globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Touha po "Dual sport" ;)
Nazdar spolučtenáři ;)
Moc dobře si uvědomuji, jaký je vztah nás všech k nově zakládaným "topicům" na téma, která byla probrána od začátku na konec s minimálně dvěma kopiemi, poslanými shora, odeslanými zpět k doplnění a ty byly posléze archivovány, ztraceny, podrobeny průzkumu veřejného mínění, znovu ztraceny, tři měsíce kompostovány a nakonec se rozpadly v rašelinu (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy) ;), ale po zralém zvážení, pročtení témat zde na fóru a shlédnutí nemála videí jsem dospěl k názoru, že jsem v prdeli a potřebuju poradit, proto zakládám další.
Aby to vše mělo hlavu a patu, pokusim se nastínit svou situaci. Před třema sezónama jsem si splnil sen a našetřil jsem si na Hondičku CBR 600 F4. Proti ní nemůžu říci půl křivého slova, i když je pravda, že sem tam (3X) jsme zůstali stát a musel jsem se jí podívat pod nádrž, povyměnil jsem toho víc než málo, vždy jsme se navrátili domů a ten stroj miluju. No jo, jenže letos začátkem léta už to nebylo výkonově tak nějak úplně ono, čekala mě výměna řetězovky, takže řešení bylo na snadě. 3 zoubky na rozetě udělaly své a já měl zase na chvíli pokoj. Pak přišel o zub i pastorek. Už je zase celkem zábavná, ale vemte jí na výlet... Přišel jsem o to, proč jsem si vlastně kupoval cestovně - sportovní motorku, která sice jen o chlup, ale vyhrála nad cestovní endurem, chtěl sem se holt podívat a zároveň si osahat i okruh. Tato fáze proběhla na výbornou. No a co čert nechtěl, vypadá to, že se ke mě už konečně dokutálí nějakej bakšiš a tak bych si rád pořídil endůrko/motárdíčka Můj sen je už hodně dlouhou dobu DR-Z, přítelka mi ho slibuje už druhým rokem k Vánocům (...to nedopadne:), jenže minulý týden jsem viděl XR 650 R a ta holka mi v tom udělala strašnej bordel, teď nevím co s tím. Za XR to je setsakra větší ranec, je znatelně náročnější na údržbu, víc toho sežere a to jak gumy tak ropu, vůbec netuším jestli jí zvládnu i když jsem slušnej pořez ( 185/98), páč na jednobuchu s řádným oběmem jsem ještě neseděl. Kdyby šlo jen o komínovky a enduro, tak neřeším a beru DR-Z, jenže druhá sada kol na silnici a okruh je nevyhnutelnou podmínkou a tak mám obavu, aby časem neztratila dech... Plán je tedy pořídit motarda/enduro na fun a na CBR hodit ještě rychlejší ozubení než je série (stejně když cestovat, tak se ženou, takže piánko, no a pohodlí nám CBR skýtá dost). Je to sice velkej komfort vlastnit 2 mašiny, ale zřejmě není jiné cesty ;)
Snad se v tom co jsem napsal někdo vyzná a dokáže poradit. Díky Vám a kolama dolů ;) W.

2 reakcí na tento příspěvek Touha po "Dual sport" ;)

15.11.2011 v 17:24 | Nahoru | #1
Tak jsem tu s novými poznatky. Ani nebudete věřit co se mi stalo, v závislosti na tomto vláknu se mi ozval xoffroad s tím, že XR vlastní, má i kámoše s DR-Z a že by domluvil společnou vyjížďku, abych si je osahal obě! Jak řekl, tak se stalo a v neděli jsem se byl projet. Spolu s klukama dorazili na haldy za Chvaletickou elektrárnou i další dva blátomilové s DR 400 a WR 450 F. Nechali mě porajtovat všechno, nějaký sjezdy, potahali mě výjezdama, byl sem si zaplavat v jakejchsi sračkách, no prostě naprostá nádhera!!! Pazoury se mi klepaly, propocenej sem byl jak debil, ale zážitek neskutečnej. No a co dojmy z motorek? DR 400 dle předpokladu nejhodnější stroj, když sem na tom jel, ani sem se ho moc nebál :), docela sem za to tahal, šlo to. DR-Z a WR hodnotím pocitově hodně podobně, i když je pravda, že Yama jede líp, DR-Z má zase kouzelné tlačítko , bylo to vlastně prvně co jsem startoval takovéhle motory nakopávačkou a poté co mi kluci prozradili fígle a práci s dekompresorem mi to docela i šlo, avšak někde v bahně to musí bejt opravdový labůžo :) No a co to XRko? To je strašná bestie! Jak píše desmo - zabiják medvědů. Brutální hovado, strašný kladivo. Odřadil jsem si na trojáka v nízkejch otáčkách s tím, že už to nemůže mít takovou silu a otočil heftem. Jak se ta svině sebrala, málem sem se posral Jede to neskutečně, nemyslím si, že je možný, aby tomuhle stroji došel dech. Ale jako každá věc i tyto superlativa mají druhou stranu - mám z ní opravdu respekt a říkám si, jestli mně opravdu nebude stačit 4kilo se 40ti kobylama... Docela se to ve mě pere, touha vs. strach, je to docela zajímavý, to se mi snad ještě nestalo a to už tu straším 25 let :) ...no holt to musí ještě chvíli zrát, prachy zatim stejně nejsou, tak co?!
Takže závěrem ještě jednou velkej dík Milanovi a vlastně všem klukům co mi poskytli možnost svezení, vážně jsem nečekal, že by se naskytl jen tak někdo, kdo by ti nezištně půjčil svojí mašinu, aby tě obohatil o zkušenosti a pocity. Holt není motorkář jako motorkář... Bahnu zdar!

(reakce na) Touha po "Dual sport" ;)

15.11.2011 v 17:30 | Nahoru | #2

Wokap píše: Tak jsem tu s novými poznatky. Ani nebudete věřit co se mi stalo, v závislosti na tomto vláknu se mi ozval xoffroad s tím, že XR vlastní, má i kámoše s DR-Z a že by domluvil společnou vyjížďku, abych si je osahal obě! Jak řekl, tak se stalo a v neděli jsem se byl projet. Spolu s klukama dorazili na haldy za Chvaletickou elektrárnou i další dva blátomilové s DR 400 a WR 450 F. Nechali mě porajtovat všechno, nějaký sjezdy, potahali mě výjezdama, byl sem si zaplavat v jakejchsi sračkách, no prostě naprostá nádhera!!! Pazoury se mi klepaly, propocenej sem byl jak debil, ale zážitek neskutečnej. No a co dojmy z motorek? DR 400 dle předpokladu nejhodnější stroj, když sem na tom jel, ani sem se ho moc nebál :), docela sem za to tahal, šlo to. DR-Z a WR hodnotím pocitově hodně podobně, i když je pravda, že Yama jede líp, DR-Z má zase kouzelné tlačítko , bylo to vlastně prvně co jsem startoval takovéhle motory nakopávačkou a poté co mi kluci prozradili fígle a práci s dekompresorem mi to docela i šlo, avšak někde v bahně to musí bejt opravdový labůžo :) No a co to XRko? To je strašná bestie! Jak píše desmo - zabiják medvědů. Brutální hovado, strašný kladivo. Odřadil jsem si na trojáka v nízkejch otáčkách s tím, že už to nemůže mít takovou silu a otočil heftem. Jak se ta svině sebrala, málem sem se posral Jede to neskutečně, nemyslím si, že je možný, aby tomuhle stroji došel dech. Ale jako každá věc i tyto superlativa mají druhou stranu - mám z ní opravdu respekt a říkám si, jestli mně opravdu nebude stačit 4kilo se 40ti kobylama... Docela se to ve mě pere, touha vs. strach, je to docela zajímavý, to se mi snad ještě nestalo a to už tu straším 25 let :) ...no holt to musí ještě chvíli zrát, prachy zatim stejně nejsou, tak co?!
Takže závěrem ještě jednou velkej dík Milanovi a vlastně všem klukům co mi poskytli možnost svezení, vážně jsem nečekal, že by se naskytl jen tak někdo, kdo by ti nezištně půjčil svojí mašinu, aby tě obohatil o zkušenosti a pocity. Holt není motorkář jako motorkář... Bahnu zdar!



Tohle je hodne o tom ze se jedna o endura, to neni jako kdyby ti nekdo pujcil litrovej supersport Ale rozhodne neni nad to mit takovouhle moznost srovnani, verim ze ses jim za to fakt vdecnej.

(reakce na) Touha po "Dual sport" ;)

16.11.2011 v 12:29 | Nahoru | #3
Wokap> No jo, jenže xoffroad má na XR-ku větší karburátor, laděné svody i koncovku vejfucku, takže výkon se (troufám si říct) už patrně blíží 70 koníkům!
Když jsem o něco vejš psal, že se výkon XR650R dá docela dobře dávkovat, myslel jsem tím hlavně na začínajícího majitele, kterej by si nejspíš pro první jízdy v terénu nechal ve vejfucku homologační vložku a vyndal ji třeba při jízdách na silnici, nebo pak po nabrání nějakejch zkušeností třeba i při jízdách v terénu.
Je jasný, že první zkušenost rovnou s "extra otevřenou" mašinou musí bejt mazec!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist