bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nova baterka
31.10.2011 v 23:51
Tak moje baterka se odporoucela do vecnych lovist. Pri startovani padne pod 9V a je s ni amen. Ani nabiti ji nevzpruzilo, nejaky ten rok uz ma za sebou, byla v masine kdyz jsem ji koupil takze tri roky + neco ma urcite. Nicmene otazka na vas: Nejak z toho nejsem rozumnej. Ta baterka hadam neni origos, je na ni napsany Power Thunder YT14B-4 a me zajima, zda je to vubec spravny typ baterky pro mou masinu? Pokud ne, co tam dat? Nejaky rozumny kompromis cena/vykon.. Do ted jsem kupoval jen klasiku, tyhle bezudrzbovky jsou pro me neznama oblast apropo, musi tam byt ta bezudrzbova baterie? Nebo se tam muze dat i normalni? Diky

Nova baterka

1.11.2011 v 01:02 | Nahoru | #1
http://eshop.microni...kacni_tabulky_eu.pdf

strana č.86

Naposledy editováno 01.11.2011 01:04:25

2 reakcí na tento příspěvek Nova baterka

1.11.2011 v 01:11 | Nahoru | #2
Takze toto ? Asi nema smysl se na tu baterku ptat v yamaze, davaji tam neco se svym logem 2x drazsiho? Co tady tak ctu tak ta yuasa je asi celkem dobra, je to tak? 1990 Kc to je slusny, cekal jsem vetsi sadu...

Naposledy editováno 01.11.2011 01:17:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 01:28 | Nahoru | #3
Johny_F> anebo varta ta je super

mimochodem mě taky klekla baterka a protože toho svýho skokana vytahuji na silnici ještě pořád když je trochu teplo rozhodl jsem se že baterku koupím hned a ne až na jaře.
vybral jsem si baterii varta podle aplikační tabulky v e-shopu za dobrou cenu cca 1900,- kč a chystal se jí objednat. pro jistotu jsem se ještě koukl do manuálu od motocyklu a k mému údivu zjistil že baterie varta, yuasa, apod. mají plus pól na levé straně a ta moje originální na pravé ... a ejhle komplikace ... takže následoval e-mail do značkového servisu a přišla mi tato odpověď :
baterie je možná pouze originál
kabely nejdou přehodit - budou krátké - což jsem tušil a předpokládal
cena originální baterie 3125,- kč ... pro mě akční cena (asi jako jejich zákazníka) 2400,- kč
tož tak ...

(reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 07:45 | Nahoru | #4

jurajda píše: Johny_F> anebo varta ta je super

mimochodem mě taky klekla baterka a protože toho svýho skokana vytahuji na silnici ještě pořád když je trochu teplo rozhodl jsem se že baterku koupím hned a ne až na jaře.
vybral jsem si baterii varta podle aplikační tabulky v e-shopu za dobrou cenu cca 1900,- kč a chystal se jí objednat. pro jistotu jsem se ještě koukl do manuálu od motocyklu a k mému údivu zjistil že baterie varta, yuasa, apod. mají plus pól na levé straně a ta moje originální na pravé ... a ejhle komplikace ... takže následoval e-mail do značkového servisu a přišla mi tato odpověď :
baterie je možná pouze originál
kabely nejdou přehodit - budou krátké - což jsem tušil a předpokládal
cena originální baterie 3125,- kč ... pro mě akční cena (asi jako jejich zákazníka) 2400,- kč
tož tak ...



Pokud baterka nejde otočit, přodloužil bych kabely. Lezou na mě pupínky při pomyšlení dávat za baterku víc jak 2.000,-.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 08:50 | Nahoru | #5

jurajda píše: Johny_F> anebo varta ta je super

mimochodem mě taky klekla baterka a protože toho svýho skokana vytahuji na silnici ještě pořád když je trochu teplo rozhodl jsem se že baterku koupím hned a ne až na jaře.
vybral jsem si baterii varta podle aplikační tabulky v e-shopu za dobrou cenu cca 1900,- kč a chystal se jí objednat. pro jistotu jsem se ještě koukl do manuálu od motocyklu a k mému údivu zjistil že baterie varta, yuasa, apod. mají plus pól na levé straně a ta moje originální na pravé ... a ejhle komplikace ... takže následoval e-mail do značkového servisu a přišla mi tato odpověď :
baterie je možná pouze originál
kabely nejdou přehodit - budou krátké - což jsem tušil a předpokládal
cena originální baterie 3125,- kč ... pro mě akční cena (asi jako jejich zákazníka) 2400,- kč
tož tak ...



Tak to ses měl ještě jednou podívat do aplikační tabulky třeba té varty - dělají baterky i s přehozeným + a - pólem a stojí stejně...

1 reakcí na tento příspěvek Nova baterka

1.11.2011 v 08:59 | Nahoru | #6
Kup Vartu! Nevím jak u tvojí, ale u mojí Varty mám oproti "originálu" kapacitu o 2Ah výš a startovací proud o dalších 20A výš

edit: písmena

Naposledy editováno 01.11.2011 08:59:30

(reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 09:32 | Nahoru | #7
2stroke> nenašel jsem nic ... a poptával i dva prodejce motobaterií ... prý pouze + pól vlevo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 09:35 | Nahoru | #8
Zdenek.FZS600> kamarád co má stejnýho skokana jako já tam vartu pořídil ... ale musel koupit jiný typ - menší proud a kapacitu aby měla + pól vpravo ... což mi připadne taky blbý !!!

(reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 11:31 | Nahoru | #9
jurajda> Asi jsem to měl lépe specifikovat, resp. na GSX 1100 F jsem měl Yuasku, ale původní majitel ji koupil s odvětráním na levou stranu, v originálu má mít baterie odvětrání na pravou stranu - v držáku baterie je na pravé straně výřez...bez problémů jsem sehnal Varťáckou baterii s odvětráním na pravou stranu - resp. tu co jsem potřeboval dělají s odvětráním nalevo i napravo...Nešlo by tu baterii jednoduše otočit o 180 st., resp. koupit baterii s odvětráním na druhou stranu a otočit ji o 180 st.? ...pořád lepší než předělávat kabely, nebo kupovat baterii o 1400 kč dražší (no budiž, pro tebe o 500 kč)

(reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 11:54 | Nahoru | #10

jurajda píše: Zdenek.FZS600> kamarád co má stejnýho skokana jako já tam vartu pořídil ... ale musel koupit jiný typ - menší proud a kapacitu aby měla + pól vpravo ... což mi připadne taky blbý !!!



to neni tak zly, kdyz motorka funguje jak ma, tak ani tak velkou kapacitu nepotrebujes a ty lepsi baterky daj dostatecnej proud pro start i v mensi velikosti...

ja treba misto origo 12Ah baterky vozim modelarskou 4,6Ah a taky to funguje:)

1 reakcí na tento příspěvek Nova baterka

1.11.2011 v 12:58 | Nahoru | #11
Pomer cena vykon u gelovy (bezudrzbovy) a klasicky me prijde dost nehoraznej. To by musela gelovka vydrzet 2x tak dlouho a to asi nevydrzi. Takze to si to klidne 2x do roka doleju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 13:07 | Nahoru | #12

gugo píše: Pomer cena vykon u gelovy (bezudrzbovy) a klasicky me prijde dost nehoraznej. To by musela gelovka vydrzet 2x tak dlouho a to asi nevydrzi. Takze to si to klidne 2x do roka doleju.



ta bezudrzbovka vetsinou nic navic nevydrzi.. platis za to ze je bezudrzbova.. a casto ma i lepsi parametry, me treba "klasicka" baterka ve velikosti te bezudrzbove co jsem mel v motorce v serii poradne neutocila starterem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 13:16 | Nahoru | #13

assassin píše: ta bezudrzbovka vetsinou nic navic nevydrzi.. platis za to ze je bezudrzbova.. a casto ma i lepsi parametry, me treba "klasicka" baterka ve velikosti te bezudrzbove co jsem mel v motorce v serii poradne neutocila starterem...


V serii ? nechapu. No kazdopadne rozdil mezi 12 Ah/ 12 V na gelovce a mokry baterce je bratru klidne 1300. Tak to kdyz vemu ze me baterka vydrzi 3 roky to je 6x dolit, tak to je nejakejch cca 110 za jedno doliti baterky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 13:22 | Nahoru | #14

gugo píše: V serii ? nechapu. No kazdopadne rozdil mezi 12 Ah/ 12 V na gelovce a mokry baterce je bratru klidne 1300. Tak to kdyz vemu ze me baterka vydrzi 3 roky to je 6x dolit, tak to je nejakejch cca 110 za jedno doliti baterky....



no od vyrobce je tam bezudrzbova aku... to jsem myslel tim "v serii" ... do stejneho prostoru kdyz sem nacpal "klasickou" tak to melo problemy poradne utahnout starter.. tocilo to pomalu a po delsim stani sem studenej motor nenatocil...

jinak ta 12Ah yuasa se da poridit za cca 1300.. tzn to by se ta klasika musela rozdavat zadara...

(reakce na) Nova baterka

1.11.2011 v 13:27 | Nahoru | #15

assassin píše: no od vyrobce je tam bezudrzbova aku... to jsem myslel tim "v serii" ... do stejneho prostoru kdyz sem nacpal "klasickou" tak to melo problemy poradne utahnout starter.. tocilo to pomalu a po delsim stani sem studenej motor nenatocil...

jinak ta 12Ah yuasa se da poridit za cca 1300.. tzn to by se ta klasika musela rozdavat zadara...


Fakt jo ja videl tak okolo 2tis. Tka pravda tam uz to jedno doliti vyjde na 50 Kc

(reakce na) Nova baterka

13.11.2011 v 13:18 | Nahoru | #16

Johny_F píše: Takze toto ? Asi nema smysl se na tu baterku ptat v yamaze, davaji tam neco se svym logem 2x drazsiho? Co tady tak ctu tak ta yuasa je asi celkem dobra, je to tak? 1990 Kc to je slusny, cekal jsem vetsi sadu...


Jo to je presne ta, co je ve Fazeru z vyroby(jen tam pouzivaji uz s nalitou kyselinou)

PS: Gelove baterie v motocyklech neexistuji. Akorat to furt vsude ruzna individua pisou.
PPS: pouzivaji se MF(Maitenance Free) AGM (Absorbent Glass Mat) uzavrene baterie.
viz zde: http://cs.wikipedia.../Absorbent_Glass_Mat

Nova baterka

6.4.2015 v 17:48 | Nahoru | #17
Zdravim, potřeboval bych poradit jakou mám koupit novou baterku do Hondy Transalp 650 rok výroby 2004. Doporučíte mi nějakou levnou a kvalitní? díky za info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist