Téma: Originální náhradní díl rozhodně Ne.. od Epsys!!!
 
20.11.2011 v 09:43
K založení tohoto fora mně nutí příšerná zkušenost s firmou EPSYSfgfgfgg(Electronic Parts System)jejich přístup k zákazníkovy a jejich obchodní praktiky.Po tom co jsem u nich objednal náhradní díl který sem nejdřív přesně specifikoval v emailu po te proved objednávku přes jejich stránku a udělal tu chybu že jsem díky nepřehlednému katalogovému označení zadal špatnou barvu přední masky(kterou sem přesně popsal v emailu).Po tom co mi přišla maska v jiné barvě sem hned volal na firmu samozdřejmně hned byla vina na mé straně ale i uznní toho že jsem předem poštou určil požadovaný dil a bylo mi řečeno že výmněna nebude problém a díl sem odeslal.Po čtrnácti dnech opet volám co se bude dít a bylo mi řečeno že balík zrovna přišel už je po lhůtě na výmněnu a but zaplatim polovinu ceny dílu nebo mi masku nechají na svoje náklady přestříkat a to mi přišlo jako hodně spatný FTIP.Jenže už sem nemněl sílu a nervy se snima dal dohadovat a přistopil na jejich nabídku.Po přibližně měsíci znova volam jak to pokračuje...hrozně slušný až moc jo jo včera sme to paslali do lakovny já vam zavolam ještě dnes.Uběhl týden a žádná odezva...Co na to říkate?

Uzavřeno 20.11.2011 v 12:09 uživatelem Jiri-Z

2 reakcí na tento příspěvek Originální náhradní díl rozhodně Ne.. od Epsys!!!

20.11.2011 v 10:19 | Nahoru | #1
....oni splnili svoji povinnost..dodali to, co jsi si objednal!..ostatní je jen "nástavba" a dobrá vůle obchodníka to řešit...a že to přináší problémy ,je věc jiná...bod "jedna" a ten důležitý "dodání zboži dle objednávky"splnili..tak nevidím důvod je "hanit"!

Naposledy editováno 20.11.2011 10:21:08

(reakce na) Originální náhradní díl rozhodně Ne.. od Epsys!!!

20.11.2011 v 10:30 | Nahoru | #2
2LEKO> Důvod HANIT...kdyby jednali na rovinu a nethali do toho takoví záležitosti že jim dopravce posal zboží po dvou balíkách a na tom už tratili což mně vůbec nezajmá a nemam stím nic společného a dál jejich mazaní medu kolem huby a při tom žádná vůle problém řešit. Kdyby řekli rovnou tvoje chyba nech tak to prodám dál a moto mam v kupě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální náhradní díl rozhodně Ne.. od Epsys!!!

20.11.2011 v 10:32 | Nahoru | #3

2LEKO píše: ....oni splnili svoji povinnost..dodali to, co jsi si objednal!..ostatní je jen "nástavba" a dobrá vůle obchodníka to řešit...a že to přináší problémy ,je věc jiná...bod "jedna" a ten důležitý "dodání zboži dle objednávky"splnili..tak nevidím důvod je "hanit"!


Pokud si to neobjednal na firmu. Tak tak maji taky povinost do 14dnu to vzit zpatky. A nemusis nic vysvetlovat. Je jedno jestli je to spatna barva nebo neco jinyho. Pokud ma v ruce listek kdy to odeslal. Tak posta taky prokaze kdy to dodala. A 14 dni bude nejspise vymluva.
Téma je zamknuto


TOPlist