globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
14.12.2011 v 11:20
Koupil sem tyhle budíky poskládal je,ale co mě zklamalo což sem si neuvědomil,že ty tyčky k sacím hrdlům maj 5závit a v hrdlech je 6 máte nějaký nápady co s tim nebo kde sehnat nějaký červíky který bych tam místo těch trubiček našrouboval?
[URL=
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:34 | Nahoru | #1
Vůbec jsem nepochopil o co jde.
Myslel jsem si že se hadičky na karburátory jen nastrkují, netušil jsem že se někam šroubují.
Ale ze mě si nic nedělej, jsem úplně blbej.

2 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:35 | Nahoru | #2
na kolik Tě tohle vyšlo? uvnitř šlaušků je tryska(ta pod tou fofr paskou)??na šestkove zavity v karbenatkach použivam stavěci "šroubky" na lanka kol...prostě tutok

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:37 | Nahoru | #3

LovecTaťka píše: Vůbec jsem nepochopil o co jde.
Myslel jsem si že se hadičky na karburátory jen nastrkují, netušil jsem že se někam šroubují.
Ale ze mě si nic nedělej, jsem úplně blbej.



joo,tohle maj třeba Zůzy vymakanější, na hrdlech karbenatku maj mini náustek na nastrčení hadičky... Yamaha, a myslim,že většina Hond ma v hrdlech závit,běžně zaslepeny šroubkem...při synchro je třeba tohle pořešit:-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:40 | Nahoru | #4
LovecTaťka> no na sacích hrdlech máš bud záslepky někdy šrouby nebo červík a na něj připojenou hadičku od přepadu z nádrže a tyhle tyčky by se měly zašroubovat místo těch záslepek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:40 | Nahoru | #5

Axel píše: na kolik Tě tohle vyšlo? uvnitř šlaušků je tryska(ta pod tou fofr paskou)??na šestkove zavity v karbenatkach použivam stavěci "šroubky" na lanka kol...prostě tutok



Tak tohle jsem taky nepochopil.
Jaké fofr pásky? Myslíš to bílé oné? To jsou ,,škrtící šroubky" Ty fofr pásko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:43 | Nahoru | #6

Packyn píše: LovecTaťka> no na sacích hrdlech máš bud záslepky někdy šrouby nebo červík a na něj připojenou hadičku od přepadu z nádrže a tyhle tyčky by se měly zašroubovat místo těch záslepek.



Tak to jsem netušil, vždy jsem se setkal s tím, že tam byl normál vývod na kterej se ta hadička jen nasadila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:43 | Nahoru | #7
Axel> stály 1923Kč no uvnitř těch trubiček je tryska tak mi vrtá hlavou když tam dam ten stavěcí šroubek jestli do těch budíků nepude moc velkej tlak kterej bude dělat neplechu.

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:44 | Nahoru | #8

LovecTaťka píše: Tak tohle jsem taky nepochopil.
Jaké fofr pásky? Myslíš to bílé oné? To jsou ,,škrtící šroubky" Ty fofr pásko.



ježiši, fakt..já to jen přeletěl kdysi jsem koukal,jak to někdo přiškrcoval vložením trysky do šlaušku,tak mě napadlo,že je to tenhle system:-/...
každopadně nevim,tohle uzpusobeni se mi moc nelibi, já to mam radši takove hezčejší

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:44 | Nahoru | #9
LovecTaťka> mno to sou ty motorky který to maj chytře řešený třeba Banďour

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:49 | Nahoru | #10

Packyn píše: Axel> stály 1923Kč no uvnitř těch trubiček je tryska tak mi vrtá hlavou když tam dam ten stavěcí šroubek jestli do těch budíků nepude moc velkej tlak kterej bude dělat neplechu.



wow...no,já si to loni postavil za cca pětikilo na budicich, asi 30kč hadičky a ty stavěcí šroubky mi dali v cykloservisu zadarmiko,že už se to stejně nepoužívá...
jestli chceš zachovat ty původni M5 trubičky..tak bych na ty stavěcí M6ky nechal navařit matičku, nebo nějak takhle to vyřešil...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:51 | Nahoru | #11
Axel> mno ještě mi napadlo udělat v tom stavěcím šroubku vevnitř 5 závit

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:58 | Nahoru | #12

Packyn píše: Axel> mno ještě mi napadlo udělat v tom stavěcím šroubku vevnitř 5 závit



to bude nejjednodušší,hotove za minutkuja mam provrtane šroubky navařene na trubičky, tak nějak od M4, po M6,ani nevim,jak to tam mam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 11:59 | Nahoru | #13
Packyn: Já jako náústky používám sadu odvzdušňovacích šroubů na autobrzdy. V krámě, kde měli velký výběr, jsem vybral čtyři delší kousky M6 a čtyři M5. Nevím, do jakých aut ale patří. Je fajn že jsou šestihranné, takže se dají utahovat klíčem, a mají na konci hlavičku na navlíknutí hadice. Dosedací kužely jsem prostě uříznul.

Naposledy editováno 14.12.2011 12:23:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 12:04 | Nahoru | #14
1100Virago> To už mě taky napadlo fajn nápad,ale tíží mi hlavu ty trubičky maj na konci otvor sotva pro špendlík zřejmě kuli tlaku.Když bych tam dal ty odvzdušnováky mam obavy že ten tlak budě dělat bordel s těma budíkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 12:22 | Nahoru | #15
Packyn: Je to jen tlumení kvůli tlakovým rázům. To můžeš potlačit buď větším utažením těch bílých škrticích šroubků na hadicích u manometrů, nebo dovnitř hadic našroubuj červíky bez hlavičky. Škvírka která zůstane okolo závitů tlumí výborně - vlastní zkušenost.

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 12:39 | Nahoru | #16
1100Virago> To je fakt dyt to mužu přiškrtit těma šroubkama já koupim ty odvzdušňováky a udělam to tak protože co sem to ted zkoumal tak by tam ani ty trubičky ikdyby měly správnej závit nešly překáží tomu karburátory možná tak u Srada by to šlo tam je celkem o poznání víc prostoru než u Ninji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 12:45 | Nahoru | #17
Packyn> Hlavně si vyzkoušej jestli ti všechny 4 budíky ukazují stejně, jinak s nima žádnou motorku neseřídíš. Už jen s té fotky jde vidět, že na každém ti ručička ukazuje trochu jinak. To je problém těchhle levnějších budíků, taky sem to řešil u svých.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 12:54 | Nahoru | #18
mischa638> no snad budou fungovat normálně jinak to omlátim o hlavu ty si s něma měl nějakej problém?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:09 | Nahoru | #19
Packyn> Zkus si dat všechny 4 hadičky do pusy a potáhnout(udělat prostě podtlak) a všechny 4 budíky by ti měli ukazovat špatně, pokud ne je to na prd. Pak s tím nemůžeš pořádně nic seřídit, když ti každý ukazuje jinak. Ty moje když sem je koupil tak právě neukazovali stejně, tak sem je rozdělal a musel se trochu pohrát s vnitřkem budíků, no byla to šílená práce, ale už mi ukazují teď všechny stejně. Pokud už si koupíš nějaké kvalitnější provedení(samozřejmě tomu odpovídá cena) tak už ty budíky většinou maj přímo někde na těle šroubek, kterým se dájí seřídit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:11 | Nahoru | #20
mischa638> tak to zkusim tohle mě nenapadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:22 | Nahoru | #21
Packyn> Fakt to zkus, protože pokud ti bude každý budík ukazovat jinak, a budeš seřizovat karburátory a seřídíš je samozřejmě tak abys měl na budíkách stejné hodnoty, tak ve skutečnosti stejné nejsou, tudíš ani škrtící klapky neseřídíš stejně a karbce s takovýma budíkama spíš ještě víc rozhasíš než seřídíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:40 | Nahoru | #22

mischa638 píše: Packyn> Fakt to zkus, protože pokud ti bude každý budík ukazovat jinak, a budeš seřizovat karburátory a seřídíš je samozřejmě tak abys měl na budíkách stejné hodnoty, tak ve skutečnosti stejné nejsou, tudíš ani škrtící klapky neseřídíš stejně a karbce s takovýma budíkama spíš ještě víc rozhasíš než seřídíš.



....kdysi jsem taky objednával budíky a přišlo to podobně rozhašený jako ty nahoře(i když byly dražší než tyhle), tak jsem jim je poslal zpátky, aby mi obratem poslali jiný a v pohodě poslali nový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:54 | Nahoru | #23
Já mám manometry z Armexu a mají kalibrační šroubek, takže opravdu není problém nasát pusou a drbnout do něj. Ale ono to zas extrémně přesné být nemusí. V manuálech bývá tolerance 0,1 baru, což je celkem dost. Ale samozřejmě je příjemné, když to má člověk seštelované co nejpřesněji.
(Přednášející nám v předmětu Technika vakua a plazmatu říkal: "Vakuum (podtlak) se přesně měřit nedá, protože jak chcete měřit nic?")

Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:56 | Nahoru | #24
Kdysi jsem měl budíky - kvalitní (1000kč/ks) ,taky jsem měl ten problém ,prostě chtěli překalibrovávat atd. Nakonec jsem měl cestu do UK a objednal si Carbtune Pro i s kovovýma redukcema.Fakčí to jak hodiny,žádné štelování budíků, můžu jen doporučit. Jen tak mimochodem neměli to skladem, velmi se mě omlouvali a poslali mě to do týdne až domů DHLkem. (poštovné,balné,doprava = 1libra). Samozřejmě i cena byla trošku jinde než za co se to dá sehnat u nás.

1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 13:58 | Nahoru | #25
Jo budíky z Armexu to byli, bohužel po pár letech se mě stávalo,že se potvory začali kousat.

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 16:28 | Nahoru | #26

mira xj píše: Jo budíky z Armexu to byli, bohužel po pár letech se mě stávalo,že se potvory začali kousat.



Já je mám stále...asi 4 roky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 16:51 | Nahoru | #27
Tak budíky sou v pořádku je tam ten kalibrační šroubek na seřízení a udělal sem to jak radil 1100virago koupil sem ty odvzdušňováky na konci seřízl a nou problem až na neskutečně blbej přístup na 3 válci po zdárný instalaci všeho potřebnýho sem startoval 1800-2000rpm budíky ukazujou stejný hodnoty takže fajn,ale furt se mi zdá že je někde problém furt to brmlá z vejvuku po ubrání plynu to dost pobublává a při prudkým přidání to sem tam i pšouchlo do airboxu.Přitom filr čistounkej,svíčky nový,karburace vyčištěná a podtlaky taky fajn.Že by směs?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 17:25 | Nahoru | #28
Packyn> Jako při zavření plynu to střílí do výfuku? Tak to mohla dělat volnoběžná směs. A když přidáš plyn, tak jak ti padaj otáčky tak od 3000 na volnoběh? Jestli padaj pomalej je to určo volnoběžná směs, chce to obohatit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 17:32 | Nahoru | #29
mischa638> Při volnoběhu to taky brmlá když přidam je trochu laxní a po ubrání to zabublá víc otáčky klesaj řekl bych pomalejc v porovnání se Sradem tam to letí dolu rychlejc

Naposledy editováno 14.12.2011 17:32:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 18:01 | Nahoru | #30
Packyn> O kolik máš povolené šroubky bohatosti? Máš na motorce laďák nebo origo výfuk? Pokud máš vše origo, výfuk, vzduch. filtr, tak by měli byt povolené o 2 otáčky z plného dotažení. pokud ti otáčky padají na volnoběh pomalejc, je to volnoběžná směs chudá. Zkus to nastavit na ty 2 otáčky, nebo prostě zkoušet povolovat tak až to bude ve stavu že otáčky budou padat normálně a nebude střílet do výfuku.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist