globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: starý fároš vs ZX9
Po pár letech nudy na FZ6 přemejšlím co dále a napadá mě řešení kolem 00 fároše či ZX9, které jsou dnes za pusu a plus k tomu za ušetřené peníze soutěžáka do lesa.
Jelikož fároše či ninju jsem nikdy pořádně nevyzkoušel, ocenil bych názor bikera, který obě tyto kdysi sportovní motky sedal a má možnost porovnání.
Chci se svést k vodě, zaject si do alp a to s batůžkem. Když ho nemám, tak se svezu v zebře proto sportovní motku. Měřím 193cm tak možná baculatější Kawu, kde je na tom lépe spolujezdec, nevím.
díky za všem za názor
Předchozí
1 2
Následující

starý fároš vs ZX9

29.12.2011 v 22:22 | Nahoru | #1
zx9

starý fároš vs ZX9

29.12.2011 v 23:06 | Nahoru | #2
kawu

starý fároš vs ZX9

29.12.2011 v 23:19 | Nahoru | #3
Kawu

starý fároš vs ZX9

29.12.2011 v 23:20 | Nahoru | #4
Mohl jsi vložit anketu s hlasováním

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

29.12.2011 v 23:34 | Nahoru | #5
jezdil jsem obě, blad ma lepši podvozek a brzdy a vlastně ma všechno lepši, akorad motor na bladu tolik netaha jak kawě. Ale jelikož měříš 193cm tak asi kawu, chce si to odskoušet, ale za mě blada

starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 08:14 | Nahoru | #6
Kawu jsem měl (viz profil) a na CBR jsem taky jezdil. Bral bych Kawu. Je to jen subjektivní názor a taky založenej na tom určitým kusu,ale Kawa jede líp a má lepší podvozek. Poslední motorky pro velký kluky ... Já se 197 cm jsem neměl sebemenší problém. Ideální univerzální motorky jak na sport tak i cestování. Navíc kawa nežere. Šel bych do ZX9

starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 08:17 | Nahoru | #7
Jo a 2 zadní madla a široké sedadlo spolujezdce na Kawě je luxus oproti tomu, co se dává na motorky dnes. 500 km ve dvou není problém a ani nikdo netrpí. Zadní stupačky jsou tak akorát.

(reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 08:20 | Nahoru | #8

yzf07 píše: jezdil jsem obě, blad ma lepši podvozek a brzdy a vlastně ma všechno lepši, akorad motor na bladu tolik netaha jak kawě. Ale jelikož měříš 193cm tak asi kawu, chce si to odskoušet, ale za mě blada

To si moc nevybere, když jsem psal o podvozku opak Ale je fakt, že ten můj jsem docela dlouho ladil a pak to bylo super. Takže kdyby se stejnou dobu ladil ten na CBR, tak bude třeba lepší

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 11:47 | Nahoru | #9
dik za rady, je jasné, že jsou obě už fabriky podobné a po 12 létech litání v omezovači bude záležet spíše na stavu.
šlo mi hlavně o pohled batůžku, což má asi málo kdo objektivní srovnání-kdo by taky vozil dvě sezony stejný že a remcat bude beztak všude . O CBR jsem četl, že má zadní stupačky poměrně vysoko, což je na prd. Durex hají kawu tak ok.
Spotřeba mě dnes taky zajímá, Kawa údajně lépe-ok.
Výkonově Kawa.
Podvozek bude o nastavení a hlavně opotřebení.
Kvalita zpracování zůstane u Hondy to je jasné.

Jakej máte názor na první ročníky ještě asi nic moc stříkačky či sáhnout po starým karbeci(bože kolikrát jsem se v něm kdysi vrtat a po 100procentně bezporuchovým FZ6(stříkačka) kde jsem dávno zapoměl co je sytič si to už těžko zpátky předsatavuju-ale první stříkačky ZX9 asi nic moc?spotřeba bude u karbece kupodivu lepší???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 13:03 | Nahoru | #10
Basty> Možná se pletu, ale mám pocit že ZX9 nikdy stříkačka nebyla, dělala se do roku 03 a to byl pořád karbec, pak o rok později 04 ji nahradila ZX10R.
Jinak měl sem možnost svést se obou, jak ZX9R tak na Bladovi, akorát že to byli starší ročníky než máš v merku ty, tak to ti asi moc nepomůžu. ZX9 sem jezdil na uplně prvním modelu(94-97)no byla to strašná splácanina, ale ten motor teda jel to se musí nechat, na vytočenou dvojku tam bylo během chvíle 160 a na další kvalty 240, kdyby na ní neklouzala spojku, tak by ručička tachometru pokračovala vesele dál. Jinak tahle stará 9ka, je to takový velký těžký autobus. Blada sem jezdil ročník 98, oproti té staré ZX9R je to velikostně a váhově uplně jinde, je to takový malý úhledný balíček, který je pocitově snad o 50kg lehčí, taky je to znát na cestě, je krásně ovladatelný, prostě o třídu jinde, i oproti mojí ZXR750 je pocitově o dost lehčí, když sem je měl obě vedle sebe tak sem nechápal jak to v Hondě dokázali, ale ta váha je fakt paráda.Ale zase motor nejede tak jak ta stará ZX9ka. No a pak sem ještě měl možnost se povozit na Bladu 954, ale to už je uplně jiná písnička

(reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 13:47 | Nahoru | #11
mischa638> no mno asi máš recht s tou stříkačkou, safra abych v graráži oprášil staré katalogy, tady ty ročníky už budou lehce zaprášené..

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 14:11 | Nahoru | #12
No tak spotřeba na Kawě je při cestovním stylu (100 - 140 km/h) 5 l/100 km. Jinak kawa nebyla nikdy stříkačka. Až do ukončení výroby 2003 to byl karbec. To ale vůbec nevadí. Doporučuju model 2000 až 2002. 2003 už byla jen kosmetika a chyběla hrazda v kokpitu. Jinak vyloženě ty první (94-97) nebrat, teda pokud nejsi sběratel. Těžký železo. Rok 98 - 00 s jedním světlem taky pecka - měl jí kamarád a chodila jak model novejší. Ten líp svítí a přední maska se mi líbí víc. Jinak je to jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 14:21 | Nahoru | #13
Durex> 2003ka by měla mít ještě navíc vystuženou kyvku a v předu 4pístkové Nisiny oproti 6ti pístkům Tokico co měli ty starší modely.

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 14:38 | Nahoru | #14
Ber Kawu,na tu letěj baby

(reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 14:47 | Nahoru | #15
mischa638> Dyť píšu. Kosmetika

starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 15:19 | Nahoru | #16
Blad ma spotřebu tak kolem 7L,zadni stupačky ma vejš, to je pravda, ale Makarskou ve dvou na jeden zátah (900km)nebyl problem, kawa jezdi kolem 5L, pro batužek je asi pohodlnějši. Ale nevim jestli seženeš kawu nějakej dobrej kousek. Hlavně POZOR, na kawě praskal ram a jen tak to neni videt. Celkove lepší pocit z jizdy jsem měl na bladu, kawa byla takova rozevlata v zatačkach na hrbolatych silnicich špatně seděla ,hlavně ta předni vidla nešla pořadně seřidit (a to tady perovani sřizuji kde komu) A to že kawa vic taha, to je uplně jedno, když ma špatnej podvozek a blad ji to v zatačkach a nerovnostech v pohodě nanda. Kdybych mohl doporučit tak dobra motorka je honda 954. Nejsem zastance hondy, ale u tady těch staršich ročniku motorek jsou hondy lepši, hlavně podvozkem, což je pro mě třeba hodně duležity.

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 15:25 | Nahoru | #17
Právě že hondy jsou moc hodný. Jak podvozkově tak i motor. To se mi nelíbí a je to pro holky. Kawa je prostě kawa Hlavně přeju dobrej kup ať už je to cokoliv

(reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 15:34 | Nahoru | #18
Durex> to maš pravdu, ale o to je na tom lepši svezení, když všechno funguje jak má.

starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 15:53 | Nahoru | #19
Zase jsou lidi, co je přitahují stroje neovladatelné, přemotorované s velkým kompancem po otočení plynu. A to jsem já Ta kawa na tom není tak špatně. Když to nebude slepenina a podvozek se dobře nastaví (což je třeba den klikání a ježdění) tak pak bude spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 17:35 | Nahoru | #20
Jasně že podvozek je duležity nejvic, ale..
Pojímám to spíše jako cestáka, proto ten ročník, proto řešim 2l rozdílu spotřeby, přítulku, sám se svezu z vostra, ale koleno nedám.
mám v merku jednu Kawu 99 za dobře, takže jednosvětlo-vypadá fakt už veteránsky, ale dá se to zkousnout.Viděl jsem na webu přestavby tohoto na novější dvoumasku-máte na to názor?:
jak to bude do rámečku a na úchty pasovat a jak se sáním, zase bastlit kraviny nechci

starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 17:43 | Nahoru | #21
Ačkoliv sem na Blejdovi nejel ZX9 je skvělá pohodlná má to super motor zkrátka víc se i hodí na cestování což byl i muj záměr

1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 19:09 | Nahoru | #22
Jasně, kazdopadně si je obě projed a uvidiš, hlavně se podivej na te kawě na ten rám,jestli neni prasklej, praska zevnitř rámu pod nadrži,jak je ten ohyb. Už se tady o tom někde psalo,normalně se to da zavařit,ale už to neni ono.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 19:21 | Nahoru | #23
yzf07> dik na ram kouknu, takže nádrž musí dolů abych to viděl?

(reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 19:33 | Nahoru | #24
Basty> Nic netuň. Jsou to nádherný motorky. Poslední krásný motorky!

(reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 20:56 | Nahoru | #25
Basty> co jsem videl. tak nadrž dolu nemusi, praská to zevnitř ramu od vrchu dolu,na tom deltaboxu, nekde kolem ohybu, je to špatně videt, většinou se to zavaři a praskne to znova, tak se to musi převařovat nejakym kusem hliniku,ale každa kawa praskla neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9

30.12.2011 v 21:00 | Nahoru | #26
Basty> zadej si hledat, ZX9-R je tam v prispěvkach fotka kde to praska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9

31.12.2011 v 12:16 | Nahoru | #27
yzf07> tak jsem projel forum-jsem na silvestra nachcipanej , těžkej moribundus, tak mam na to vyjmečně čas, ale o rámu jsem nic nenašel. Tu fotku místa praskajícího rámu bych rád viděl má to někdo?

(reakce na) starý fároš vs ZX9

Skvělá odpověď, děkuji! 31.12.2011 v 17:25 | Nahoru | #28
Basty> [URL= přesně kde to praská já to mam v pohodě a ani nějak sem o tom neslyšel že by to hodně praskalo,ale pokud s tim někdo šlehne je možný že je někde náchylný místo na prasknutí

starý fároš vs ZX9

1.1.2012 v 23:01 | Nahoru | #29

starý fároš vs ZX9

3.1.2012 v 13:55 | Nahoru | #30
Taky jsem vybíral mezi tím co ty, nakonec po zhlédnutí několika kusů od každého modelu, objetí půlky republiky a samozřejmě prohlídce a svezení jsem koupil cbr-ko, kawa mě nějak neuchvátila podvozkem, ale tahala sakra víc než honda, je to těžká volba, špatná není ani jedna, kawu koupím asi jako příští stroj ať mám ty japončíky komplet.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev


TOPlist