globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola

26.11.2011 v 12:40 | Nahoru | #1
Kovi, PŘÍŠTĚ až budeš měnit ložisko "v rozetě"(tedy jejím unašeči), ž prosím Tě od NIKOHO
nekupuj toto ložisko za 600,-(či víc)... !!! Předpokládám tedy, že tam je"obyčejný"
jednořádkový kuličkový ložisko a ne á la kola aut,či jejich předních hnaných náprav(???).
A POKUD TAM JE "jen" to jednoř. kuličkový (přiznám se, že tomu tak aspoň bylo"za mně" a že
jsem se svými tech. znalostmi značně zakrněl )
A DOKONCE JE UTĚSNĚNO "NĚJAKÝM"GUFEREM, tak MNĚ SE VÍCEKRÁT OSVĚDČILO NAHRADIT
TO PůVODNÍ JEDNOŘ. KULIČKOVÝ D V O U Ř Á D K O V Ý M KULIČKOVÝM (který má DALEKO větší
únosnost a NIKDY U NĚJ NEDOJDE k tomu, k čemu u jednořádkových v unašeči rozety běžně
s přibývající kilometráží dochází a sice, k axiálnímu"výkyvu" rozety - což pro řetěz,
nabíhající na rozetu, nikdy není dobrý!!).
Já jsem "obětoval" těsnění GUFEREM (protože tam pro něj při použití DVOJŘÁDKOVÉHO ložiska
není dost místa) a NAHRADIL HO "primitivním" těsněním plstí(á la Jawa u kol i rozety),
kterou když nasytíš vazelínou do vodních čerpadel VODU DO LOŽISKA NEPUSTÍ ...
Jen to chce "malou soustružnickou" vyrobit víčko uzavírající tu plst a pod ní ložisko

(reakce na) komaxit na kola

26.11.2011 v 13:09 | Nahoru | #2

IvanDvoutakťák píše: Kovi, PŘÍŠTĚ až budeš měnit ložisko "v rozetě"(tedy jejím unašeči), ž prosím Tě od NIKOHO
nekupuj toto ložisko za 600,-(či víc)... !!! Já jsem "obětoval" těsnění GUFEREM (protože tam pro něj při použití DVOJŘÁDKOVÉHO ložiska
není dost místa) a NAHRADIL HO "primitivním" těsněním plstí(á la Jawa u kol i rozety),
kterou když nasytíš vazelínou do vodních čerpadel VODU DO LOŽISKA NEPUSTÍ ...
Jen to chce "malou soustružnickou" vyrobit víčko uzavírající tu plst a pod ní ložisko


je tam ložisko specifikace 6232X2JR2CS36 (32x65x17)mužeš zkusit pohledat,ale dle mě nebude stát pod 500,-Kč nevím už je to 2 roky zpátky.
Gufero stálo pár kaček,jinak to nebudu bastlit nějakou plstí a podobným nesmyslem,tohle ložisko se mění jednou za živostnost té motorky což jsem měnil ted při 50tis km a jindy ho už měnit nebudu,proto to nebudu baslit,aby mě to nechalo někde 1000km od baráku a já ušetřil 100,- Kč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist