globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

26.11.2011 v 21:43 | Nahoru | #1
honzabiker> Super. Takze to potvrzuje ty obavy ze slevarenske slitiny muzou mit s dodatecnym starnutim potize. Nicmene 8-10 hodin do cile starnuti a rekneme stejne teplota dalsi pul hodinu az hodinu pri komaxitu? To je prece vic nez akceptovatelne vzhledem k logaritmickemu meritku doby starnuti. Myslim ze to je zminene i v tve prezentaci(politl jsem to jen rychle).

Ta 7000 slitina - tos me prekvapil, ty jsem vubec na seriova kola ci ramy neuvazoval. Myslel jsem ze zinkove se pouzivaji(pouzivaly) treba pro agresivni prostredi a prave se cilene nechavaji prestarnout(dodatek T7?) pro lepsi korozivzdornost na ukor pevnosti. To na kolech nebude(ta se v 99% lejou), ale na ramech mozna jo, ty se tvari svaruji,ale je to zase "zbytecne" drazsi material. Co rikaji skripta na typicke pouziti?
edit:sorry pisu plne preklepu z telefonu

Naposledy editováno 26.11.2011 21:46:01

(reakce na) komaxit na kola

27.11.2011 v 08:25 | Nahoru | #2

Dawe02 píše:
Ta 7000 slitina - tos me prekvapil, ty jsem vubec na seriova kola ci ramy neuvazoval. Myslel jsem ze zinkove se pouzivaji(pouzivaly) treba pro agresivni prostredi a prave se cilene nechavaji prestarnout(dodatek T7?) pro lepsi korozivzdornost na ukor pevnosti. To na kolech nebude(ta se v 99% lejou), ale na ramech mozna jo, ty se tvari svaruji,ale je to zase "zbytecne" drazsi material. Co rikaji skripta na typicke pouziti?
edit:sorry pisu plne preklepu z telefonu



Mno tu prezentaci jsem si "vypůjčil" kdesi na netu a prakticky jsem tam hledal jen to, co jsem potřeboval pro obhajobu svých argumentů a to, že vodorovná osa je v logaritmickém měřítku jsem si neuvědomil, no nic.
Materiál řady 7000 jsem samozřejmě neuvažoval konkrétně pro výrobu (lití) kol. Nicméně slitiny jako ERGAL, CERTAL (obchodní názvy) jsou právě z řady 7000. Nevím jak pro prvovýrobu ale obráběné doplňky (přepákování, řidítka,...) jsou velmi často z těchto slitin právě pro své mechanické vlastnosti.
Z 7020 jsem viděl třeba svařované rámy jízdních kol.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist