Téma: Co vybrat? DR400 x WR450
 
1.11.2006 v 15:41
Takže na jaře chystám nahradit stávající DR650SE za nový stroj a rozhoduji se mezi DRkem a WRkem.
Potřeboval bych zkušenosti majitelů výše uvedených strojů. Zajímá mě především životnost motoru - servisní intervaly a intervaly pro výměnu oleje (zejména u WRka).
Lze DR400 občas prohnat na motokrosové trati aniž bych musel mít strach, že se rozlomí při větším skoku?? Dá se něm vůbec nějaký ten skok absolvovat? Lze na WRku vyrazit polema, loukama, lesama cca 100km tam a zase 100km zpět?
Je reálné na WRku vyrazit třeba na Ukrajinu, pohodovou rychlostí do 100km/h a tam zařádit po karpatských kopcích?
Pokud bych se rozhodl pro DR, je lepší koupit SM a dokoupit enduro kola nebo naopak? Dočetl jsem se, že SM verze by měla mít kyvku a vidle z RM.
Nevím, neznám, ....proto se ptám
Zasvěceným a zkušenějším díky za rady a pomoc s výběrem.
roula

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

30.3.2007 v 23:03 | Nahoru | #1
Patriot DR> Cau Patriote! Mam dotaz: verze "S" ma pouze kickstart a verze "E" pouze el.starter, je to tak? Na netu jsem nasel, ze existuje kit pro "E": startpaka + manual. dekompresor - da se u nas sehnat? Mas nejakou zkusenost? Uvazuju o koupi DR-Z400E, pouze s TP+SPZ, lze vubec "E" oficialne prihlasit (pro silnicni provoz)? Diky za info.

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

31.3.2007 v 02:34 | Nahoru | #2
Jenda XR>čauvec, Sko je tupá verze se startérem, bez startéru je DR-Z 400 bez označení, to je nejlepší, ale bohužel u nás nejde normálně přihlásit, Ečko jde, tuším
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist