1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
nekupuj toto ložisko za 600,-(či víc)... !!! Předpokládám tedy, že tam je"obyčejný"
jednořádkový kuličkový ložisko a ne á la kola aut,či jejich předních hnaných náprav(???).
A POKUD TAM JE "jen" to jednoř. kuličkový (přiznám se, že tomu tak aspoň bylo"za mně" a že
jsem se svými tech. znalostmi značně zakrněl )
A DOKONCE JE UTĚSNĚNO "NĚJAKÝM"GUFEREM, tak MNĚ SE VÍCEKRÁT OSVĚDČILO NAHRADIT
TO PůVODNÍ JEDNOŘ. KULIČKOVÝ D V O U Ř Á D K O V Ý M KULIČKOVÝM (který má DALEKO větší
únosnost a NIKDY U NĚJ NEDOJDE k tomu, k čemu u jednořádkových v unašeči rozety běžně
s přibývající kilometráží dochází a sice, k axiálnímu"výkyvu" rozety - což pro řetěz,
nabíhající na rozetu, nikdy není dobrý!!).
Já jsem "obětoval" těsnění GUFEREM (protože tam pro něj při použití DVOJŘÁDKOVÉHO ložiska
není dost místa) a NAHRADIL HO "primitivním" těsněním plstí(á la Jawa u kol i rozety),
kterou když nasytíš vazelínou do vodních čerpadel VODU DO LOŽISKA NEPUSTÍ ...
Jen to chce "malou soustružnickou" vyrobit víčko uzavírající tu plst a pod ní ložisko
IvanDvoutakťák píše: Kovi, PŘÍŠTĚ až budeš měnit ložisko "v rozetě"(tedy jejím unašeči), ž prosím Tě od NIKOHO
nekupuj toto ložisko za 600,-(či víc)... !!! Já jsem "obětoval" těsnění GUFEREM (protože tam pro něj při použití DVOJŘÁDKOVÉHO ložiska
není dost místa) a NAHRADIL HO "primitivním" těsněním plstí(á la Jawa u kol i rozety),
kterou když nasytíš vazelínou do vodních čerpadel VODU DO LOŽISKA NEPUSTÍ ...
Jen to chce "malou soustružnickou" vyrobit víčko uzavírající tu plst a pod ní ložisko
je tam ložisko specifikace 6232X2JR2CS36 (32x65x17)mužeš zkusit pohledat,ale dle mě nebude stát pod 500,-Kč nevím už je to 2 roky zpátky.
Gufero stálo pár kaček,jinak to nebudu bastlit nějakou plstí a podobným nesmyslem,tohle ložisko se mění jednou za živostnost té motorky což jsem měnil ted při 50tis km a jindy ho už měnit nebudu,proto to nebudu baslit,aby mě to nechalo někde 1000km od baráku a já ušetřil 100,- Kč.