Aká je tato motorka? Prípadne doporučenie na iný model!
Aké pneu na ňu?
Aký olej?
Dostupnosť dielov?
Ceny dielov?
Vaše skúsenosti?
Ďakujem
VlastíkPlamínek píše: takže za tvoje budoucí zasírání kdekoliv jinde (něvěřím že se dokážeš ovládnout a budeš příspívat jen do vláken o čínském zázraku - nemluvím o Velké zdi) ti taky hned zakážu příspívat. Jsem rád že jsme se konečně na něčem shodli.
ja som sa do inej temy sko o cine nepchal nikde doteraz, len som v jednej teme kde niekto ziadal o pomoc pri vybere pne doporucil Michelinky a MItasky ktore sa vraj v tom rozmere nevyrabaju. Uviedol som tam rozmer v palcoch pod ktorym sa daju zohnat a aj kde sa daju zadovazit. Zaru tam ostalo ticho a moje prispevky sa schovali a ostal tam len prispevok, ze trepem blbosti, ze sa nedaju zohnat.
Za radu, ktora bola k veci som nedostal podakovanie, ale vymazanie prispevku. Hlavne ze ziadatel uz vie kde si ma pneu zohnat
Toto som si akurat dovolil okrem ciny.
1 reakcí na tento příspěvek KTM - Kretén Tlačí Motorku
PS: Ta moje není čína, dřív než něco řeknete radši počtěte na netu.. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
WeezleR píše: Já si říkal co to je za téma a proč si z něj děláte jen prdel... Pak sem se koukl do profilu a hned je mi to jasný..
PS: Ta moje není čína, dřív než něco řeknete radši počtěte na netu.. ;)
Ta tvoje čína je,to si buď jistej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
prackarr píše: Ta tvoje čína je,to si buď jistej!
Je to Tchaiwanka a jakožto Tchaiwan je demokratická republika a čína ne, tak v tom vidím zásadní problém..
Ne samozřejmě, nemůže se kvalitou dílenského zpracování rovnat s žádným Japoncem, Italem nebo třeba Britem. Ale tu motorku mám jeden a půl sezony a nic, kromě vtipálka, který mi upustil olej, čímž se to přidřelo si nemohu stěžovat.. Funguje skvěle, na naučení jěždění paráda..
edit: A motor, převodovku a snad prý i spojku má sériově montováno přímo z Hondy XR 125.
Naposledy editováno 04.01.2012 12:06:04
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
WeezleR píše: Je to Tchaiwanka a jakožto Tchaiwan je demokratická republika a čína ne, tak v tom vidím zásadní problém..
Ne samozřejmě, nemůže se kvalitou dílenského zpracování rovnat s žádným Japoncem, Italem nebo třeba Britem. Ale tu motorku mám jeden a půl sezony a nic, kromě vtipálka, který mi upustil olej, čímž se to přidřelo si nemohu stěžovat.. Funguje skvěle, na naučení jěždění paráda..
edit: A motor, převodovku a snad prý i spojku má sériově montováno přímo z Hondy XR 125.
Jaký režim kde je,je úplně fuk. V Číně je majorita čínská,na Tchaiwanu taky.
Říkat o Hartfordu,že není čínskej je stejná volovina,jako tvrdit,že BMW není německej,protože se vyrábí v Bavorsku.
1 reakcí na tento příspěvek KTM - Kretén Tlačí Motorku
WeezleR píše: prackarr> Ovšem že můj zásadní problém by všichni pochopily s nadhledem, přesně tak, jak jsem ho myslel.. Nevím proč si se toho hned chytil, chtěl jsem pouze napsat, že se sice vyrábí na Tchaiwanu, tj. v Čínské provincii, ale motor atd. má z Hondy, tudíž nemám problémy s tím, abych to musel tlačit domů, protože mi něco upadlo.
nemá motor z Hondy. Honda nikdy Hartfordu motory nelicencovala. Je to kopie.
1 reakcí na tento příspěvek KTM - Kretén Tlačí Motorku
prackarr píše: Jaký režim kde je,je úplně fuk. V Číně je majorita čínská,na Tchaiwanu taky.
Říkat o Hartfordu,že není čínskej je stejná volovina,jako tvrdit,že BMW není německej,protože se vyrábí v Bavorsku.
Takže BMW není Německý? Zničil jsi mi všechny ideály, jdu si načesat patku, nasadím smutný obbličej a spolykám pár žiletek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
WeezleR - Taiwan bych rozhodně nebral jako čínskou provincii, je to samostatnej stát - Čínská republika, na rozdíl od Čínský lidový republiky, která ted Taiwan za svou provincii považuje.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
TomElefant750 píše: prackarr> "že BMW není německej,protože se vyrábí v Bavorsku" - a myslíš to Bavorsko v Berlíně nebo to Bavorsko v Číně kde se dělaj ty 800 motory?
WeezleR - Taiwan bych rozhodně nebral jako čínskou provincii, je to samostatnej stát - Čínská republika, na rozdíl od Čínský lidový republiky, která ted Taiwan za svou provincii považuje.
Čau, Tom
Bayer motor werk. Kde je fabrika je jedno,ne? Moje CRF se "vyrobilo" v brazílii. Máš pocit,že je Honda Brazilská firma,
On jako majitel čínské motorky se na to dívá očima PRC.
Naposledy editováno 04.01.2012 13:05:43
No a vzhledem k tomu že jako "Čína" se tu obvykle bere ČLR (PRC), tak bych taiwanskou motorku od "číny" kapku odlišoval.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek KTM - Kretén Tlačí Motorku
prackarr píše: Jaký režim kde je,je úplně fuk. V Číně je majorita čínská,na Tchaiwanu taky.
Říkat o Hartfordu,že není čínskej je stejná volovina,jako tvrdit,že BMW není německej,protože se vyrábí v Bavorsku.
má pravdu Bavorák je furt němec i když je vyrobenej v Číně
1 reakcí na tento příspěvek KTM - Kretén Tlačí Motorku
Samozřejmě pokud si člověk koupí závodní model s vyhnaným výkonem, tak se nemůže divit, že tam motor nevydrží jak na 1150GS (a už vůbec to kupovat z bazaru kde nevíš co s tím kdo prováděl). Ale to není jen u KTM. KTM prostě dělá spíš závodní náčiní, nečekejte u něj primárně spolehlivost, čekejte výkon a "ready to race".
Ale i tak když už jsme u té spolehlivosti, myslíte si že vyhrávat tak náročnou záležitost jako DAKAR pořád dokola by šlo na nespolehlivých hujdách ?
(a i když je mi defacto putna na čem jezdím já a na čem jezdí jiní, tak si nemůžu neodpustit: Pračko kde máš HONDU na DAKARu ? Kdepak ?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
a když si to nemůžeš odpustit- kde máš KTM "ready to race" na silničních závodech?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Kretén Tlačí Motorku
2 reakcí na tento příspěvek KTM - Kretén Tlačí Motorku
Něco bych mohl ke KTM říct, jezdíme je s klukem 3. rokem. Pokud uvažuješ jezdit na trati, tak kup SX, pokud chceš jezdit enduro po lesích a pod. , tak jedině EXC. V lese by ses na SX akorát zrakvil, když ne tak se na tom nadřeš jak kůň. Jezdím teď 2. rokem KTM 525 EXC, ale starší typ 2003. Zbytečně silná, výkon asi nikdy nevyužiješ. Ideální je 450 a preferuji motory Racing. Supr je poslední model 2007, pocitově lehčí, dobře ovladatelná. Tyto motory jsou sice hlučnjší, ale jsou to nezmary. Pokud kápneš na zachovalý kus, budeš pravidelně měnit olej a kontrolovat ventily, tak máš na delší dobu vystaráno. Kámoš na motoru Racing jezdí 5.rokem, má na něm kolem 350 Mth bez šáhnutí do něj. Já na staré vráně jezdím bez problému 2 roky a to nikdo neví, kolik ten motor měl najeto. Pokud se budeš o moto trochu líp starat, není to špatná volba. Srovnání s čínou není jaksi na místě.
Naposledy editováno 04.01.2012 17:26:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... | Jirka2948 | 7 | 13.10.2022 v 10:41 Elfmen |
KTM 525/450 SX a KTM 525/450 EXC KTM 525 SX | superretard | 19 | 8.5.2021 v 02:36 SojkinXR6R |
Potřebuju poradit KTM 520 SX, KTM 525 SX | gomolak | 3 | 31.5.2020 v 17:00 cita29 |
Spojka Magura KTM 525 SX | figo | 0 | 14.1.2020 v 13:42 figo |
tazke startovanie KTM 525 SX | zeliezko | 12 | 10.5.2018 v 09:24 zeliezko |