Našel jsem na netu toto:
http://www.motorkari...a-xr-400-325789.html
a toto: http://motorky.bazo...4/honda-xr-400-r.php
Znáte někdo nějakou historii těchto motorek?
Díky za info, popřípadě za další rady.
edit:oprava odkazů
Naposledy editováno 10.12.2011 07:31:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 400 sháním nalejte mi něco do hlavy
Díky za info ta motorka je Míry Czech. Viď Míro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 400 sháním nalejte mi něco do hlavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 400 sháním nalejte mi něco do hlavy
XR je perfektní motorka, ale předražená. Výkon neurazí ani nenadchne. V terénu je výborná, až na jednu drobnost - absence startéru.. Když jsem se rozhodoval mezi XR a DRZ-S, tak jsem toho tady hodně přečetl a všechny plusy a mínusy mi byly jasné, s absenci startéru jsem byl smířen, navíc jsem už předtím měl rok XR250. Ale osobní zkušenost s DRZ ani XR400 jsem neměl. A zvolil jsem XR. První zásadní rozdíl mezi XR250 a XR400 byl v nakopávání, zatím co 250 se kopala jako 2T, stačilo prostě kopnout a jela, i utopená šla téměř hned nakopnout. XR400 se kope mnohem hůře, našlapat, najít úvrať, překonat a až pak kopnout, člověk si zvykne a jde to. Ale jakmile motorka leží chvíli na boku, tak začíná horor.. Bez startéru to je skutečně opruz, obzvlásště když další netrpělivě čekají.. V tu chvíli jsem začal závidět kámošům DR-Z 400S, protože vždy jen škrtnou startérem a jedou.. DRZ má oproti XR znatelně vyšší výkon nahoře, dole jede XR bezkonkurenčně, dokonce mnohem lépe než EXC 450. Kdybych měl možnost si před koupi XR projet DRZ, tak bych si XR ale asi nekoupil. DRZ je citelně nižší, má mnohem níže těžiště a i když je o 10kg těžší než XR, tak za jízdy působí lehčeji. Podvozek mi ale zase přijde na XR lepší a tvrdší. Pro amatéra hobíka je ale DRZ-S určitě lepší volba.
Kawasovu znám, koupil si ode mě XR250, tak jsme se poznali, pak si koupil právě nabízenou DRZ 400S. Ta je původně od ViTTka, moderátora z Offmota. Ten instalovat dynojet, měl na tom i laďák, který tam ale teď není. Motorka je odlehčená, místo původního obrovského budíku tam je Koso. Jelikož v partě byly 2 XR400 a 2 DRZ-S, tak to můžeme krásně porovnat. Ta ViTTkova jede oproti sérii o dost lépe a má tvrdší podvozek. Ale i Kawas dostal rozum a přišel na to, na to co my všihcni, kompromisy jsou v terénu naprd a chce EXC 450..
Tady jsou videa za poslední rok, má bývala XR250 Baja, dvě XR400, dvě DR-Z 400S, ta modrá je Kawasova na prodej, zpočátk una ní jezdí ještě ViTTek a pomalu to oranžoví.. ViTTek prodal DRZ a koupil EXC450, Indy31 prodal XR400 a koupil EXC450, já prodal XR400 a koupil EXC 450, jediný Motohellrider prodal DRZ a koupil GasGase EC 300 Jediný StrejdaGC měl EXC450 od začátku
Kawasovu DRZ mohu jen doporučit, nechápu, jaktože ještě není za tyhle peníze prodaná..
Naposledy editováno 11.12.2011 19:36:49