1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologované žárovky
kozel.ka píše: No tak stejně - když si tu žárovku koupím, tak až to budu prodávat, tak tam dám třeba tu starou a tuhle si nechám a je po starostech, pak si ji dám do té budoucí motorky... teď sem si uvědomil že mám spínače z šestistovky, takže by to měly utáhnout, protože na té 600 určitě jsou silnější žárovky a jiné než ty 60/55W tam asi nebudu... blinkry jsou původně na 21W jeden, teď mám ledkové (zhruba 0,5W jeden), zadní světlo místo žárovky 21/5W mám ledky zhruba na 0,5W zase, takže to musí vyjít...
No hele selskym rozumem si myslim že by to starý spínače měly bez problému utáhnout, napětí přeci měnit nebudeš a když už tak by to odnesl hlavní svazek kterej vede elektřinu do světla a né spínače . Navíc i kdyby byl nějakej zádrhel tak by to nejdřív odpálilo pojistky. V klidu si myslim že můžeš zkusit jak to pofachá se starejma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologované žárovky
moucan píše: No hele selskym rozumem si myslim že by to starý spínače měly bez problému utáhnout, napětí přeci měnit nebudeš a když už tak by to odnesl hlavní svazek kterej vede elektřinu do světla a né spínače . Navíc i kdyby byl nějakej zádrhel tak by to nejdřív odpálilo pojistky. V klidu si myslim že můžeš zkusit jak to pofachá se starejma.
Tak tenhle selskej rozum je super.Napětí nemá nic společnýho s tím jestli výkon zdroje zvládne utáhnout spotřebiče(součet všech ).Spínače by měly být aspoň na 5A(60/12).Raději budu shánět novej spínač než novou elektriku .Pojistka ti to chrání proti zkratu a ne proti přehřátí kabelu(někde i dost ohřívaný od motoru)a spálení izolace(pak teprve účinkuje pojistka):Kabel dej radši 1,5-ku ,1-čka je tak na hraně.Počítej s tím, že občas budeš muset dobíjet nabíječkou,zdroj nejede pořád na plno(volnoběh,apod.)