globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: oilmaster
Zdravím...už před nedávnem jsem komplet rozdělal své nsr, abych ho pořadně celý vyčistil,protože to bylo zas* jak jetel. . Teď to chcu poskladat a nastartovat,ale odpojil jsem obě hadičky co jedna vede od nadobky do oilm. a i tu co už vede do karbecu.Potřebuju poradit jak to ovzdušnit, popřípadě namíchat jednu nadrž zvlašt do nadržena než se to chytne? Diky za reakce

oilmaster

18.12.2011 v 17:44 | Nahoru | #1
Jj tak jak píšeš, všechno připoj, nastav oilmaster, naplň nádobku, a pro jistotu přidej do nádrže olej. Nijak se tento systém neodvzdušňuje.

oilmaster

18.12.2011 v 18:57 | Nahoru | #2
No,já bych se,Slaviku, "přimlouval" za to, abys pozorně prohlídl olej.čerpadlo
a "pokusil" se na něm najít odvzdušňovací šroubek(samozřejmě max. M6). Měl by být někde
na horní části čerpadla. Divil bych se,kdyby výrobce od této"fičury" upustil.
Když už budeš mít naplněný olej v nádržce(na začátku provozu,či po demontáži,což je Tvůj
případ)je dobré dát skoro"plnou",aby gravitační tlak oleje byl co největší.
Ještě před prvním nastartováním pak povol ten odvzdušňovací šroubek(je-li na čerpadle)
a olej by měl OKAMŽITĚ začít vytékat - tak si můžeš být jist,že je čerpadlo od samého
začátku zaplaveno olejem a bude fungovat. Že máš šroubek opět utáhnout, nepíšu .
Jak píše Ondra371, "trocha"oleje do benzinu v nádrži je nejlepší pojistkou a není třeba
mít obavy,žeby mohl nějak škodit...Já když na jaře "zahajuju provoz" mých dvoutaktních
"smraďochů",tak to dělám taky a kupodivu, toho kouře za mnou(zvlášť po ohřátí motoru!)
prakticky NENÍ víc, než když potom v sezoně jezdím bez tohoto"vylepšení" do benzinu !
Na závěr jen tolik, že ta"trocha oleje"do benzinu znamená 0,1lt oleje / 4,0lt benzinu
(0,2 / 8,0 , 0,25 / 10,0), což odpovídá směsi v poměru 1:40 a mohl bys prakticky jet
bez odděleného mazání... Za normálního provozu pak,za chodu motoru na volnoběh,když
MINIMÁLNĚ povolíš ten odvzdušňovací šroubek,tak se olej,pod tlakem pracujícího čerpadla,
musí začít přímo"řinout"...

oilmaster

18.12.2011 v 19:02 | Nahoru | #3
U NSR určitě žádný odvzdušňovací šroubek není, nedávno jsem měl celý oilmaster rozebraný.

oilmaster

18.12.2011 v 19:09 | Nahoru | #4
Ten "odvzdušňovák" (pokud na čerpadle je) je umístěn už na "tlakové části"čerpadla,
t.j. tam, kde už čerpadlo tlačí olej do "hadičky" směrem k motoru , takže za chodu motoru, i když jen na volnoběh, olej zpod odvzdušňováku "valí"...
Takto je to teda na mé RG500, která už taky nemá nic dalšího,než "oilmaster" á la Jawa
Californian, na rozdíl od starých modelů T/GT, který mají "oilmastera" PLUS mazání
do klikovky čistým olejem a z ojnic na válec(jako u čtyřtaktů!),takže klikovky T/GT jsou
málem "věčný"...

oilmaster

18.12.2011 v 19:12 | Nahoru | #5
Znáš 2T-Hondy líp Slavik musí "vystačit" s olejem do benzinu - sichr je sichr

oilmaster

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2011 v 19:40 | Nahoru | #6
Samozřejmě čerpadlo u nsr má odvzdušnovací šroubek oilmasteru, je to ten nad tím vývodem do karburátoru...

Naposledy editováno 18.12.2011 19:41:01

oilmaster

18.12.2011 v 19:57 | Nahoru | #7
Takže MÁ ...
To ´su rád Davv(e), že "ty Japonce" přece jen trochu znám a nepřeceňoval je ...

oilmaster

18.12.2011 v 20:01 | Nahoru | #8
diky zas budu chytřejší

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster

18.12.2011 v 20:04 | Nahoru | #9
Davv(e) děláš záslužnou "práci", když dokážeš "mladíkům co zkouší dvoutakta" vysvětlit,
co se může, má, musí - aby kvůli zbytečně(!)špatné zkušenosti na ty skvělý a dnes už
i čím dál vzácnější "smraďochy" ZBYTEČNĚ hned nezanevřeli ...

(reakce na) oilmaster

18.12.2011 v 22:23 | Nahoru | #10
IvanDvoutakťák> Dík, jinak stejný názor... pěkná RG 500, u nás v podstatě unikát... škoda že nebyla i civilní NSR 500... bylo by těch 2t závodniček alspon víc...

oilmaster

18.12.2011 v 23:05 | Nahoru | #11
Moje srdce "bije Suzuki", navíc DVOUtaktně, už od r.1976, ale dokážu
přiznat, že kdyby se "džapové" v případě tříválcové repliky NS nesoustředili
jen na jejich trh a vedle NS400R "udělali" i NS500R pro vývoz, nebyla by
RG500Gamma tou nejlepší(replikou závoďáků konce 70. a zač.80.let)...
Honda měla (má!,tedy pokud ji vůbec někdo v ČR jezdí) lepší "šásko", no ale
ten výkon zdaleka ne tak(jak to napsat!??) KRÁSNÝ ...
Má vlastně jen o 8ps míň, než mistrovské RGA Barryho Sheena v r.1976+77... ,
přičemž "litrový"výkon 189 PS není"špatný" ani ve srovnání se současnými sér.
SUPERsporty 1000ccm
Pokud Tě zajímá RG500 víc, mrkni na Motorkáři/Motokatalog(T350, GT750,RG500).
Klidné Vánoce a co nejkratší"absťák" v r.2012!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist