K založení tohoto fora mně nutí příšerná zkušenost s firmou EPSYSfgfgfgg(Electronic Parts System)jejich přístup k zákazníkovy a jejich obchodní praktiky.Po tom co jsem u nich objednal náhradní díl který sem nejdřív přesně specifikoval v emailu po te proved objednávku přes jejich stránku a udělal tu chybu že jsem díky nepřehlednému katalogovému označení zadal špatnou barvu přední masky(kterou sem přesně popsal v emailu).Po tom co mi přišla maska v jiné barvě sem hned volal na firmu samozdřejmně hned byla vina na mé straně ale i uznní toho že jsem předem poštou určil požadovaný dil a bylo mi řečeno že výmněna nebude problém a díl sem odeslal.Po čtrnácti dnech opet volám co se bude dít a bylo mi řečeno že balík zrovna přišel už je po lhůtě na výmněnu a but zaplatim polovinu ceny dílu nebo mi masku nechají na svoje náklady přestříkat a to mi přišlo jako hodně spatný FTIP.Jenže už sem nemněl sílu a nervy se snima dal dohadovat a přistopil na jejich nabídku.Po přibližně měsíci znova volam jak to pokračuje...hrozně slušný až moc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
jo jo včera sme to paslali do lakovny já vam zavolam ještě dnes.Uběhl týden a žádná odezva...Co na to říkate?
Uzavřeno 20.11.2011 v 12:09 uživatelem Jiri-Z