bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lakování rámu, kyvky a vidlí
 
1.12.2011 v 19:58
Borci...mám rozházanů motorku a chci lakovat.

Dělám to poprvé tak velké.

Všechno mám kompletně očištěné, odmaštěný Technosolem.
Teď...koupit základ, bílý ve spreji...určitě je víc druhů...jaký?
Pak rám a všechno bude černé. Jak naředit barvu do pistole?
A nějaké fígly na stříkání?
Nic moc o tom nevim, spíš nic jak moc, ale mám sakra touhu se něco naučit a hlavně si to udělat pořádně doma.
Díky za každů radu!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 20:08 | Nahoru | #1
Taky lakuju sám doma pochopitelně i s doprovodem problémů ovšem já lakuju plast http://www.motorkar...ft=118832&fid=60 zeptej se zkušenejších a přeju mnoho ůspěchů

Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 20:12 | Nahoru | #2
...začni tím že zapomeneš na sprej (pokud to nechceš jako nouzovku) ...a hned po tom to odmasti čističem určeným pro lakování, tím by ses moh dostat na startovní čáru

Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 21:25 | Nahoru | #3
Myslím že pořádně doma to neuděláš Pokud teda nemáš vybavení..

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 21:27 | Nahoru | #4
hollas .. kámoš byl schopný udělat s lakama ve spreji (autolaky za 150 ta malá plechovka) rizzlu .. ono to de .. ale musíš mít cit v ruce a s autolakem je to ultrahard .. já osobně to dám asi na další zimu k mm-airbrush .. ono to je tak, když tam člověk chce loga airbrushem není to levná záležitost

Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 21:32 | Nahoru | #5
Aha, jak to jde tak to jo...

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 22:22 | Nahoru | #6

R4Zzy píše: hollas .. kámoš byl schopný udělat s lakama ve spreji (autolaky za 150 ta malá plechovka) rizzlu .. ono to de .. ale musíš mít cit v ruce a s autolakem je to ultrahard .. já osobně to dám asi na další zimu k mm-airbrush .. ono to je tak, když tam člověk chce loga airbrushem není to levná záležitost


...podstatná věc je právě to že ten sprej o kterým píšeš je jednokomponentní, tzn. není odolnej, to je to hlavní

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 22:45 | Nahoru | #7
jestli je ten rám hliníkovej tak rozlešti je to hezčí než nějakej lak

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

1.12.2011 v 23:52 | Nahoru | #8
dojdi na vrakáč, tam vem první habnu co ti daj zadarmo a na ní se to nauč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 00:23 | Nahoru | #9

kuba350 píše: dojdi na vrakáč, tam vem první habnu co ti daj zadarmo a na ní se to nauč

to se po prvnich pokusech nauci spis brousit nez strikat

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 01:16 | Nahoru | #10

Jindrs píše: to se po prvnich pokusech nauci spis brousit nez strikat



a správná příprava je půl cesty k nadějnému výsledku Cesta je ovšem kolikrát delší,než si leckdo myslí.

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 07:35 | Nahoru | #11
a co tak to dát na komax, zas tak drahý to není a je to dost odolný

Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 08:17 | Nahoru | #12
Tak já to už řešil(viz.profil)Žádný broušení,základ a tak.lehce brusnou houbičkou "přejet",dobře!!! odmastit a dal jsem 3 vrstvy černé barvy mat,vodou ředitelný.
Štětkou natřený.
Pro odborníky:vím že to není super technologie,ale na druhou stranu-je to natřený skoro 3.roky a nic se neloupe,nekvete...
A vypadá to dost dobře.Cena barvy a štětky do 200kč

Naposledy editováno 02.12.2011 08:27:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 18:28 | Nahoru | #13

Holmis píše: a co tak to dát na komax, zas tak drahý to není a je to dost odolný



Komaxit na rám to teda neschvaluji to si radši dám tu práci at to trochu vypadá...no každýho volba

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 19:11 | Nahoru | #14
gsxr750> Co se ti nelíbí na komaxitu? Mrkni na můj profil, mám v komaxu rám, kyvku, kola a naprosto super

2 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 19:30 | Nahoru | #15
je to jednoduchy jen nejdulezitejsi ze vseho je priprava

- mistnost bez prachu - napriklad si muzes udelat v garazi takovy prostor z malirske folie kde se ti nedostane prach
- podminky pro vyschnuti - mistnost bez prachu, dobra teplota najdes na plechovce, a je dulezite pred finalnim lestenim nechat alespon mesic lak vytvrdnout (nic na tom neuspechas)
- ocisteny ram, je to prace v rukavickach
- kytovani dlouho nechat proschnout (nedoporucuji kytovat kit casem praska a nici lak)
- prebrouseni
- plnic - takova husta barva co vyplni male nerovnosti
- zakladovka - barva na ni dobre chytne a ma vyraznou barvu takze te upozorni kde jsi vynechal
- prebrouseni
- barva - davas nekolik vrstev
- prebrouseni
- lak bezbarvy- konecny lak da tomu dobry lesk
- lesteni a lesteni

spreje
male spreje totalne k nicemu
velke spreje ujdou
nejlepsi sprej jsem mel pripraveny od skoda servisu podle barvy

tady par odkazu jak na to

http://pctuning.tyden.cz/navody/upravy-modding/10037-skola_casemoddingu_dil_1-lakovani_a_tmeleni?start=6




vsimni si ze pri lakovani jede rovnomerne a vzdy pretahuje

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 19:33 | Nahoru | #16
Joey.> a at tu nikdo neumira ze jsou tam auta tak jeste tohle

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

2.12.2011 v 22:01 | Nahoru | #17
Joey.>


Konečně nerýpavá odpověď.
Určitě nto nebudu dělat sprejama, mám kompresor aj pistol.
Proti komaxu nic nemám, jen mě vadí že je neopravitelný.

- mistnost bez prachu - není problém, fólií jsem si sehnal plno
- podminky pro vyschnuti - taky není problém splnit
- ocisteny ram, je to prace v rukavickach - na čistič se možu zeptat v barvách lakách, tam mi řeknou ne?
- kytovani dlouho nechat proschnout - na rámu mám takové drsnější části, co nejsou vidět, třeba krk, zadělat plničem a vybrousit?
- prebrouseni - smirkovým papírem? 1200 stačí? Omývat přitom vodou?
- plnic - takova husta barva co vyplni male nerovnosti - na ty drsné části?
- zakladovka - je víc typů,že? Pod černou může být šedý?
- prebrouseni - zase smirkem? TO už aspoň 2000 ne? Nebo nějakým jiným nástrojem?
- barva - davas nekolik vrstev
- prebrouseni - viz výše...
- lak bezbarvy- konecny lak da tomu dobry lesk
- lesteni a lesteni - filcovým hadrem bo tak?

Díky za rady chlapy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 00:02 | Nahoru | #18

gsxr750 píše: jestli je ten rám hliníkovej tak rozlešti je to hezčí než nějakej lak


čím rozleštit??? od A-Z??

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 00:19 | Nahoru | #19
na tech videích se mu to maká když valí v boxu.. resp. střikací box to je potom jiná prácička když ten bordel nelítá ve vzduchu a nesedá na nalakované veci.. doma lakuje brácha a stříkací box a odsávání jsem museli udělat bez toho je to naprd. to rači nemluvím o vybavení co do toho nastrkal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 08:28 | Nahoru | #20

Mirek12 píše: na tech videích se mu to maká když valí v boxu.. resp. střikací box to je potom jiná prácička když ten bordel nelítá ve vzduchu a nesedá na nalakované veci.. doma lakuje brácha a stříkací box a odsávání jsem museli udělat bez toho je to naprd. to rači nemluvím o vybavení co do toho nastrkal



Taky mám dělaný box. Raději menší přetlakovej,aby se mi tam nevešlo auto,jinak mi to furt bude někdo cpát. Ovšem jen uzpůsobit prostory, nové udržovatelné stěny, filtry, absolutně jednoduchá,ale dostatečná vzduchotechnika, plynový hořák,... k tomu vybavení od kompresoru, čištění vzduchu, až po několik pistolí, stojany... vše si dělat sám a kilo to nespraví ani omylem. Další téměř kilo do profi vybavení potřebné pro malování... nějaká základní zásoba materiálů a potřeb....
.
A to vše jen kvůli tomu,že mě to pořád baví,ač přímo neživí. Ale když pak někdo chce perfektní výsledek, musí alespoň nějakej základ být, nebo vědět jak si pomoci.


Naposledy editováno 03.12.2011 08:30:50

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 09:39 | Nahoru | #21

Carlos_FZR píše: čím rozleštit??? od A-Z??



najdeš to Tu a mám pocit,že zrovna tvoje fzr má ocelovej rám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 11:14 | Nahoru | #22
mm-art-airbrush> jj dom a to mám práve na celé auto a ješte aby jsi mohl dokola pobíhat, spousta světel., takovy prasácký odsávání a tedka se budou instalovat nějaky filtri nebo coo.. pistolí má snad 5 nebo kolik.. jedna ma plnič, druhá na metlu,, ta zase dělá takový košte a tahle zase jedním tahem nastříká pul kapoty atp... potom se krásně nastříká a při finálovce se brnkne hadicou o blatník a kurvování slyším až domůů

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 13:36 | Nahoru | #23
Mirek12> Všechno známe Ale stane se mu to jednou-dvakrát a pak půl roku si dává majzla... to tak je

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 14:07 | Nahoru | #24
MM treba jednu te to zivit bude

(reakce na) Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 14:25 | Nahoru | #25
Pjercak> tak z části i živí... jeden čas živilo i naplno. Ale když je to jako hobby, tak to baví víc, když se ti vážně nechce, tak prostě si dáš víkend pauzu a věnuji se rodině,psovi...
A v oboru jsem takřka pořád... jen je to už více o teorii,než praxi. Praxi doma mám i jako relax

1 reakcí na tento příspěvek Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 15:35 | Nahoru | #26
Kdyz se tu probiraly boxy, tak jake mate parametry prutoku vzduchu, resp klesavou rychlost? Tlacite,sajete nebo oboji? Jake filtry? Jake omyvatelne barvy na steny jsou osvedcene u DIY boxu?

Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 15:45 | Nahoru | #27
rychlost průtoku jsem neměřil,ani nevim,jak bych mohl - mám to samo-domo

Já hlavně tlačim a částečně i odsávám, takže přetlak. Na vstupu mám regulovatelný dle údajů 13.000 kubíků za hodinu, což na můj malý boxík bohatě stačí a běžně dělám i vodou. Filtry? klasika jak do boxu- předfiltr, stropák a na výstupu klasika "skelný" podlahový, výstup mám bokem a pevnou podlahu omyvatelnou do kanálu . Ohřev-plyn hořák. Na stěny antidust.
.
Podrobnosti už si asi nechám pro sebe :o)

Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 18:28 | Nahoru | #28
Chlapy já myslím, že na to moje stříkání stačí ta místno co mám. Čili bez těch serepetiček.

Chci si jen doma pořádně nastříkat rám, na kapoty mám borca, co dělá s tou fólií a motorka v carbonu mě vyjde do 5ti.

Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 18:37 | Nahoru | #29
Rám musíš odmastit a trošku zhrubit povrch aby to pořádně drželo,odmastit jsou speciální odmaštovače pro stříkání.Jako základ bych vzal šedý plnič ,bílá není třeba a černý je blbost,když bude černá barva nemusel by si přesně vidět kde je barva a kde ne pokud nemaš dostatěčné osvětlení.Šedá bude good,plnič učitě ne ve spreji,nastříkat nechat zaschnout vzít brusný papír 320hrubost aby ses s tím nesral a zbrousit zase odmastit před stříkáním,barva jde o to jestli metla a lak,nebo jen barva kterou natužíš ,jestli organika nebo syntetika?Pokud se jedná pouze o černou tak 2:1 barva tužidlo,nejdřív si to rozpraš nech to zaschnout a pak to zalej pokud jsi ještě nestříkal,vem si rychlotužidlo.Po uplném vytvrdutí barvy.Vem P2000 a pod vodu celý to přebruš,když to zbrousíš tak už jen leštení hrubou pak jemnou brusnou pastou a nakonec leštěnka.Radši dej víc nástriku než méně možná ti to někde steče ale dá se to krasně zbrousit 2000 pokud někde nedostříkneš dáš málo tak to udělá krupici a tu už nevybrousíš a budeš muset dělat rozstřik nebo znova.Držim palce at to vyjde

Lakování rámu, kyvky a vidlí

3.12.2011 v 18:40 | Nahoru | #30
Hele rákosníci začali kopírovat 3m carbon folii je to k nerozeznání stojí 450, 180 cm na 150 cm-a drží to, kapoty by si zmák sám polepit,stačí horkovzduška dobře se s tím pracuje ,když to pak zaleješ čirým lakem tak je to hodne ale hodně věrohodné karbonu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist