Téma: Co vybrat? DR400 x WR450
 
1.11.2006 v 15:41
Takže na jaře chystám nahradit stávající DR650SE za nový stroj a rozhoduji se mezi DRkem a WRkem.
Potřeboval bych zkušenosti majitelů výše uvedených strojů. Zajímá mě především životnost motoru - servisní intervaly a intervaly pro výměnu oleje (zejména u WRka).
Lze DR400 občas prohnat na motokrosové trati aniž bych musel mít strach, že se rozlomí při větším skoku?? Dá se něm vůbec nějaký ten skok absolvovat? Lze na WRku vyrazit polema, loukama, lesama cca 100km tam a zase 100km zpět?
Je reálné na WRku vyrazit třeba na Ukrajinu, pohodovou rychlostí do 100km/h a tam zařádit po karpatských kopcích?
Pokud bych se rozhodl pro DR, je lepší koupit SM a dokoupit enduro kola nebo naopak? Dočetl jsem se, že SM verze by měla mít kyvku a vidle z RM.
Nevím, neznám, ....proto se ptám
Zasvěceným a zkušenějším díky za rady a pomoc s výběrem.
roula

2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

16.11.2006 v 20:47 | Nahoru | #1
Souhlas s Petrem Huskou !
Jen ono nejde o 8 koní, ale o reakci motoru na přidání plynu, která je u verze "E"
úplně jiná.Ale mně to nevadí. Po montáži výfuku z DR-Z400E a kitu karbecu se to moje "S"-ko blíží k ostrému modelu.
Ale i tak je rozdíl docela znát. Nedávno jsme si v lese při projížďce vyměnili s bráchou motorky, já mu půjčil svoje DR-Z400S a on mě jeho "E" -čko a byl jsem dost překvapený
a on taky.
Úplně jiné motorky!!!!! To mé "S" ko je takové hodňoučké, měkoučké.
A s těma ventilama je to pravda, první kontrola je dokonce až ve 24.000km !!!
To já to DR-ko dřív asi prodám než to nejedu.
:thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

30.3.2007 v 23:03 | Nahoru | #2
Patriot DR> Cau Patriote! Mam dotaz: verze "S" ma pouze kickstart a verze "E" pouze el.starter, je to tak? Na netu jsem nasel, ze existuje kit pro "E": startpaka + manual. dekompresor - da se u nas sehnat? Mas nejakou zkusenost? Uvazuju o koupi DR-Z400E, pouze s TP+SPZ, lze vubec "E" oficialne prihlasit (pro silnicni provoz)? Diky za info.

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

17.4.2007 v 16:39 | Nahoru | #3
Patriot DR>To jo,protože "S" má rovnotlaký karbec( s membránou) a "E" má klasické šoupě,no a tam je ten rozdíl v reakci. Kámoš má "S" a tuto reakci potlačil benzinem 98 oktanů nebo i výš. Ta motorka je hned o něčem jiném,ale normální podtlakový karbec to nenahradí,tam je reakce na plyn okamžitá. Prostě tam není ta razance z volnoběžných otáček. Musíš počkat,až Ti podtlak zvedne šoupě...P-H.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist