globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vylepseni jizdniho stylu...
 
14.12.2011 v 19:51
Po te co jsem se zamyslel nad mojim jizdnim stylem mam par otazek:

1. Docela casto se mi stava ze v zatacce mam uplne narovnanou vnitrni ruku. Pravdepodobne to vychazi z toho ze pred najezdem jsem zapreny kuli brzdeni. Mam pocit ze je to hodne spatne, pac riditka/predni kolo jde do zatacky natvrdo, resp na ne tlacim velkou vahou. Tusi nekdo jak se toho zbavit? Vetsinou si to uvedomim az v dane zakrute.

2. Jak resite predbihani v tahlych zatackach? Jako priklad kde jsem si uvedomil ze je problem je viceprouda silnice, kdy v pomalejsim pruhu jede auto, ja ho chci predjet v levem, ale samozrejme kdyz za to vemu tak se motorka zacne narovnavat a zrovna moc se ji zatacet nechce. Jak na to? Je to jen o tom ji proste silou pokladat zpet do zakruty?

3. Snazim se projizdet zakruty tak, ze si do nich vic najedu, a pak odbocim coz ma za nasledek ze nejsem tak siroky na vyjezdu atd. vid. literatura. Delam to tradicne tak ze zatlacim kolenem na nadrz a zaroven na riditka. Po takovehle domluve si motorka lehne docela ochotne, nekdy na muj vkus az moc rychle. Co me zajima je to, ze diky tomuhle stylu mam pocitove dojem ze motorku vystavuju narazove docela velkym bocnim silam pri vjezdu do zakruty (navic treba jeste pri trailbrakingu) Je tohle vhodne za vsech podminek? Nebo v pripade treba mokre silnice je lepsi vjet do zakruty mene z ostra i za cenu sirsiho vyjezdu. (samozrejme ze za mokra nepocitam ze ji projedu stejne rychle) Ktery styl je lepsi z hlediska ze motorka mi da spis vedet ze jsem na hranici. (ono v realu by to mohlo byt tak ze motorku vystavim uplne stejnym maximalnim bocnim silam, jen jednou je to na vjezdu a podruhe na vyjezdu)


Prosim aby do diskuze neprispivali jedinci kteri dokazuji svou verzi jenom upornym tvrzenim

dik

Uzavřeno 15.12.2011 v 15:52 uživatelem dizzi

1 reakcí na tento příspěvek Vylepseni jizdniho stylu...

14.12.2011 v 21:41 | Nahoru | #1
3, Tohle mi taky neni jasny:

V ToW:
Prijizdim do zatacky. Odbrzdim a nez se mi zvedne vidlice tak co nejrychleji zatocim. O to ti pak staci mensi naklon. A na suchu to motorka zvladne. A neutrhnes to. To jsem pouzival treba do ostrejsich zatacek. Kde podle mne trail braking nema takovy vyznam.

Ale pak do toho ten traibraking. To uz mi tak jasny neni. To v Tow vubec neradej. A kdyz jsem ho pouzival tak spis v zatackach kde tam nebylo tolik videt. A nebo byly tahlejsi a tim padem jsem pak ani nezatacel tak ostre. A sklapel to postupne.

Ono zavodnici to pak treba rychle sklapej i pod brzdama. Ale tak se jim to nekdy utrhne, ze.

Od Pepy Srně mi stačila jedna rada: Motorka se ridi prenasenim vahy. Tim jsem v nej ztratil duveru.

Naposledy editováno 14.12.2011 22:15:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepseni jizdniho stylu...

14.12.2011 v 22:30 | Nahoru | #2

SVSkritek píše:
Od Pepy Srně mi stačila jedna rada: Motorka se ridi prenasenim vahy. Tim jsem v nej ztratil duveru.



Co je na té radě špatného? Samozřejmě že neplatí vždy a všude, pokud to nestihnu nebo sem třeba línej, tak si klidně pomůžu countersteeringem. Ale je lepší zatáčet přesunem těžiště, protože 1. se tak nenadřu, motorka zatočí sama :) 2. motorka není v zatáčce tak nakloněná jako při countersteeringu. Právě tohle je pěkně vysvětlené ve videu Twist of the Wrist.
Téma je zamknuto


TOPlist