2 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
Co se rozvodů týče, tak co nejvyšší kvalt a pomalu spojčit. Já jednou musel startovat na zpátečku i s přívěsem a to byl teda mazec.
Edit:Koukám, že je to francouz z 96-týho.... to bych se s tím nepáral.
Naposledy editováno 26.12.2011 00:01:13
Marex píše: Mno. Ten kaťák asi časem odpálíš, pže jak už ti tady psali, nespálenej benzín ti tam vyhoří a spálí tu vložku. Pokud poctivě absolvuješ emise, nedoporučuji.
Co se rozvodů týče, tak co nejvyšší kvalt a pomalu spojčit. Já jednou musel startovat na zpátečku i s přívěsem a to byl teda mazec.
Koukám, že je to francouz z 96-týho.... to bych se s tím nepáral.
jestlize mu motor bude chytat hned, nema na tom katiku co zkazit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Marex píše: Mno. Ten kaťák asi časem odpálíš, pže jak už ti tady psali, nespálenej benzín ti tam vyhoří a spálí tu vložku. Pokud poctivě absolvuješ emise, nedoporučuji.
Co se rozvodů týče, tak co nejvyšší kvalt a pomalu spojčit. Já jednou musel startovat na zpátečku i s přívěsem a to byl teda mazec.
Koukám, že je to francouz z 96-týho.... to bych se s tím nepáral.
ta vložka je keramická "plástev",která chvilkový a občasný vyhoření nespálenýho benzínu snese...je to v podstatě jednoduchý DPF filtr,který se nevypaluje