globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

25.11.2011 v 10:50 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: assassin> souhlasim v pripade ze by ta teplota byla 300deg. Ale ona je obvykle do 200. A to pro T6 neni dost ani na starnuti. Navic cas je take velmi kratky na nejake znatelne vystarnuti. Podle me se to muze nejak projevit snad jen u eutektickeho nebo skoro eutektickeho siluminu a to jeste kdovi jestli.
edit> nicmene muzu si to jeste overit u nasich materialistu, sam o tom vim uz ho*no. CO vim na beton ze nevyzihany neeutekticky AlMgSi ani do 300 zadnymi zmenami neprochazi ani po peti stech hodinach.



videl bych to podobne, na tom ramu ale bude neco lepsiho nez silumin.. teda jak na kterym.. TLS je asi odlity z recyklovanejch esusu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

25.11.2011 v 14:16 | Nahoru | #2
Jako siluminy jsou označovány slitiny Al-Si a ty jsou obecně nevytvrzovatelné. Právě siluminy jsou díky svým technologickým vlastnostem (zabíhavost,..) používány pro odlitky.
Pro tvářené polotovary se používají jiné typy slitin, které jsou obvykle vytvrzovatelné. Doplňkové označení (stav)T6 znamená právě umělé vytvrzování které ale u různých slitin probíhá různě rychle za různých teplot. Nelze říct, že pro stav T6 je tolik a tolik °C mnoho nebo málo bez znalosti materiálu. Vytvrzování probíhá i za pokojové teploty (stárnutí) ale trvá to výrazně delší dobu. Jsou vytvrzovatelné slitiny, které nejsou schopny za pokojové teploty vytvrzení (stárnutí). Teploty vytvrzování jsou obdobné těm "vypalovacím" takže bych hodně opatrný.

Jinými slovy litá kola a odlitky obecně bych se nebál práškově lakovat, "komaxitování" kovaných kol a jiných tvářených součástek bych se už raději vyhnul.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist