bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektřina DR 350
4.12.2011 v 10:15
Zdravím, potřebuju pomoci ohledně zapojení elektřiny na DR 350.
Bohužel ani CDI ani regulátor nejsou originál a elektřina je totálně zprasená. Bohužel mi motorka nehází jisrku a taky bych to chtěl dát trochu dokupy. Dnes se má stavit známý a kouknem nato. Chtěl bych vědět co a jak udělat. Předem se omlouvám o mém názvosloví a znalostech elektřiny, vím že elektřina kope

Zatím jsem zjistil že motorka bez baterky nejede.
Alternátor co mám ted na motorce má uplně jiné koncovky než druhý co mám navíc a měl by být origo.

Co by měl znázornovat ten nápis RCH25Z?

Tohle by mělo být CDI, je to CDI od Ignitechu?


Omlouvám se že to je tak sprostě napsané, potřebuji to na rychlo.
Díky moc za rady
http://rezniik.rajce...cz/Elektrina_DR_350/ tady zbytek foto...

Nemáte někdo El.schéma s regulátorem a CDI Ignitech?

Elektřina DR 350

4.12.2011 v 15:32 | Nahoru | #1
To víš, kdybys tak chtěl poradit, jestli kůže nebo textil, nejlepší moto na cestování, bude 500 kubíků pro mě dost nebo mi to přestane brzy bavit, ... to bys tu měl odborníků hned kupu .
Ale jak se jedná o něco odbornýho, tak se moc lidí nehrne.
Taky bych rád překopal komplet elektriku na svý Kawě. Vše mi fnguje bez problémů, ale chci to maximálně zjednodušit po vzoru ostrých motorek, vyhodit budíky s kontrolkama, .... KLX C to má moc složitý. Taky doufám, že mi tu někdo poradí, protože elektrika je pro mě docela tabu.
Pokud zapojíš aspoň zapalování podle schématu, za předpokladu, že všechny komponenty jsou OK, mělo by to fungovat. Možná ti pomůže i nějaký manuál tady
Poradit jsem ti neporadil, ale držím palce .

Elektřina DR 350

4.12.2011 v 16:29 | Nahoru | #2
No jo, takových témat se tu poslední dobou množí hodně..

Jinak elektřinu jsme dali dokupy, jiskru házi. Bohužel ale nestartuje, do směsi sem nešahal, jiskru hází, benzín ve válci je, svíček jsem zkoušel více ale ani neškytne, ani když roztlačuju

Dával jsem nový rozvodák a nastavení tak že značka T na rotoru altíku je zarovno stou na kartru. Na vačce jsou rysky vodorovně, ale ted nevím zda to nemám o 180stupnu přetočené. Na ozubeném kolu jsou vždy šipka a číslo, mám šipku a jedničku nahoru. Je to dobře nebo jak to má být?

Elektřina DR 350

4.12.2011 v 18:01 | Nahoru | #3
Dej jinou svíčku, ona ve válci házet jiskru nemusí jak je pod tlakem.

Elektřina DR 350

4.12.2011 v 18:17 | Nahoru | #4
Nevím jak je to u tohoto typu ale klasická řj co má byt na dr jede i bez baterky a totu řj je i na kamošovým dr 650 a bez baterie nastartuje. jdi spíš po kabeláži a konektorech jednou se mi to stalo dával jsem sedlo a povytáhl drát a nejela střašná špekulace

1 reakcí na tento příspěvek Elektřina DR 350

4.12.2011 v 18:22 | Nahoru | #5
Mám jinou řidící jednotku, jakmile odpojím baterku motorka klekne. Ale možná to je jen zle zapojené...

Elektřina DR 350

4.12.2011 v 20:08 | Nahoru | #6
Baterku na běžící motorce nedoporučuju odpojovat, slouží tam jako filtr. Mohl by jsi taky tu jednotku odpálit...

(reakce na) Elektřina DR 350

4.12.2011 v 22:41 | Nahoru | #7
Řezníík> asi to v tom případě bude špatně zapojené skus sehnat origo řj a máš po starostech

Elektřina DR 350

5.12.2011 v 10:05 | Nahoru | #8
Co jsem teď koukal na růžný zapojení CDI, tak jsem si všiml, že některý CDI vypnou zapalování tím, že se přes tlačítko ukostří jeden vodič z CDI a některý CDI mi připadají, že vypnou zapalování, když se přeruší napájení jednoho z vodičů. To je možná ten problém, proč ti to chcípne, když odpojíš aku. Řešením by možná bylo, ten vodič, kterým jde napájení do CDI připojit přímo na vývod z regulátoru, kde je napájení. Když ten vodič nebude přerušený třeba tlačítkem, měl by motor běžet i po odpojení aku. Je to jen amatérská úvaha .
Tvůj problém je, že to nestartuje. Proč bys měl za normálního provozu odpojovat baterii? Zkus zjistit, jestli máš správný předstih. Třeba se ti mohlo pootočit zapalování na klice. Kamarád měl ten samý problém na svý moto - KLX 650R a druhý měl to samý na KLX 650C - střihl se klínek na klice, zapalování se pootočilo a byl problém na světě. Teoreticky pokud máš zapalování pootočený a seřizoval jsi podle toho rozvody, budou i ty špatně nastavený, protože značka T je na zapalování.
Možná to bude jen ta svíčka, začni od toho jednoduššího.

Elektřina DR 350

5.12.2011 v 12:18 | Nahoru | #9
to co tam mas na fotce je podle me regulator s usmernovacem.
jinak CDI by melo vypadat nejak takto


Naposledy editováno 05.12.2011 12:26:55

1 reakcí na tento příspěvek Elektřina DR 350

5.12.2011 v 13:20 | Nahoru | #10
Žadnou jinou krabičku nikde na motorce právě nemám tak nevím

(reakce na) Elektřina DR 350

5.12.2011 v 14:19 | Nahoru | #11
Řezníík> to na ty druhy fotce pod tema stahovacima paskama vypada jako CDI

Elektřina DR 350

5.12.2011 v 18:47 | Nahoru | #12
je možný, že máš to DC -CDI od Ignitechu, tj. napájený palubním napětím a ne cívkou na altíku tak to ti pak bez baterky nepojede

1 reakcí na tento příspěvek Elektřina DR 350

5.12.2011 v 20:57 | Nahoru | #13
Psal jsem do Ignitechu a pan Krejzl mi potvrdil že je to DC-CDI a regulátor taky Ignitech. Má to DC-CDI nějákou výhodu? Baterku tam mám stále a furt nic.

Zítra jedu pro novou svíčku NGK DPR9EA-9, uvidíme čím to bude. Snad tou svíčkou no.

(reakce na) Elektřina DR 350

6.12.2011 v 19:59 | Nahoru | #14
Řezníík> no výhoda je ta, že většina lidí má špatnou tu napájecí cívku na altíku (dává malý napětí) takže s baterkou tohle nehrozí, někdo může namítnou, že s vybitou baterku neodjedu, ale tohle se taky moc nestane, to by ta baterka musela být total KO, jinak tomu napájecímu vstupu toho DC-CDI stačí i hrubě pod 12V (nevím přesně)

Elektřina DR 350

6.12.2011 v 20:14 | Nahoru | #15
Aha tak to je OK, jen aby mi fungovalo dobře dobíjení protože se mi baterka už jednou vybila...

1 reakcí na tento příspěvek Elektřina DR 350

8.12.2011 v 20:46 | Nahoru | #16
Tak dnes to zase nejede, vždy to chytne tak na 20 sekund a konec....

(reakce na) Elektřina DR 350

8.12.2011 v 22:16 | Nahoru | #17
Řezníík> a jak ti to dobiji?

1 reakcí na tento příspěvek Elektřina DR 350

8.12.2011 v 22:36 | Nahoru | #18
Baterka je OK,dobíjel jsem ji, dobíjení jsem zatím neměřil.

(reakce na) Elektřina DR 350

9.12.2011 v 11:57 | Nahoru | #19
Řezníík> no mozna by bylo dobry to zmerit

Naposledy editováno 09.12.2011 11:58:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist