globalmoto_kveten





Téma: OT: Peugeot 405 převodovka
12.11.2011 v 08:54
Zdar motorodino, sháním převodku na P 405, motorizace 1.4 benzín.. Nebo klidně celé auto za nějakou rozumnou cenu, nemusí být ani pojízdné.

Je to celkem atyp, včera jsem objel snad všechny vrakáče ve stř. čechách, v pondělí jedu dál

typové označení skříně je 20EB70.

za jakoukoliv radu nebo kontakt díky předem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Peugeot 405 převodovka

13.11.2011 v 11:17 | Nahoru | #1
Vatak> rozsypal se diferák.
Na magnetu vypouštáku byla celkem slušná koule pilin. To bude všude, by se musela rozpůlit, vyčistit, vyměnit diferák (jestli to jde)..
No když nic jiného nezbyde, tak to možná zkusíme.
Ale lepší řešení by bylo sehnat jiný kus.
Btw na jaké laguně jsi to měnil?
Kamarád má jednu z těch prvních které měly startování na kartu a taky se mu tam vysrala, dal to někam na repas a sice funguje, ale úplně ono už to není..
Poggy> je to mazec, na jednu stranu je dnes "všechno stejný" (myšleno jednotlivé koncerny), na jednom základu se dělají 4 značky aut a 20 modelů a pak ztroskotáš na brzdách jak píšeš, to jsou špeky že by jeden blil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Peugeot 405 převodovka

13.11.2011 v 11:30 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: Vatak> rozsypal se diferák.
Na magnetu vypouštáku byla celkem slušná koule pilin. To bude všude, by se musela rozpůlit, vyčistit, vyměnit diferák (jestli to jde)..
No když nic jiného nezbyde, tak to možná zkusíme.
Ale lepší řešení by bylo sehnat jiný kus.
Btw na jaké laguně jsi to měnil?
Kamarád má jednu z těch prvních které měly startování na kartu a taky se mu tam vysrala, dal to někam na repas a sice funguje, ale úplně ono už to není..
Poggy> je to mazec, na jednu stranu je dnes "všechno stejný" (myšleno jednotlivé koncerny), na jednom základu se dělají 4 značky aut a 20 modelů a pak ztroskotáš na brzdách jak píšeš, to jsou špeky že by jeden blil..



je to ještě ta uplně první generace, r.v 1995. Začalo to hučet na čtyřku v tahu, vypadalo to na ložisko. Odvez jsem to známýmu do servisu, a bylo mi řečeno, že to bude tim ložiskem a nemam to řešit. Prej tady takovejch aut jezdí hafo a vydrží to ještě moc a moc Vysypalo se to po 14 dnech. Ale po rozborce se zjistilo, že se rozpadlo to jehlový ložisko na poloose a dostalo se to dovnitř. Nic příjemnýho, když se ti v kile v táhlej zatáčce zablokujou kola a chcípne to (takže nejdou posilovače). Sehnal jsem jinou přeovodovku za dvojku + nechal přelisovat to ložisko na poloose za pár stovek a jezdí to dál. Bohužel ty převodovky jsou u Lagun známej problém. Ale zase musim říct, že až na tohle, jezdí Laguna na ten věk spolehlivě. Má to najeto přes 300 tis, z toho jsem s tim já najel cca 60, a kromě tohodle byl na to pořád spoleh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist