Konkrétně se rozhoduju mezi těmito komboškama:
http://www.m-b-w.cz/...--moto-kombineza/117
http://www.m-b-w.cz/...-kozena-moto-kom/110
Zajímá mě pro a proti jednodílná a dvoudílná. Díky za odpovědi
Bohužel za tuto sezonu již jednou reklamované.
Bunda - kolem suchých zipů na rukce se vytvořily takové jakoby vousy - vlákna textilie se vytahaly ven + na ramenu to samé přičemž bez pádu.
Kalhoty - prasklý šev v rozkroku.
Reklamace vyřešena za půl měsíce, na zimu to tam můžu poslat zase - uletěl jezdec na kalhotovém zipu, takže jsem měl čvrt sezony "otevřenou lékárnu" plus rozpáraný šev na stehně ze vnějšku. Bunda znova ty samé potíže.
Toť o textilu...
1 reakcí na tento příspěvek Firma M-B-W
Občas ji komplet prosprchovávám, nechám ve vaně odmočit, properu a jede se dál.
Kecy o párání jsou jen od machýrků, co musí ukazovat své ego v kombách dle ceny. Čím dražší komba, tím delší.....
Stejně tak rukavice, ty mám 4 roky, najeto 36.000km, propotily se v nich litry potu, takže je propírám horkou vodou, suším na topení a drží pořád...!!!
Mimochodem:
Baťa kupuje boty v Číně, Thajsku, Laosu, Malajsii, Indii, atd,
Adidas v Laosu, Číně, atd.
Je teda lepší nekupovat Adidasy a Bati...???
Naposledy editováno 27.11.2011 01:06:06
hondacbf1000 píše: Mám kombu od MBW 3 roky, propotil jsem v ní asi 25.000km a nikde se nepáře jediný šev.
Občas ji komplet prosprchovávám, nechám ve vaně odmočit, properu a jede se dál.
Kecy o párání jsou jen od machýrků, co musí ukazovat své ego v kombách dle ceny. Čím dražší komba, tím delší.....
Stejně tak rukavice, ty mám 4 roky, najeto 36.000km, propotily se v nich litry potu, takže je propírám horkou vodou, suším na topení a drží pořád...!!!
Mimochodem:
Baťa kupuje boty v Číně, Thajsku, Laosu, Malajsii, Indii, atd,
Adidas v Laosu, Číně, atd.
Je teda lepší nekupovat Adidasy a Bati...???Hele nemáš prodejnu MBW v Malenovicích?
1 reakcí na tento příspěvek Firma M-B-W
Budu to mit tak na dvě sezony pak si necham ušit od PSI kombu podle sveho gusta
Pekeno píše: Diky za rady a postřehy. Tak asi pujdu do te MBW jednodilne, ale musim si ji ještě vyzkoušet mam odskoušenou jen dvoudilnou...
Budu to mit tak na dvě sezony pak si necham ušit od PSI kombu podle sveho gusta
2 reakcí na tento příspěvek Firma M-B-W
A jak už sem napsal s padanou sem problém neměl (a to sem v ní i padal , a nejednou)tak proč by měl bejt s MBW...
A jestli se něco páře?? tak si to zašiju, zalepím kobercovkou nebo přes to hodím nášivku a používám to dál!! Holt je to na ježdění a šoupání se po asfaltu a né na modní přehlídky a do tanečních...
Ted už mám třetím rokem 4SR a nemám důvod měnit!!
1 reakcí na tento příspěvek Firma M-B-W
S toho v uvahu připada jen par vyrobcu a to:
PSI - tu konbu jsem chtěl ale došly jim konfekčni velikosti a nechat si ušit momentalně nemužu protože 20tis. si nemužiu dovolit za kombu.
4SR - po pravdě libi se mi nejvic docela mi i sedi, ale mame s ni v rodině špatne zkušenosti.
M-B-W - tady připadaji v uvahu hned dvě kombinezy a zatim se nanašel nikdo kdo by nadaval na jejich kombinezy
Ale asi bych do M-B-W bez obav šel...na takový to normální ježdění dostačující (pokud se nechystáš na účast ve WSBK, nebo GP)...viděl sem i kombi ve kterejch bych nechtěl ani zakopnout před garáží (nebudu jmenovat!!) ale zase máš třeba slečinky který kdyby někdo viděl v něčem jiným než alpinestar nebo daneise tak se hambou propadnou...( opět nejmenuju...oni vědí)
Sry teď to čtu že Psí došly. Škoda..
Naposledy editováno 28.11.2011 06:32:35
Naposledy editováno 28.11.2011 19:22:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma M-B-W
Dawe02 píše: Pekeno> U jednodilne ti odpada riziko rozjeti zipu kalhot a bundy. Sam jsem ale ani neslysel ze by se to nekomu stalo. Na okruh jednodilku urcite. Ma to ale jeste jednu nevyhodu, protoze kdyz se hodne dolames, tak se jednodilna spatne svleka. Se zlomenou klicni kosti se to da jeste relativne v pohode, ale kdyz se k tomu pridaji zebra a treba ruka, tak si ji nechas radeji jednoduse rozstrihnout. Dvoudilna jde sundat mnohem snadneji
no tak mě se to stalo....v Brně na C, pád na obě kola, lehčí sklouznutí...plný gatě štěrku, budna vyhrnutá, zachránil to páteřák.