globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

2 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola

27.11.2011 v 11:44 | Nahoru | #1
dawe: co jsem rovnal svoje zadni kolo po bouracce tak bych se vubec nedivil kdyby to bylo z neceho dost podobnyho ty sedmickovy rade Alu slitin, bezny hlinikace na auto se hejbou o milimetry jen do nich klepnes gumovou palickou, to kolo z TL zvoni a nechce se hnout a to sem do nej mlatil 5kg palici:)

(reakce na) komaxit na kola

27.11.2011 v 12:46 | Nahoru | #2
assassin> mam podobnou zkusenost s prednim kolem ze SRADa. To je stejne kolo jako to TL. Neda se to poradne rovnat, porad mam dve krive v dilne. Vis co, necham si udelat vybrus a uvidime co to je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

29.11.2011 v 23:16 | Nahoru | #3

assassin píše: dawe: co jsem rovnal svoje zadni kolo po bouracce tak bych se vubec nedivil kdyby to bylo z neceho dost podobnyho ty sedmickovy rade Alu slitin, bezny hlinikace na auto se hejbou o milimetry jen do nich klepnes gumovou palickou, to kolo z TL zvoni a nechce se hnout a to sem do nej mlatil 5kg palici:)



Takze SRAD, cili i to tve TL je z AlSi9Cu3.
Proto ta pevnost, je tam spetka medi. Take jsem se u kafe bavil s jednim dobrym materialnovym inzenyrem a byl jsem potesen ze mi vesmes potvrdil me domnenky. Cili zaver by byl ze original (rozumej lita) kola maximalne mirne zestarnou, jinak nic nehrozi (pokud nekdo nenastavi pec na tyden na 250 stupnu). Ramy a jine tenkostenne svarky by se mely komaxitovat s opatrnosti do ~170degC a te pulhodiny. Tam by se nic nemelo stat ani zinkovym vystarnutym slitinam. Horcikove slitiny nezname dobre nikdo. Takze tam no comment.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist