Potřeboval bych zkušenosti majitelů výše uvedených strojů. Zajímá mě především životnost motoru - servisní intervaly a intervaly pro výměnu oleje (zejména u WRka).
Lze DR400 občas prohnat na motokrosové trati aniž bych musel mít strach, že se rozlomí při větším skoku?? Dá se něm vůbec nějaký ten skok absolvovat? Lze na WRku vyrazit polema, loukama, lesama cca 100km tam a zase 100km zpět?
Je reálné na WRku vyrazit třeba na Ukrajinu, pohodovou rychlostí do 100km/h a tam zařádit po karpatských kopcích?
Pokud bych se rozhodl pro DR, je lepší koupit SM a dokoupit enduro kola nebo naopak? Dočetl jsem se, že SM verze by měla mít kyvku a vidle z RM.
Nevím, neznám, ....proto se ptám
Zasvěceným a zkušenějším díky za rady a pomoc s výběrem.
roula
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450
Jen ono nejde o 8 koní, ale o reakci motoru na přidání plynu, která je u verze "E"
úplně jiná.Ale mně to nevadí. Po montáži výfuku z DR-Z400E a kitu karbecu se to moje "S"-ko blíží k ostrému modelu.
Ale i tak je rozdíl docela znát. Nedávno jsme si v lese při projížďce vyměnili s bráchou motorky, já mu půjčil svoje DR-Z400S a on mě jeho "E" -čko a byl jsem dost překvapený
a on taky.
Úplně jiné motorky!!!!! To mé "S" ko je takové hodňoučké, měkoučké.
A s těma ventilama je to pravda, první kontrola je dokonce až ve 24.000km !!!
To já to DR-ko dřív asi prodám než to nejedu.
:thmubup: