahoru | #175

AndělČK píše: Já jsem psal, že E85 spoří v důsledku chudé směsi. Ono totiž díky nižší výhřevnosti to ani jinak nelze.
Ten Saab určitě při plném výkoně na chudou směs nejede. Protože to by byla jeho poslední cesta.

Nechápu tvůj příspěvek.



e85 spoří v důsledku,že není zatim zatížen spotřební daní na paliva a tudíž stojí cca o 10kč mín na litru..,o nižší spotřebě tu nebyla řeč ba naopak lehce se zvýší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

20.1.2012 v 21:39 | Nahoru | #176

Milosek.m píše: e85 spoří v důsledku,že není zatim zatížen spotřební daní na paliva a tudíž stojí cca o 10kč mín na litru..,o nižší spotřebě tu nebyla řeč ba naopak lehce se zvýší



Takže E85 stojí 26Kč. Musím ho stříknout o cca 30% více, abych se dosáhl na stejnou výhřevnost(energii) jako v případě benzínu. To znamená 26*1,3 = 33,8 Kč
Benzín stojí 36Kč, takže to je úspora 2,2Kč na 1l. Teď neberu v úvahu, že díky E85 může o kousek vzrůst účinnost motoru díky výššímu oktanovému číslu, ale také neberu, že E85 obsahuje kolikrát více vázané vody, než je povoleno.

Takže na 1l ušetřím 2,2Kč, pokuď auto má spotřebu 8l, tak na 100Km ušetřím 8x2,2= 17,6Kč. To znamená, že při ceně předělání 6000Kč je návratnost při 34tis Km. A tedy při dálším najetí 34tis Km vydělám dalších 6000Kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

21.1.2012 v 13:22 | Nahoru | #177
AndělČK> to co píšeš dává v podstatě smysl jenže s upravou to o těch 30% víc nežere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

21.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #178

firecracker píše: AndělČK> to co píšeš dává v podstatě smysl jenže s upravou to o těch 30% víc nežere



Ale já jsem nikde netvrdil, že to musí žrát o 30% více. Já jsem napsal, že prakticky ušetřit na E85 lze jen díky spalování chudších směsí. Proto to nežere o 30% více.

To samé se ale dá ušetřit při spalování chudších směsí benzínu.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

23.1.2012 v 10:44 | Nahoru | #179

AndělČK píše: Ale já jsem nikde netvrdil, že to musí žrát o 30% více. Já jsem napsal, že prakticky ušetřit na E85 lze jen díky spalování chudších směsí. Proto to nežere o 30% více.

To samé se ale dá ušetřit při spalování chudších směsí benzínu.



no zase ma motor o neco vetsi vykon - lip se plni .. takze i pri spravnym pomeru neni ta spotreba vyssi o 30procent ale zhruba jen o 15-20....

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

23.1.2012 v 19:17 | Nahoru | #180
Ty ceny benzínu už mi fakt pijou krev. Byl tu myslím nějaký prodejce, tak se ptám:
kolik by byla cena přestavby sakum prásk včetně všech dílů na Fabii 1.4 16v? Jestli jsou nějaký zkušenosti s tím, jak se změní spotřeba?

Naposledy editováno 23.01.2012 19:18:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist