Zatím jsem osobně zhlédnul jen gpz,ostatní doufejme tento víkend.
Kawasaki gpz 500
Kawasaki er5
Suzuki gs 500
3 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
Rakeťák píše: gpz jsem nejel ale je to zastaraly stroj oproti ER5. ER5 je zabavna a pekna motorka ktera dobre funguje, GS me vubec nenadchlo, linejsi, horsi brzdy a vzhled taky nic moc, ale vzhled je subjektivni zalezitost, nekomu se libi
na GPZtu je zastaralej jenom vzhledCo je dál na GPZetu zastaralejšího než na ER5?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
GPZ500 má stejnem motor jako ER-5, ale vylepšenej (jiný vačky a možná ještě něco) takže lepší výkon i krouťák, vepředu 2 kotouče (GS i ER pouze jeden a ER má ještě ke všemu vzadu extra moderní a vyspělou bubnovou brzdu ), GPZ má centrální tlumič (GS asi taky a ER má zase něco moderního ) atd.
takže GPZ je ve všem z tědlech tří motorek nejlepší ba i dokonce když sem připletu Hondu CB500 tak z tědlech 4 motorek nejlepší
taky záleží na jakou motorku narazíš - moje GPZ bylo luxusní a můžeš taky koupit voddělanou past (což platí u každě jeté motorky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
Rakeťák píše: gpz jsem nejel ale je to zastaraly stroj oproti ER5. ER5 je zabavna a pekna motorka ktera dobre funguje, GS me vubec nenadchlo, linejsi, horsi brzdy a vzhled taky nic moc, ale vzhled je subjektivni zalezitost, nekomu se libi
GPZ je úplně stejná motorka jako ER-5, jenom má motor naladěný na víc koní (44kw) a zadní kotoučovou brzdu proti er5 bubnové. Er5 je jen novější předělávka téhož stroje ve srovnatelné konfiguraci (zda lepší či horší je otázka preferencí - GPZ se vyráběla tuším do r. 2002 pro EU a 2006 pro USA).
Jinak pro autora: ohledně mých postřehů s GPZ viz tvé předchozí vlákno (něco jsem dpolnil). Podle mě, pokud jsi nováček, má er5 výhody a) že to je naháč (to poznáš, až to položíš, oprava kapot sice vyšla do 1000kč bez laku, ale jsou to taky peníze), takže se člověk nebojí, že rozbije kapoty (ikdyby ti to spadlo jen ze stojánku, ta kapota ti skoro vždycky praskne :( ), b) má širší řidítka, což je pro učení manévrování lepší.
Výhody GPZ: a) o chlup líp jede, b) dizajn (subjektivní), c) pravděpodobně nižší cena, díky aerodinamice možná i spotřeba, d) lepší ochrana před větrem (při tvém vzrůstu si nejsem jist funkcí větrného štítku, pokud ho nevyměníš za vyšší neoriginální, mě fouká přímo do čela).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | Včera v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |