globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: roztláčení - katalyzátor - váš názor
25.12.2011 v 22:15
jak moc vadí autu (katalyzátoru, rozvoďáku) roztláčet ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2011 v 23:51 | Nahoru | #1

Marex píše: Mno. Ten kaťák asi časem odpálíš, pže jak už ti tady psali, nespálenej benzín ti tam vyhoří a spálí tu vložku. Pokud poctivě absolvuješ emise, nedoporučuji.
Co se rozvodů týče, tak co nejvyšší kvalt a pomalu spojčit. Já jednou musel startovat na zpátečku i s přívěsem a to byl teda mazec.
Koukám, že je to francouz z 96-týho.... to bych se s tím nepáral.


ta vložka je keramická "plástev",která chvilkový a občasný vyhoření nespálenýho benzínu snese...je to v podstatě jednoduchý DPF filtr,který se nevypaluje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2011 v 23:58 | Nahoru | #2

trins píše: ta vložka je keramická "plástev",která chvilkový a občasný vyhoření nespálenýho benzínu snese...je to v podstatě jednoduchý DPF filtr,který se nevypaluje


Já to myslel tak, že když mu v kaťáku blafne benzín (rozuměj vybouchne), tak mu to postupně ty přepážky odpálí. Hoření jako takové by tomu vadit nemělo.
Ale napsal jsem to blbě, tak mi dobře tak.

Naposledy editováno 25.12.2011 23:59:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2011 v 09:42 | Nahoru | #3

trins píše: ta vložka je keramická "plástev",která chvilkový a občasný vyhoření nespálenýho benzínu snese...je to v podstatě jednoduchý DPF filtr,který se nevypaluje


Tak to asi ne. V katalizátoru se hlavně odehrává chemická reakce a v DPF se jedná o "vypalování" pevných částic/sazí. Katalizátor nemá prakticky s DPFkem nic společnýho.

rybíz5 píše: Jestli máš rozvod řetízkem tak to můžeš roztláčet do halelůja a katák taky neodejde hned


Tohle není pravda. Důležitější, než čím je rozvod poháněný, je funkce napínáku. Jsou totiž i hydraulický napínáky, který se dopínají tlakem oleje a pokud nefunguje zajištění napínáku (zajištění je hodně podobný s napínákem u motocyklů) tak je roztahování i řetězem poháněných rozvodů pro motor dost často destruktivní, zvlášť, když to rotahujou/roztlačují blbci.
Jinak já roztlačuju cokoliv, kdykoliv je potřeba a klidně i na zpátečku, protože vím, že je absolutně jedno, jestli motorem prostřednictvám setrvačníku točí starter nebo jestli prostřednictvím setrvačníku motor uvedou do pohybu přes spojku, převodovku, .... kola auta.
Jde jen o to, dodržet určitý zásady, o kterých už tu byla zmínka.
Roztahování je pro mě ale jen krajní prostředek! Pokud je třeba vybitá, je lepší použít kabely nebo lépe baterku dobít a vyrazit třeba až za hodinu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist