Téma: Volne - Brno 3.7.2007 - pad
 
4.7.2007 v 14:08
Tak jsem vcera na stadionu "pokrtil" svoji do te doby cistou R6 *no* Treti jizda na stadionu - moc jsem zatah pri vyjezdu a zradila me zadni guma a uz jsem se valel..
Netocil nahodou nekdo vcera na stadionu, nebo nemate nejaky fota?
Z meho prvniho padu mam 2 zavery:
1. setrit na gumach se opravdu nevyplati a pokud chce nekdo jezdit rychle na okruhu chce to mit i adekvatni smes
2. zmena prevodu u R6 z 16 na 15 zubu na prednim kolecku je sakra citit a nez si clovek zvykne na mnohem vetsi zatah od spodu a vetsi rychlost pred brzdenim v zatackach je treba oaptrne s plynem (hlavne na vyjezdech..)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volne - Brno 3.7.2007 - pad

9.7.2007 v 02:17 | Nahoru | #1
Agathon>hele zaklad - na okruh okruhove pneu a okruhovy tlak v pneu!!!!
to je alfa omega...
k tomu co se ptas...brzdi se az hluboko do zatacky, vetsinou az na koleno...ja zatim jedu nic moc, ale odhadem do naklonu brzdim tak postupne....od 90 skoro narovnany po 0% kdy uz mam hluboky naklon...dulezite je, aby byl co nejkratsi rozdil mezi tim kdy brzdis a pridavas...protoze praave ta chvile mezi je to , kdy se pada na predek...trenuj a nesetri na gumach...

(reakce na) Volne - Brno 3.7.2007 - pad

9.7.2007 v 11:53 | Nahoru | #2
michal fojtik>Tak tak...race gumy jsou reseni.
To ale neznamena, ze ostatni jsou nahovno, snesou toho taky hodne( M3, qualifier a jim podobne ), ale je treba jizdu dle toho prizpusobit.
Ale jak tvrdim pri tom case se vymlouvat na gumy neni primerene ;) .

(reakce na) Volne - Brno 3.7.2007 - pad

12.7.2007 v 14:29 | Nahoru | #3
michal fojtik>Sorry, za pozdni reakci, byl jsem ted mimo civilizaci (na Slovensku). Dik moc za rady ohledne brzdeni v zatacce. Jenom by me zajimalo proc se nejvic pada uprostred zatacky pri jizde bez plynu. Clovek by rekl, ze s brzdenim to bude na predku jeste horsi. Mozna je to vetsim naklonem a brzdenim motorem.

K tem gumam: Souhlas, na zavodni okruh patri zavodni gumy, ale mem pripade bych musel zmenit i motorku a to nejde. Mym cilem je optimalizovat parametry systemu tak, abych z meho materialu dostal maximum. Cili stejny postup jako u kazdeho zavodnika a je jedno ze jezdim Z6 + FZS600. Stejne nejvetsi nedostatky mam v neznalosti okruhu (najezdove rychlosti, brzdne body) a technice jizdy. K chlubeni to neni, ale napsat to musim: stejne bych spadl ikdybych mel zavodni pneu akorat o dve kola pozdeji.

K tem dorazum na riditka. Jak to vypada a kde je to umistene? A da se to vubec dat na FZS600 (ma nedelena riditka)?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist